•15•

75 7 9
                                    

Olaysız geçen günlerimi günden saymıyorum!' moodundaydım bu gün.
Üç kişiye kafa, beş kişiye tokat, bir kişiye de tekme atmştım. Aynen, okulda.
Müdür azarladı, Nazlı hoca, Ayhan hoca sonra Defne, Damla,Ali ve Yusuf'ta kızdı. Neden kızıyorlar ki?
Dövme sebeplerimi şuraya bırakayım:
1) Çocuk sakız çiğniyordu, ağzını yaya . Tokat attım.
2) Bana yan yan bakan beş kişiden üçüne kafa, ikisine tokat attım.
3) Tekmeyi Yusuf'a attım. Salak salak konuştu diye.
4) Geriye kalan üç kişiye de sebepsiz, canım istedi diye tokat attım. Herkes iyi, merak etmeyin.
Cidden, iyi değildim sanırım. Bunu fark etmem uzun sürmedi, Ersin söyledi aslında.
"Vay, İkinci Dünya Savaşından kalma patlamamış mayın, ne oldu oğlum? Etrafa bazuka patlatıyorsun lan!" dedi Ali omzuma vurup. "Bilmem, savaşta üstüme basan olmadı ben de bu yüzden sinirliyimdir belki."  dediğimde güldü. "Fark ettim. Sorun varsa anlat." dedi, yanımdan ayrıldı.
Ali benim yaşam koçum gibidir, bir sıkıntım olunca hemen anlatırım. Bana çözüm bulur, bazen işe yaramaz ama genelde çalışır.
Bahçede oturmayı severdim, hele müdürden azar işitiysem, bu Nazlı hocanın kulağına gittiyse o da bana kızınca gelmeyi daha çok severdim, yani burada oturmayı.
Bacak bacak üstüne attım, karşıdan bana doğru yaklaşan kıza gözlerimi diktim. Bana bakmıyor, etrafa göz gezdiriyordu ama bana doğru geliyordu.
"Naz, ne oldu kanka?" dedim yanıma oturmasını beklerken.
"Sıkılıyorum be kanka. İnsanlarla konuşmak istemiyorum." dedi. "Ben de." diye cevapladım ve uzun bir sohbete giriş yaptık...

***

Dersin ortasında kapı çaldı ve müdür içeri girdi. "Şimdi, öncelikle hepinize iyi dersler. Size bir duyurum var. Sizin için bir gezi var ama bu ilçede ki üç okulla beraber gideceğiz. Herkes otobüslere karışık binecek, olay istemem." dediğinde ayağa kalktım. "Hocam, bizi aynı otobüse koysanız?" dediğimde başıyla onayladı. "Elimde bir iki tane liste var, onları düzenleyip daha sonra geziye çıkacağımız gün size okurum." dedi. "Hocam, gezi nereye olacak?" dedi arkalardan birisi. "İstanbul. Günü birlik bir gezi yapamayız bu durumda, bizim belirlediğimiz yol on buçuk saat. Ailenize bildirin, gelmek isteyen bana adını yazdırır." dedi ve sınıftan çıktı.
Ay, eğlenceye bak. ...

***

Olaylı bir gezi olacak, bilerek kalmalı yaptım. iyi okumalar <3

Bana Kalbimi Geri VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin