Obudził mnie Luke Hemmings'a , a mianowcie jego głos. Jednego z członków zespołu 5 seconds of summer jednym z utworów " Old My,,
Nadal będąc na łóżku spojżałam na okno za którym widziałam dobrze mi znany dom, oraz ulice Londynu pogoda tu zazwyczaj jest fatalna ale dziś jest pięknie i słoneczne.
Ale dość o pogodzie możesz ja się przedstawie jestem Mia Griffin mam osiemnaście lat jestem szaloną rudowłosą dziewczyną o ciemno niebieskich oczach mającej 170 cm wzrostu. Chodzę do Ricards Logde school. Moją jedyną i prawdziwą przyjaciółką jest blondynka o zielonych oczach.
Jest odemnie zaledwie kilka centymetrów niższa. Znamy się od piaskownicy i to dosłownie nasza przyjaźń zaczęła się od piaskownicy.
Wspomnienia
- córciu leć pobaw się z tą dziewczynką w piaskownicy - powiedział mi tata na ucho kucając obok mnie.
- ale tatusiu ja sie wstydze - spojżałam na moje białe trampki wiązane na kokardkę.
- nie ma czego idź - odezwała się moja rodzicielka siedząca na ławce za nami, posyłając mi uśmiech.
- No dobze - ruszyłam w stronę dziewczynki gdy byłam obok niej postanowiłam pieprwsza zagadać.
-Hej moge se z tobą pobawic? - zapytałam cicho. A co jak powie nie?.
- hej ! No jasne ja jestem Raven jejciuuu ale masz piękne włosy takie pomalancowe. - uśmiechneła się do mnie ukazując coś na zębach.
- dziękuje ja jestem Mia. A ty co masz na zębach? - zapytałam nie wiedząc co ro jest.
- to jest aparat otodontyczny.
- kochanie nie otodontyczny tylko ortodonyczny - usłyszałam czyjś głos za mną więc się odwróciłam w tamtą stronę i jak podejrzewam to była mama Rav a obok jej tata.
- wiem mamoo - zaśmiałayśmy się razem z naszego problemu z wymową mamy to niby cztery lata ale nadal niektóre słowa były dla nas problemem.
- widzę że nasze córki się zaprzyjaźniły - do rozmowy dołączyli moi rodzice.
- takkkk Mia jest moją przyjaciolką!! - odparła wesoło Rav i mnie przytuliła a ja cieszyłam się że znalazłam przyjaciółkę...
I ta przyjaźń trwa do dnia dzisiejszego jest dla mnie ja siostra, której nie mam lecz Rav ma rodzeństwo a mianowicie starszego o rok brata Bellamiego którego nienawidzę całym sercem. Jest wysokim blondynem o brązowych oczach jest dość wysoki ponieważ ma 194 cm wzrostu, tak wiem jest przystojny ale głupi jak but. Pewnie się zastanawiacie dlaczego a więc jak byłam mała i nocowałam u przyjaciółki on opowiadał mi straszne historię abym nie mogła usnąć, a gdy mi się to udało on mnie budził. Jego celem było zdenerwowanie mnie, z wiekiem przestał mnie straszyć ale wyzwiska zostały do chwili obecnej.
No dobra dość o tym palancie, czas wstać udałam się do garderoby gdzie wybrałam białą letnią sukienkę w czerwone róże. Ahh zapomniałam o najważniejszej rzeczy a raczej osobie a mianowicie o moim chopaku jest nim Jasper Green mający 185 cm wzrostu, jest loczkowanym brunetem, jesteśmy razem już dwa lata z czego miesiąc temu przeżyłam z nim swój pierwszy raz ( było obłędnie) i dziś idę zrobić mu niespodziankę, ponieważ jutro lecimy na miesięczne wakacje zgadnijcie gdzie na Hawaje z rodziną Blacków tsaa i niestety ten zjeb też jedzie.
Chwyciłam jeszcze nową bieliznę i udałam się do łazienki wsiąść kąpiel. Gotowa zeszłam na dół, gdzie moje stopy od razu zostały zaatakowane przez mojego trzy miesięcznego szczeniaka Aslana rasy Samoyed. Dostałam go od mojej babci na urodziny miesiąc temu, ponieważ jej koleżanki suszka się oszczeniła i do mnie trafił ten diabełek.
CZYTASZ
Unexpected Desire ✅
Teen FictionWakacje - czas odpoczynku i swobody dla każdego nastolatka. Jest to czas na spędzanie całych dni z przyjaciółmi czy swoją miłością. Mia Griffin jest osiemnastoletnią dziewczyną z rudymi włosami i ciemno niebieskimi oczami. Co się stanie, gdy jej wa...