25. Bölüm

19 2 0
                                    

Yankı'ya dönüp " Yankı yarın sınıfça ormana kamp yapmaya gidiyoruz hazırlığını ona göre yap" dedim benim yanıma gelip yanağıma bir buse bıraktı "daha çok var neden şimdi söylüyorsun ? " dedi sırıtarak dudağına bir öpücük bıraktım "hazırlanman uzun sürer gün boyu oradayız birşey unutma diye söyledim" dedim gülerek sarıldı "tamam bu kadar romantizm yeter hadi hazırlan ben Fehmi'nin yanına gidiyorum işimiz var" dedim sinirli bir şekilde bana bakıp "ne kadar odun birisin" dedi gülerek yanağına bir öpücük bıraktım "daha sonra seni çok mutlu edeceğim" dedim gülerek "göreceğiz" dedi. Odadan çıkıp Fehmi'nin odasının önünde durdum kapıyı çalıp beklemeye başladım kapı açılınca saçları ıslanmış vaziyette olan kuzenime baktım "Naber Kuzen" dedim sinirle arkama baktı "Deniz! " dedi arkama döndüğümde gözleri ağlamaktan kızaran Deniz'e baktım "ne oldu sana Deniz?" dedim ağlayarak "Bulut ve Akın beni ormana kaçıracak beni arıyorlar !" dedi sinirle gözlerim büyüdü "ne demek seni ormana kaçıracaklar canına mı susadı bunlar ?!" dedim Fehmi sinirle içeri girdi çıplak olan üstüne bir tişört giydi hemen kapıdan çıkarken kolunu tuttum bana bakarken "Deniz'i Yankı'nın yanına bırakalım sonra gerekeni bizzat ben yapacağım !" dedim beni onaylayıp Deniz'i tek hamlede kucağına aldı

Odamın önünde durduğumuzda kapıyı çaldım.
Kapı açılınca korku dolu gözlerle bana bakan Yankı'ya baktım "sana ne oldu?" dedim kekeleyerek "Akın v-ve Bulut odanın kapıs-" sözünü tamamlanmasına izin vermedim "tamam anladım, şimdi siz burada Deniz ile kalın biz onları bulalım bakalım dertleri neymiş ?" dedim onları odaya bırakıp kapıyı kilitledim okulun bahçesinde ateş saçan gözlerimle Akın ve Bulutu arıyordum en son onları gördüğümde bankta oturuyorlardı Fehmi'ye onları gösterdiğinde hız gücünü kullanarak yanlarına gitti koşarak Kuzenimin yanına geldim tam Akına yumruk atacağı sırada kolunu tuttum "dur sakin ol kokuyu almıyormusun. İçki içmişler sarhoşlar baksana bankın yanında içki şişeleri var" dedim sinirli bir şekilde onlara bakarken "bir kere vurup bırakalım" dedim ben Akını Kuzenim Bulutu yakasından tuttuk aynı anda yumruk geçirdiğimiz sersemlediler "aptallar !" dedim arkamızı dönüp yatakhaneye girdik.

Odamın kapısını açıp Kuzenim ile içeri girdik. Korku dolu gözlerle bize bakan Yankı ve Deniz'e gülümsedim. Yankı boynuma sarıldı "ne oldu ? Ne yaptınız onlara ?" diye peşpeşe sordu "merak etme içki içmiş aptallar sarhoş oldukları için bir kere vurup geldik. Ayık olsalardı ölmüşlerdi" dedim Kuzenim beni onayladığında yavaş adımlarla Deniz'e ilerledi ve kolunu omzuna attı alnına da sahiplenici bir öpücük bırakıp çekildi "artık bütün düşmanlarımızı acımadan öldüreceğiz" dedi onu onaylayıp Yankı'ya döndüm. "hazırlık yaptın mı?" diye bir soru yönelttim.
Bana anlamazca bakıp "cidden şu anki konu bu mu ?" dedi gülerek elimle yanağından bir makas aldım "sen dert etme onu" dedim Fehmi'ye dönüp "sabah mı gideceğiz?" dedim düşünüp "evet 8 gibi" dedi Yankı ya dönüp göz kırptım "akşam oldu, eğer yarın sabah bana yok onu unuttum yok bu eksik dersen bozuşuruz ona göre !" diye yalancı bir sinirle söyledim.
Bana alayla bakıp "yok ya dersem ne olurmuş !" dedi. Gülerek "o zaman görürsün" dedim. Fehmi'ye baktığımda Deniz ile bana ve Yankı'ya gülerek bakıyorlardı. Sırıtarak Yankı'ya baktım bana kırmızı görmüş boğa gibi bakıyordu gülerek "ya sen sinirlendin mi benim güzel sevgilim" dedim gülerek "sevgilim mi?" dedi gülerek yanağına bir öpücük bıraktım "hadi beraber hazırlayalım" dedim gülerek sarıldı.
Fehmi "Araf biz odaya gidiyoruz hazırlanacağız görüşürüz" dedi gülerek Kuzenime baktım "tamam yarın görüşürüz" dedim odadan çıktıklarında Yankı'ya döndüm "hadi bavulu getir de hazırlayalım" dedim hemen gidip bavulu getirdi.
İçine birkaç kıyafet ve çakmak olarak tahmin ettiğim birkaç eşya koydum.
Hazırlığımız bittiğinde karnımın açıktığını hissettim "Yankı hadi yemekhaneye inelim acıktık" dedim beni onaylayıp yanıma geldi kapıyı açıp asansöre bindik.
Yatakhaneden çıkıp yemekhaneye girdik
Yankı'yı masaya oturup 2 tane tepsi alıp geldim. Yemeğimizi yiyip yatakhaneye girdik.
Odaya girip kendimi duşa attım soğuk su ile kısa bir duş alıp çıktım saçlarımı kurulayıp kendimi yatağa attım üstüme çok büyük bir ağırlık çökmüştü "Yankı hadi gel yatalım" dedim onaylayıp odanın ışığını kapattı ve yanıma yattı.
Elimi beline atıp gözümü kapattım ve uyudum

PogiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin