16. Bölüm

21 4 0
                                    

Şok içinde Denizi yere bıraktım ve Fehmi'nin yanına gittim "kuzen neden yaptın bunu kızı konuşturacağım dedin" sinirle söyledim Fehmi "konuşturuyorum" dedi sinirle bağırdım "böyle mi konuşturuyorsun lan" diye bağırınca irkilip geri çekildi Alya'yı kucağıma alıp Fehmi'nin önüne dikildim ve Alya'yı gösterdim "sen bunu yapabilecek bir insan mısın? Sen bir erkeksin, o bir kız senin gücünle onun gücü bir mi?" dedim haklı olduğumu bildiği için sustu "senden hiç beklemezdim kuzen ama aramız bozulmasın sadece sinirlendim o bir kız erkek gücü ile kız gücü bir değil mantıklı düşün biraz neyse hadi biz sizi deniz ile yalnız bırakalım" dedim ve Yankı'ya kafamla işaret ettim hastaneye ilerlerken Yankı "bu aralar çok geldik buraya" dedi ve haklıydı "meraklısı Değiliz aslında ama mecbur kalıyoruz" hemşire "vampir var "diye bağırınca herkes kaçışmaya başladı" durun!" diye bağırınca herkes durup korkulu gözlerle bana bakıyordu" evet o bir vampir ama yaralı ve zararsız" Alya uyanmış bir şekilde mavilerini bana dikmişti.

Bana beklenti ile bakıyordu onu sedyeye bırakıp yanına oturdum Yankı'da yanıma oturdu elimi tuttuğunda bende onun elini tuttum hemşire Alya'ya ilk müdahaleyi yaptı

10 dakika sonra normal bir odaya alındı vampir olduğu için doktorlar gelmek istemedi onlara zararsız olduğunu söylediğimde inanmadılar ateş gücümü gösterip anca ikna edebildim telefonumu çıkartıp Fehmi'yi aradım açıldığında sesi neşeli geliyordu "efendim kuzen " dedi
"bakıyorum da sesin iyi geliyor"
"barıştık Denizle"
"eh iyi bakalım hadi gelin hastaneye" dedim tamam dedikten sonra kapattılar.
Dayım aramaya başlayınca cevapladım "efendim dayı" dedim bana gülerek "yankı duyuyor mu?" dedi "evet ne oldu ki?" dedim "pekala şimdi yanında Alya da var biliyorum o sana zarar vermez sadece şaka yapmak istedi ama yanındaki iki kız zarar verecekti iyiki de Alya'yı öldürmedin "dedi" şimdi Alya, Sen, Yankı, Fehmi ve Deniz saraya gel çabuk acil durum söz konusu"
Alya ve Yankı merakla bana bakıyordu "tamam" deyip telefonu kapattım ve gülerek Alya'ya baktım Yankı omzuma yumruk attı "ya sen sevgilini mi kıskanıyorsun" deyip yanağımdan öptüm, bana alınır gibi baktı ve tekrar konuştum "Alya, sen, ben, Fehmi ve Denizi Dayım Saraya çağırıyor" dedim "Alya mı" dedi "Yankı Alya bize şaka yapmakmış amacı diğer ikisi gerçek zarar verecekmiş ki iyiki öldürmedim Alya'yı" dedim ve Alya'ya bakarak güldüm "hadi kalk bakalım vampir" dedim Alya gülerek kalktı

***

Taht odasındaydık ve tek sıra halinde dayımın önündeydik "dayı bizi buraya çağırmanın sebebi ne?" dedim dayım düşünüp konuştu "Sen dünyada bir kıza aşık olmuşsun ve bu kız sana bakmamış" diyince yüzüm kızardı yanımdaki Fehmi gülünce omzuna bir yumruk geçirdim "gülme" kızlar da gülünce "dayı artık geç orayı devam et" dedim dayım gülerek "yağız ve Semra'nın evine gelmiş seni sordular ismi ne o kızın" dedi "neden soruyorsun" dedim "Korkma ilişkini araştırmayacağım" dedi ben Yankı'yı omzundan tutup kendime çektim "benim tek ilişkim Yankı daha ötesi yok dayı" dedim. Yankı bana sarılırken Fehmi de denize sarıldı Alya ise bana mavi gözleri ile bakıyordu sanırım sevgilisi yoktu "söyle artık şu isimi" diyen dayıma bir bakış attım" Işık " dedim...

PogiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin