Chapter seven : the deal

393 33 0
                                    

                            ╓──────────────────────╖

                            ╓──────────────────────╖

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

                           ╙──────────────────────╜

 ( Pov Isabelle  )


- Clary, musimy się ruszyć -  wykrzykuje Jace . 


- Świetnie - wykrzykuje cierpko mój brat.  - I Magnus nie tylko nie zwrócił wspomnień, ale także wziął klejnot - twierdzi , Jace pomaga Clary. -  Fantastyczne .


- Alec. ta dziewczyna...  - Jace mu odcina - nazywa się Clary i sugeruję, żebyś  się uspokoił .


- Dlaczego? - Krzyczy  jeszcze głośniej.  - Boisz się, że to sprawi, że poczuje się źle ? - Odwracam się, by zobaczyć dziewczynę obok mnie.  - Zaryzykowaliśmy za to całe życie i dokąd nas to zaprowadziło ?  . Nigdzie Nie jesteśmy blisko zdobycia Mortal Cup. I straciliśmy naszyjnik .


- Jestem tutaj - gniewnie wtrąca się siostra mojej najlepszej przyjaciółki.  - Nie interesuje mnie twój cholerny naszyjnik - . Podchodzi do Aleca.  - Przepraszam, że źle wyglądasz przed  clave , dobrze ? -  Mój brat odwraca wzrok.  -  Ale mojej matki wciąż brakuje, a moja ostatnia szansa właśnie zniknęła .


- Clary, wszystko będzie dobrze -  Jace próbuje ją pocieszyć .


- Nie, to nie w porządku . - Patrzy na niego czerwonymi oczami. -  Spowodowałam śmierć. A Magnus ? Magnus już nigdy nie wyjdzie z ukrycia, gdy Valentine go szuka. Nie znajdziemy tego. I nigdy nie odzyskam swoich wspomnień - zamierzała rzucić coś na podłogę, ale Jace to złapał .


- Bardzo łatwo się poddajesz. -  Patrzy na pierścień  w swoich rękach i odchodzi od nas .


- Co on robi ? - Clary pyta zmieszana .


- Śledzi Magnusa - wyjaśnia Alec.  - Bądź cicho i zachowaj dystans .


pierścień należał do Magnusa, interweniuję.  - Jace może go zlokalizować za pomocą tego.


Nie - blondyn zaprzecza.  - Sygnał nie jest wystarczająco silny. Magnus musi blokować szlak. Zróbmy to, Alec. Obaj  - zbliżają się


- Co ?


- Ślad parabatai  -  wyjaśniam dla zdezorientowanej dziewczyny. -Obaj składają ręce .


- Oczywiście, że tak - mruczy .


Gdy ślad parabatai się potęguje,-  dodaje.  = Jace i Alec wspólnie wyśledzą Magnusa - oboje patrzą na siebie .


- Wszystko to parabatai wydaje się bardzo kameralny, jeśli chodzi o mnie .


- Nie znasz połowy tego" - odpowiadam. - Bardzo chciałbym poznać twoją siostrę wcześniej, żebyśmy mogli być parabatai  - wzdycham .


Kilka sekund później im się udało .



———————————————



Narrator  3-osobowy 


- Clary Fairchild- wykrzykuje zwolennik Valentine. - Twój ojciec będzie bardzo szczęśliwy, że cię zobaczy - mężczyzna był gotowy ją zaatakować, a dziewczynka Clary ukrywała się za nim .


Isabelle bierze ramię, które zawiera broń, zapobiegając ich zranieniu. Ale mężczyzna w garniturze bierze szyję i obraca ją, zabijając go .


- Nienawidzę złych manier, wykrzykuje  poprawiając garnitur .  - Trzymaj się blisko , to się źle nie kończy.


Czworo Nocnych Łowców wraz z mężczyzną w garniturze wchodzą do mieszkania Magnusa. Czarnoksiężnik rozmawiał z Clary, dopóki blond włosy im nie przeszkodził  .


- Magnus - krzyczy głośno, przyciągając wzrok czterech Nocnych Łowców.  - Zawarliśmy umowę, przekaż nam swoje wspomnienia.  - Clary patrzy na niego  zmieszana, zwracając wzrok na czarnoksiężnika .


- Zamierzałeś mu przekazać moje wspomnienia ? -  Pyta z oburzeniem .


- Nie chcę twoich wspomnień . - Spogląda na czarownika.  - Chcemy  Hope .


- Czy chcesz od mojej  siostry  ?- Pyta  Clary .


- Zawarliśmy  umowę, Bane


- Rebekah, Elijah  - wzdycha czarownik. - Nie mam jej . 


- Dlaczego chcecie Hope ? - Alec interweniuje zirytowany .


- To nie twoja sprawa - wykrzykuje Rebeka w ten sam sposób .


- Jeśli naprawdę tego chcesz  - dodaje Magnus. -  Odzyskasz ją.


-  Hope  nie jest przedmiotem ! -  chłopak interweniuje, zbliżając się niebezpiecznie do blondynki . .


- Wygląda na to, że traktujesz ją tak, jakby była twoją własnością . - Elijah  krzyczy się .


- Ona jest moją dziewczyną . -  Patrzy na niego .


- To nie znaczy, że należy do ciebie .

Power | A.L. || R.S. |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz