•25•

60 4 17
                                    

"O kediyi al!" diye bağırdım yüzüncü kez. "Alsana!"

"Aman abi, amma büyüttün. Hood-"

"O benim oğlum mal!"

"Sen mi doğurdun?"

"Bana bak, seni kedi gibi koyarım kapının önüne!"

"Koy, ben de kaçarım."

"Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır hayatım."

"Ben tilki değilim?"

"Mecaz yaptım beyinsiz. Keşke tilki olsaydın."

"Sinan, sen dışarı çıkıp hava mı alsan?"

"Bana abi diyeceksin!"

"Aramızda bir yaş var?"

"Olsun, Damla neden abi diyor?"

"Bana ne? Ben ne istersem onu derim."

"Bak şimdi, kediye gıdıklatırım seni!"

"Ya, korktum."

"Üf Ceren siktir git gülüm ya." dedim ve odama çıktım.

Yatağa uzanınca yastığın altında sert bir şey vardı. Elimi altına soktum. Çıkan şey ufak bir defterdi. "Hangi sapık koydu bunu?" dedim. Tabii kimse cevap vermedi.

İçini açtığımda boştu. En son sayfada bir yazı gördüm.

"Resim biriktirdiğini söylemiştin, ha sakın yanlış anlama bunu odana koymasını Ceren'e söyledim. Odana girmedim. Bu defter benden sana hatıra olsun, bu deftere istediğin herkesle olan resmini koy.
                                                     Sevgiler\ Yeşil"

Tatlı yengem hediye almış bana. Sevindim şimdi bak.

Sinan:Yeşiiiil, yengelerin hası. Hediye için sağol:)
Yeşil: Önemli değil, kullandıkça beni hatırlarsın :D
Sinan: :D

Mesajımı da attığıma göre rahatça ölebilirim falan, şaka şaka. Ölmek yok. Daha çok beraberiz, benden kolay kaçış olmaz.

"Abi, ben dışarı çıkıyorum."

"Neden?"

"Okuldan bir kaç arkadaşlarla Avm'ye falan gidelim diye konuşmuştuk."

"Bende geleyim, o zaman olur."  dedim, koltuktan kalkarken. "Gel." dedi. "Oha harbi mi?" dediğimde güldü. "Evet, gel. Uzun zamandır seninle dışarı çıkmıyorduk, iyi olur. Hadi git giyin." dedi. Başımla onayladım ve odama çıktım.

***

"Bu kim?" dedim karşımda oturan çocuğu gösterip. "Hazal, Can, Merve, Ömer, Deniz." dedi tek tek gösterip. "Ben bunları okulda hiç görmedim?"

"Abi, aynı sınıfta olmamız aynı arkadaşlara sahip olacağımız anlamına gelmez. Hem gezide tanıştıklarım da var." dedi. "Tamam tamam."

"Kıyafet mi baksak?" dedi Hazal. "Bence bakmayalım." diye cevapladı Ömer. "Hadi kalkın." deyince herkes ayaklandı. Benim telefonum çaldı.

"Sinan?"

"Canım?"

"Neredesin?"

Bana Kalbimi Geri VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin