Bölüm -17

1K 112 119
                                    

İyi okumalar...
Austin&Ally - You can come to me ile okursanız daha iyi olur

Marinette:

Adrien'ın dudaklarımdaki yumuşacık baskısı ile donup kalmıştım. Sonunda kendime geldiğimde onu itmeyi akıl edebilmiştim. Nefes nefese geri çekildiğimizde çatık kaşlarım ile ona baktım. Bana koyulaşmış yeşilleri ile bakıyordu.

Dudaklarımdan çıkan fısıltı gibi sesimle zar zor konuştum.

"Adrien...Sen...Sen ne yapmaya çalışıyorsun? Ben anlamıyorum."

Adrien tekrar yanıma geldi ve ellerimi tuttu. Ellerimi çekmeye çalışsam dahi bırakmadı ve daha sıkı tuttu.

"Anlatacağım güzelim sabret."

Elini cebine atıp telefonunu aldı ve bir numarayı tuşladı.

"Dostum kapıyı açmalısınız. Başka bir yere gideceğiz."

Konuşurken gözleri yüzümde dolaşıyordu. Telefonu kapattıktan sonra ceketinin cebine attı.

Kollarımı göğüsümde bağladım ve gözlerimi kısıp ona baktım.

"Nereye gidiyormuşuz biz ya ? Seninle hiçbir yere gelmiyorum ben !"

Sözlerimin üzerine kapı açıldığında Alya ve Nino kenarda bize sırıtarak bakıyorlardı. Sinirle onlara baktım. Elimi kaldırıp işaret parmağımı onlara doğru salladım.

"Sizinle sonra görüşeceğim! Bu yaptığınız ne kada-"

Diyemeden Adrien beni tutup omzuna atmıştı bile. Şaşkınlıkla Adrien'ın sırtı ile bakışırken gözlerimi kırpıştırdım. Ve aniden çığlık attım.

"İmdaat!! Yardım edin adam kaçırıyorlar!! Bay Agresteee!"

Ellerimi Adrien'ın sırtına koyup doğrulamaya çalıştım ve bana gelen Alya ile Nino'yu gördüm.

"Elbetteki elime düşeceksiniz siz !!"

Ayaklarımı sallayarak kurtulmaya çalışıyordum ama nafile çocukta Hulk gücü vardı bildiğiniz.

"Rahat dur Mari."

Daha fazla çırpındım.

"Durmayacağım! Bırak beni yaa!"

"Hesabını sonra soracağım sana güzelim."

Adrien sonunda beni indirdiğinde kısa bir süre başım dönsede kendime gelebilmiştim. Ama gelmemle Adrien'ın beni önümüzde duran arabaya bindirmesi bir oldu. Emniyet kemerini de bağlayıp dışarı çıktığında ben kaçmayayım diye kapıyı kilitlemişti.

Kollarımı önümde bağlayıp onun arabaya binmesini bekledim. Yaklaşık beş dakika dışarıda Nino ile konuştuktan sonra geldi ve arabaya bindi.

Bana dönüp göz kırptıktan sonra elini kontağa götürdü ve arabayı çalıştırdı.

Bu çocuğa neler oluyordu ? Tavırları bir anda değişmişti sanki.
Dur dur dur bir saniye olayları başa alalım.

ADRİEN

BENİ

ÖPTÜ !!!

TANRIM NELER OLUYOR BÖYLE?!

Yanaklarım kızarırken kas katı kesilmiştim. Heyecandan elim ayağım tutmazken göğüsüm hızla inip kalkıyordu.

Adrien neden beni öptü ?

Heyecanının sesime yansıması için çok uğraşarak bir cümle kurdum.

"Babana ayıp olacak adamın partisinde kaçıp gidiyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni Seviyorum • AdrienetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin