Bölüm 15

698 90 127
                                    

İyi okumalarr...

Marinette:

Elimdeki dondurma kutusuna kaşığı daldırarak gözlerimi kucağımdaki bilgisayara çevirdim. Son bir haftadır yaptığım yegâne şeylerden biriydi bu.

O geceden sonra Adrien'la nerdeyse hiç yüz yüze gelmemiştim. Sadece iki gün önceki dans provasında görüşmüştük. Ki onda bile yüzüne bakamamıştım.

Gözlerim tekrar dolarken kenarda duran peçete kutusundan bir tane daha alıp burnumu sildim. Filmdeki çocuk kızı bırakıp gitmişti.

"Lanet olsun. Terk etti işte kızı !"

"Marinette !" Alya'nın sesini duyduğumda bayık bir şekilde göz devirdim ve sesli bir nefes verdim.

O geceden Nino ve Alya'nın haberi vardı. Ve Alya beni bir saat olsun yalnız bırakmıyordu. Bu süre boyunca hep yanımda olmuştu. Ona minnettardım.

Odamın kapısı açıldığında yukarıdan Alya ile göz göze geldim.

"Sana inanamıyorum 3 gün sonra defilen var ve sen hâlâ dondurma yiyorsun ?"

Umursamazca omuz silktim. Bu artık pek muhteşem gelmiyordu bana. Sanki dünyanın keyfi kaçmıştı.

"Marinette bu akşam olan partiye gideceksin değil mi ?"

"Ne partisi ?"

"Defileden önceki parti koleksiyonerler ve diğer şirket sahiplerinin olduğu bu akşam olan parti ?"

"Katılmayacağım." Dedim düz bir ses ile.

"Tabi ki katılacaksın. Gabriel Agreste'nin defilsinin yıldızı bu partiye gelmezse ne olur biliyor musun? Adam rezil olur."

Bay Agreste asla bu muameleyi benim yüzümden göremezdi. Ama gidersem de Adrien ile karşılaşacaktım. Off

"Aah pekâlâ."

Alya sırıtarak el çırptı.

"Şimdi hemen bir duş alıyorsun. Ondan sonra da  kıyafet, saç ve makyajını yapacağız."

Sıkıntılı bir nefes verip yataktan çıktım ve duşa doğru ilerledim. Yaklaşık 45 dakika sonra duştan çıktığımda Alya puf koltukta oturmuş dergileri inceliyordu. Geldiğimi gördüğünde yerinden kalktı ve dolabıma doğru ilerledi. Dolabın kapaklarını iki yana açarak elini askılar arasında dolaşırdı.

"Çok abartılı birşey istemiyorum."

Alya mırıldanır bir şekilde konuştu.

"Merak etmee."

Ve sonunda bir askıyı kaldırarak üzerime tuttu. Açıkçası bu elbiseye bayılmıştım ve dolabımda ne diye durduğunu düşünmeye başlamıştım.Kırmızı kalın askılı, göğüs kısmı kalp şeklinde ve dizlerimin iki karış yukarısında olan bir elbiseydi. 

"Kızım bunu kesinlikle denemelisin. Hemen!"

"Tamamm."

Askıyı Alya'nın elinden alıp odanın içindeki paravanın arkasına ilerleyerek elbiseyi askıdan çıkardım ve üzerime geçirdim. Giydiğim andan itibaren vücudumu tamamen sarmıştı ve nerdeyse nefes alamıyordum.

Ah cidden nefes alamıyordum sanırım !

Paravanın arkasından çıkıp Alya'nın karşısına geçtiğimde bir ıslık çaldı. Ona gülerken o elleriyle alkış yapmıştı.

"Mükemmel uymuş Marinette. Tek kelimeyle bayıldım."

Reversans yapar gibi eğildim ve güldüm.

Seni Seviyorum • AdrienetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin