Kapitola jedenáctá.

1.7K 69 11
                                    

Dominik.
Zase sem se ožral jako prase. A co na tom že je Neděle ? Nikam nemusím ani vlastně nic nemusím.
Holka co jsem si dotáhl domů už dávno spala a mě to záhadným způsobem vůbec neštvalo.
Dost dávno jsem si odvykl s někým jen tak ležet. A u téhle holky mi to nějak nevadilo.
Ani přesto že jsem neznal její jméno nepamatuju si že by mi ho říkala. Nebo možná říkala a já ho prostě zapomněl jako obvykle.
Byla nahá a krásná a to mi pro ten moment stačilo.
Špinavé blond vlasy jí padali přes obličej takže jí nebyl vidět.
Pouze kousek obočí jak se mračila při spánku.
Projel jsem roukou její kudrliny.
Nevím kde se ve mě to nutkání vzalo.
Nepatrně se pohnula a zamumlala mé jméno.
Ten zvuk byl ten nejerotičtejší co jsem kdy slyšel. I přesto že to bylo pouze jen mé jméno.
Chtěl jsem jí. Znova a znova.
Políbil jsem jí na šíji a zamumlal její jméno. ,,Liliano."

V ten moment se všechny moje iluze rozpadly.
Dívka podemnou už mi nepřišla tak krásná ani neměla blonďatý nádech vlasů.
Dokonce i kudrliny byly pryč.
Stáhl jsem se jakobych se o ní popálil.
Bylo to všechno jen v mé přehrabané mysli. Holka v mé posteli nebyla Lili a já měl pocit že se topím.
Energicky jsem vstal z postele a trochu se zamotal pod náporem alkoholu.
Došel jsem k šuplíku s ponožkami a chvíli v ní šatral. Když jsem našel co jsem hledal vyšel jsem ven z pokoje.
To že jsem na sobě neměl ani trenky mi došlo až v moment kdy jsem vešel k Tokymu do pokoje.
Ten se na mě opile otočil na židli za počítačem.
Chtěl se začít smát ale když zahlédl zřejmě můj mrtvý výraz neodvážil se.
,,Chytej." Hodil jsem mu černou sametovou krabičku.
Se vší neohrabaností a i přes nápor alkoholu jí chytl.
,,Dominiku to je.-"
Skočím mu do řeči.
,,Moc dobře kurva vím co to je. Zbav se toho. Prodej to, klidně to zahoď ale ať už to nikdy nevidím."
S těmi slovy za sebou zabocuhnu a vracím se do svého pokoje. S jistým cílem, opíchat tu holku v moji posteli.
Modlím se abych v ní až vejdu neviděl Lilian.
Naštěstí pro mě a bohužel pro ní, v ní vidím jen co je.
Další hoe u mě v posteli.
Pak už si na Lili ani na prsten nevzpomenu aspoň ne do dalšího rána.

Tohle je spis dodatek ke kapitole deset než že by se to dalo brát jako samostatná kapitola.
Ale chtěla jsem aby měl Dominik svůj vyvážený charakter 😂 takže teď trochu méně Dominika kretena a víc Dominka slaďouše kterému bych odpustila vše na světě 😂💖
Doufám že se líbila i když je kraťounká🙈💖

Za naše sny.  FF/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat