Hayley POV :
Dziś postanowiłam spotkać się z krukami.Stęskniłam się już za szachami Maxa,i za głupotami Jackie i Emmy.Jedyną przeszkodą tam był Leo i Aspen,ale oni są już dla mnie powietrzem.Zwłaszcza Leo,okropnie mnie zranił.
-Hej!!! - krzyknęła Hayley wchodząc do pokoju kruków.
-Kochana,ale się stęskniłam! - krzyknęła Emma przytulając dziewczynę.
-Hayley!! - wydarła się Jackie wybiegając zza rogu.
-A ona tu po co? Przecież jest orłem,to wróg. - wtrąciła się Aspen.
-Jedyna osoba która jest tu wrogiem to ty. - powiedziała Emma.
-Emmuś! Jak mogłaś?! Byłyśmy najlepszymi psiapsi,ta szmata zawróciła ci w głowie!! - wydzierała się.
-Sama jesteś szmatą. - dodała i poszły do sypialni.
-I taką Emme lubię,krew mnie zalewała jak słodziłaś tej londyńskiej kurwie. - śmiała się Hayley.
-Nie wiedziałam że taka jest,wydawała się fajna. - powiedziała Emma siadając na łóżku.
-Miałam tak samo z Cruzem. - dodała brunetka.
-Nim się nie przejmuj,Aspen tak samo,co ona sobie myślała jak chciała się przespać z Danielem?. - odparła Jackie.
-Co?! Z moim Danielem?! Nikt mi tego nie powiedział! - wydarła się Hayley.
-Kurwa,nie wiedziałam że nie wiesz. - powiedziała Jackie.
-Idę do niej,zabije ją po prostu! - krzyknęła i nerwowo wstała.
-Spokojnie,przecież Daniel jej odmówił i ją wyzwał,już wystarczająco dostała kopa w dupę. - mówiła Emma.
-Tak sądzisz? - spytała Hayley.
-Pewnie,nie psuj sobie krwi na taką wywłokę skarbie. - rzekła Emma.
-Chodźmy,zróbmy sobie wspólną fotkę! - krzyknęła Jackie.
-Jezu,widzisz jak ja wyglądam? W życiu,same sobie zróbcie. - zaśmiała się Emma.
-No dobra,chodź Hayley. - odparła Jackie ze śmiechem.j.sanders8
❤️ Lubi to hayleywoods i 400 innych użytkowników
j.sanders8 Z moim słodziaczkiem 💜 @hayleywoods #lotsoflove #ravensloveeagles #love #kocham #bff #bestfriends #kruki #orly
Zobacz wszystkie komentarze : 178
emma_geller A co to za ślicznotki? 💖
j.sanders8 Twoje bestfriends 🔥👩❤️👩
MaxMillerravens Czemu mnie nie ma na tym zdjęciu?
j.sanders8 Grasz ciągle w szachy 🤷♀️
Danielhayward5 @hayleywoods wyszłaś jak anioł na tym zdjęciu ❤️🤩
hayleywoods Ojoj dziękuje skarbie 😍
soph.eagles.team #dayley ❤️
j.sanders #dayleyforlife 🤣
aspenfairchild008 Idiotki ⚰️ #fuckoffdayely
j.sanders Wylewaj gdzie indziej swoje flustracje koleżanko 🖕-Dobra laski ja spadam,spotkamy się na lekcji. - powiedziała Hayley.
-Odprowadzimy cię. - rzekła Jackie i wszystkie wyszły do salonu.
-Hej Leo,gdzie jest Aspen? - spytała Hayley podchodząc do chłopaka.
-Oo Woods,naprawdę cię przepraszam,już się nie gniewasz? - mówił szybko.
-Cruz kurwa spytałam się gdzie jest Aspen i mam w dupie twoje przeprosiny. - odparła wkurzona.
-W łazience. - powiedział a Hayley migiem poszła do łazienki.
-Gdzie ona poszła? - spytała Emma.
-To Hayley,wiadomo że się zemści. - odrzekła Jackie.
-Aspen,otwieraj! - krzyknęła trzaskając w drzwi.
-Jezu,czego? - otwarła drzwi z lekkim zaszokowaniem.
-O,jak ty cudownie wyglądasz,szykujesz się gdzieś? - mówiła Hayley.
-Nie twój interes ale jak tak bardzo chcesz wiedzieć to idę na randkę z Leo. - odparła z pogardą.
-Wy czasem się nie rozstaliście? - spytała.
-Wróciliśmy do siebie,nikogo nie kocham bardziej niż Leo. - powiedziała i podeszła do lustra.
-Widać tą iskrzącą miłość między wami,tym bardziej jak chcesz uprawiać seks z innymi chłopakami. - rzekła Hayley.
-Ojjj,Hayley zazdrośnica? Założę się że twój cudowny chłopak sypia z wieloma innymi dziewczynami,przecież takie ciacho nie wytrzymało by z tobą. - zaśmiała się poprawiając swój makijaż.
-Ah tak? - powiedziała Hayley i oblała ją szklanką wody.
-Aaaa!!! Co ty narobiłaś?! MÓJ MAKIJAŻ,TO DROGIE KOSMETYKI Z LONDYNU!! - wydzierała się.
-Jeszcze raz przyczepisz się do mnie albo do mojego chłopaka to nie ręczę za siebie,rozumiesz! - odparła i popchnęła ją do wanny. - Nawet nie wiesz szmato kim byłam w przeszłości!
CZYTASZ
ð¢ðâ¯â¯ððœâŽðð⯠ðâŽðâ¯// ðð¶ððâ¯ð SKOÅCZONE
Fanfictionððð¬Ìð¥ð¢ ð€ððšð¬Ì ð§ð¢ð ðšð ð¥ðÌšððÅ ð¬ðð«ð¢ðð¥ð® ððš ð¢ ððð€ ð©ðšð¥ððððŠ ð©ð«ð³ððð³ð²ðððÌ,ð° ð©ð¢ðð«ð°ð¬ð³ð²ðŠ ð«ðšð³ðð³ð¢ðð¥ð ð£ðð¬ð ð©ð«ð³ððð¬ððð°ð¢ðð§ð¢ð ð©ðšð¬ðððð¢ ð¢ ðð ð¬ð¢ðÌš ð°ð¬ð³ð²ð¬ðð€ðš ð³ð«ðšð³ð®ï¿œ...