11. Bölüm

22 4 0
                                    

Gördüğüm manzara karşısında kanım donmuştu.

kendime gelip Yankı'nın yanına gittin ve nabzını kontrol ettim atıyordu. Ama çok yavaş, Fehmi kocaman olmuş gözlerle bana bakarken arkasına dönüp Burağın yanına giderken kolunu tuttum "Yankı'yı hastane'ye götür" dedim.

Onaylayıp Yankı'yı kucakladı ve odadan çıktı Sezen bana sakin olmamı söylerken ona sinirle bakıp soludum karşımdaki bana bakan Burağa doğru yürüyüp boğazından yakaladım onu hızla duvara vurup "son sözünü söyle lan köpek herif!" diye bağırınca sezen yanıma gelip bana "onu bırak yoksa cezalandırılırsın"
Burağa bakarak," seni uyardım Burak, Yankı'dan uzak dur dedim. Sen ne yaptın hayatta en çok değer verdiğim kişiyi elimden aldın" dedim Burak korkulu gözlerle bana bakıp "Araf yapma birdaha adını dahi anmam lütfen affet!" korku ile sarf ettiği bu sözler onu kurtarmayacaktı "Daha ne yapabilirsin lan. Bana bundan daha büyük ne darbe vurabilirsin,yaptığın yanına mı kalacak sanıyorsun" diye bağırdığım'da yaklaşık 4 öğretmen aynı anda "yapma!" diye bağırdılar ama artık çok geçti Burağın boğazında olan elimden alev çıkartıp boğazını eritmiştim.

***

Hastanede Yankı'nın yanındaydım bileğindeki damarları dikmişlerdi
Yaklaşık 2 gündür uyuyordu yüzü solmuştu, mavi gözlerini özlemiştim.

Bu süre zarfında Fehmi yanıma her 1 saatte bir geliyordu, beni asla yalnız bırakmamıştı Teyzem Eflin ve dayım Volkan gelmişti bana okula gitmem konusunda bilgi verdi 1 hafta okula gitmeyecektim Sezen bana izin vermişti 1 saat sonra Fehmi yanıma gelmişti ve "durumu nasıl?" diye bir soru yöneltip bana baktı omuz silkip "gelişme yok" dedim.

10 dakikadır beni konuşturma çabasına girmişti ama benim ağzımı bıçak açmıyordu yatakta bir hareketlilik olunca gözüm Yankı'ya kaydı bana mavi gözlerini dikmiş bir şekilde bakıyordu "Araf" dedi. Gözlerimi gözlerine kenetleyip " Yankı iyimisin ağrın varmı?" başını olumsuz Anlamda salladı ağlamaya başladım. Ama bunun farkında değildim Yankı elini kaldırıp yüzüme dokundu onun da gözlerinden bir damla yaş süzüldü "ağlama" dedi "hemşire" diye seslendiğimde bir hemşire geldi
Ve müdahale etti.

***

1 Hafta önce hastaneden çıkmıştık ve Yankı'ya ben bakıyordum "Yankı iyimisin birşey istermisin?" diye sordum bana sevgiyle bakıp "sen varsın, Bana yeter" dedi alnına bir buse bıraktım ve "Yankı" dedim bana bakıp "neden bileğini kestin?" utanarak yüzü düştü ve "senin yüzüne nasıl bakabilirdim Araf" dedi ona sevgiyle baktım ve "Burak artık sana bakamayacak, senin adını anamayacak, düşünemeyecek en önemlisi sana artık yaklaşamayacak. Onu öldürdüm" dedim.

Bana yaklaşıp dudaklarını dudaklarımla Mühürledi...

PogiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin