Smaranda POV
Peste cateva zile
Ma trezec de dimineata,iar Selly unca dormea.A...da...este weekend!Ma ridic si ma inbrac asa:
Cand m-am inbracat imi fac rutina de dimineata si dupa ma duc la bucatarie.Selly POV
Eu trag cate un ochi la Smara',care se imbraca,si cand termina arata extraordinar.Cand plecă,ma ridic si eu si ma imbrac si cobor si eu la bucatarie.Ea pregatea ceva,dar nu stiu exact ce.
Eu:Neata,iubire!
Sm:In sfarsit te-ai trezit!
Eu:Eu de obicei dorm mult int-o zi de weekend,deci nu te supara........ok....sa incheiem acest subiect.Ce pregatesti acolo?
Sm:Omleta.
Eu:Bun.......Suna Gami!Alo?Ce este bro?
G:Vin-o la Bucureti!
Eu:De ce?
G:Niste indivizi te cauta.
Eu:Si ce vor?
G:Nu atiu,nu mi-au zis!
Eu:Ok,vin cat pot de repede...........Iubire,trebuie sa plec la Bucuresti.
Sm:De ce?
Eu:Am niste treaba!
Sm:Dar nu vreau sa raman singura!
Eu:Haide no,scumpo,vin repede!Te iubesc!
Sm:Si eu te iubesc!Smaranda POV
Eu i.g:Sun un pic ingrijorata,deoarece il suna Gami dintr-o data si pleaca fara sa imi spuna unde exact nu stiu.Dar,cred ca ar trebui acum sa ma gandesc la Vlad,ca la inceputul saptamani vroiam sa fiu intr-o relatie cu el,si acum sunt,intr-un fel intr-o relatie cu cu unul dindre cei mai populari vlogeri din tara.Nu stiu ce sa fac,nu stiu ce sa fac!Cred ca ar trebuii sa raman cu cel care ma iubeste,si acela este Selly,nu cred ca vreodata m-ar iubi Vald,deoarece ea vrea sa o cuceresca pe Denisa(o fata de la mine din clasa).Deci,cred ca ar trebui sa fiu in relatie oficiala cu Selly,dar totusi,ceva ma retine sa nu o fac,deoarece eu ma gandesc ca o sa se intample ceva ce o sa imi franga inima.
Selly POV
Pana la urma ajung la Bucuresti,unde ma intalnesc cu Gami!
Eu:Bro'.Despre ce indivizi vorbeai tu?
G:Nu stiu cine sunt,dar au spus ca in seara asta sa te intalnesti cu ei,ca daca nu,ai incurcat-o
Eu:Ok.Seara
Ma duc in acelasi loc care m-am intalnit cu Gami si vad 2 indivizi inbracati in negru.Imi fac curaj si merg la ei.
Indiv:Tu esti Selly?
Eu:Da,eu sunt
Indiv:Am aflat ca ai o fata frumoasa ca gacica,nu-i asa?
Eu:Da,dar nu este treaba voastra!
Indiv-Ba da,cred ca este!.......Ca sa nu mai stam atat aici,m-am gandit sa facem un targ....daca nu ne aduc 1000 de euro pana maine seara,o sa o omoram pe gagica ta.
Eu:😡😡😡Nu ati face asta!😡😡😡
Indiv:O ba da!
Atunci,m-am enervat atat de tare,incat i-am luat cutitul unuia dintre indivizi din mana si i-am omorat pe amandoi.Atunci,m-am pus in genunchi si am inceput sa plang.Si,nu stiu cum,a aparut Dia dupa o cladire,ea a vazut tot ce s-a intamplat.
Dia:Ce s-a intamplat,ce ai facut?
Eu:Nu am vrut,😢😢,doar ca m-au enervat atat de tare incat,parca atunci,nu eram eu.
Dia:Stiu,am vazut tot ce s-a intamplat.
Eu:Acum ce fac,ce ii spun lui Smara' daca afla?
Dia:Nu o sa afle,stai linistit.Nuno sa ii spus......si stai fara grija,stiu ce sa fac cu trupurilor nesimtitiilor acestora.
Dia a ars trupurile indiviziilor,si a curatat locul acela de sange.Acum sigur nu o sa se afle.Cand ajung acasa,Smara' era incoltita de tot un individ care avea un cutit in mana.
Sm:Selly,pleaca de aici!
Eu:Cine esti,nenorocitule?
Indiv:Am vazut ce le-ai ai facut colegilor mei,deci te platesc cu propia moneda.
Asa ca,cand era sa dea cu cutitul in Smara',am iesit in fata ei si a dat in mine cu cutitul.
Sm:Selly nuuuuuuu!😔😔😧😧😢😭
Indiv-Ooooo.....este mult mai bine decat sa fi dat in tine,mi-am efectuat treaba,dar,papusa sa nu suni la politie ,ca ai incurcat-o.Smaranda POV
Inainte de a pleca individul,m-a dezlegat,si eu m-am pus langa Selly.
Eu:Nu Selly.........nuuuuu....nu muri...te iubesc...
El a zis cu o voce firava
S:Si..eu...te..iubesc..viata...mea....!😧😔
Atunci am sunat la ambulata sa vina repede dupa el.............Scuze ca am postat mai traziu,dar nu prea am avut ideei ce sa scriu,deci,vreu sa imi lasati idei in comentari si la finalul fiecarui capitol,o sa scriu cine mi-a dat ideeile,sa imi lasati si la cartea cu 5gang,la 18 o sa postez acolo!Paa
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...