Hoofdstuk 30: Gedroomd over haar

1.2K 44 15
                                    

POV Louis

Ik zag Chloë twijfelen het moet niet he zei ik tegen haar. "Als ik je kus, kan je daardoor bij helpen?"vroeg Chloë. Ja dan weet ik of dat mijn gevoelens echt zijn voor je zei ik. "Uuuhhmm..."zei Chloë "Goed dan als ik je daarmee kan helpen dan, oke"zei Chloë. Ik boog mijn hoofd toe naar Chloë en kuste haar op de lippen. Haar zachte, warme lippen op de mijne. Wat een fijn gevoel. Ik ben echt op haar verliefd, maar dat ga ik niet zeggen alleen als ze vraagt of het echte gevoelens zijn of niet. Ik haalde mijn lippen van de hare.

"Goed ik ga slapen"zei Chloë. Wacht waar moet ik slapen vroeg ik. "Uhhmm...ik heb plek in mijn bed, want heb maar één zetel en daar ligt Roos al op te slapen"zei Chloë. Vind je dat erg vroeg ik aan haar. "Nee hoor, ik ga je niet op de grond laten slapen dus kom maar bij mij liggen. Wel wachten voor dat je in de kamer komt, ik moet me nog omkleden"zei Chloë. Oke goed zei ik.

Chloë kwam terug uit de kamer en zei dat ik binnen mocht komen. Ik ging naar binnen en Chloë vroeg:"Moet ik even weg gaan?" Nee dat hoeft niet zei ik. Ik deed mijn T-shirt uit en ging bij Chloë in bed liggen. Dankje dat ik niet op de grond hoef te slapen zei ik al lachend tegen Chloë. "Hahaha graag gedaan Lou, Slaapwel"zei Chloë. Slaapwel Chloë zei ik en viel in slaap.

Ik zat in een park samen met Chloë. Ik denk dat we verkering hebben, want ze houd mijn hand vast. Chloë sleurde me naar een meer en vroeg "Wil je voor me zingen Loubear?" Tuurlijk Chloë zei ik en begon 'Fireproof' te zingen. "Je hebt een prachtige stem Loubear" ze kuste me en al snel begonnen we te tongen. Ze trok weg en zei al lachend "Rustig tijger" Ik begon te lachen...

POV Roos

Ik ben wakker op zetel van mama huis. Ik wil mama dus ik zoek mama in de kamers van huis. Ik kom bij een deur, ik doe deur open en zie mama en Lou slapen. Ging naar mama toe en maakte haar wakker. Mama opstaan zei ik. Mama deed ogen open en glimlachte naar me. "Prinses, kun je Lou ook wakker maken"vroeg mama. Ja mama. Mama pakte me op en zette me naast Lou. Lou wakker worden zei ik. Lou deed ogen open en knuffelde me. "Hey Roosje, heb je goed geslapen?"vroeg Lou. Ja ik goed geslapen, jij vroeg ik. "Ja ik heb heel goed geslapen"zei Lou. Waarom goed geslapen vroeg ik. "Mooie droom gehad"zei Lou. Aah oke wie kwam erin de droom voor vroeg ik.

POV Louis

Roos vroeg aan me over wie ik droomde, ik keek rond en zag dat Chloë weg was dus dan kon ik het wel vertellen aan haar. Ik vertel het aan je als het ons geheimpje blijft zei ik tegen Roos. "Oke ikke zwijgen"zei Roos. Ik heb gedroomd over mama zei ik tegen Roos. "Jij dromen over mama"zei Roos geschokt. "Hahaha ik zeggen tegen mama" en Roos ging uit de kamer naar Chloë.

Nee Roos riep ik, maar ze was al weg. Ik spurten uit het bed in de hoop dat Roos het nog niet gezegd had.

Ik kwam in de eetkamer aan, Chloë had ontbijt gemaakt. "Is het waar wat Roos me heeft verteld"vroeg Chloë. Ja zei ik beschamend. Chloë knikte en zei "Ga maar eten, je zult vast honger hebben." Ik ging aan tafel zitten en begon te eten.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey lieve lezers:),

Ik geef aan jullie de keus moet Charry (Chloë + Harry) het goed maken of moet Chlouis (Chloë + Louis) en stel worden? à ik weet het slechte shipnamen, maar kon er geen andere bedenken. Morgen zal ik de stemmen tellen, je hebt tot 16:00 de tijd om te stemmen. Je mag meerdere malen stemmen zolang je maar #Charry of #Chlouis gebruikt.:) ly xxx

P.S.: Als je voorstellen hebt voor een shipnaam mag dat altijd:) en stem alsjeblieft!:):)

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu