Stiu ca nu am mai postat de aproape 2 zile,dar acum am revenit.M-am gandit ca in timpul saptamani sa postez de 2 ori pe zi(odata la o carte si o data la cealalta carte),si in weekend de 4 ori(de doua ori la o carte si de 2 ori la cealalta carte).Astazi voi posta de 2 ori,dar de maine o sa incep de 4 ori pe zi.Acum sa incepem capitolul.
Smaranda POV
Ioana a ramas peste noapte la mine,dar Miriana nu a putut deoarece avea niste probleme acasa la ea,dar nu erau grave.Ma trezesc si o vad pe Ioana cum se piaptana.
Eu:Neata!
I:Neata scumpo!Auzi,am o surpriza pentru tine.
Eu:Uimeste-ma!
I:Vei veni cu mine,si cu Gami si restul 5gang-ului la mare!
Eu:Dar nu este vara!
I:Pai,baietii au ceva de rezolvat la Mamaia,si i-am spus lui Gami ca vreau sa merg si eu,cu inca o persoana si m-am gandit la tine.
Eu:Stai...cu tot 5gang-ul?
I:Da!
Eu:Dar si Selly v-a fi acolo.
I:Pai,daca nu stiai,si-a gasit o noua iubita!
Eu:Serios?
I:Da,sper ca nu te superi?
I:Pai,cum nu mai sunt intr-un fel de relatie cu el,nu ma supar.
Dar in adancul sufletului meu plangeam.
Eu:Cand mergem?
I:Dupa amiaza!
Eu:Ok,deci trebuie sa imi fac bagajul.
(Va intrebati de ce nu mai merg la liceu?Nu mai merg deoarece a avut loc un incediu,si acum trebuie sa se reconstruiasca.Si nu mai au loc in alte licee,deci au liber)
I:Si eu trebuie sa il fac.Acum am primit mesaj de la Gami ca plecam pe la 16:30,deci trebuie sa plec.Paaaa!
Eu:Paaaa!
Asa ca a plecat ca sa isi faca bagajul.Atunci m-am apucat sa fac si eu.
La 15:55Bagajul era gata si m-am gandit sa ma imbrac asa:
Atunci ma suna Ioana.
I:Hey draga,esti gata?
Eu:Aproape,doar trebuie sa ma machiez.De ce ma intrebi,plecam acum?
I:Nu,nu,nu.......doar ca vroiam sa ne intalnim toti intr-un loc.
Eu:Ok...ma machiez si te sun,sa vand unde ne intalnim,ok?
I:Ok.Paaaaa.
Eu:Paaaaa.
Dupa 5 minute.Era 16:00 cand mi-am terminat machajul.Atunci o sun pe Ioana.
Eu:Hey,am terminat,unde ne intalnim?
I:Lasa ca vin eu sa te i-au,ca este cam departe de casa ta.
Eu:Ok.
Pana la urma ajunge Ioana la mine si mergem la o cafenea,care este chiar departe de casa mea.Cand ajungem,il vad pe Selly cu o fata care se sarutau.M-am prefacut ca nu îi bagam in seama,dar in sufletul meu imi venea sa ii dau o palma lui Selly.
I:Hey,ce faceti.
Stefania(St)-Stam,si cine este fata de langa tine?
Eu:Smaranda,dar imi poti spune Smara'
St:Stefania,incatanta de cunostinta!
Eu:Si mie imi pare bine sa te cunosc.
St:Daca nu il sti pe iubitul meu,ti-l prezint.
Eu:Nu este nevoie,suntem prieteni!🙂
S:Da,prieteni!
St:Perfect!Selly POV
Cand o vad pe Smara',am incremeni,nu stiam ce sa fac,dar se pare ca nu a afectat-o relatia mea cu Stefania,dar totusi,inca mai am sentimente pentru Smara'.Dupa ce am mai discutat,Gami vine si ne spune ca plecam.
Dupa cateva oreAm ajuns la Mamaia,unde ne-am cazat la un hotel,am stat asa:
-Eu cu Stefania
-Gami cu Ioana
-Pain cu Madalin
-Dia cu Smara'
Smaranda POV
Am ajuns la un hotel,care am fost cazata cu Dia.
Dia:Vrei sa mergem la un suc?M-am cam plictisit in camera?
Eu:Sigur,stai sa ma schimb.
Dupa vreo 10 minute
Eu:Dia.
Dia:Da?
Eu:Mi-ai vazut placa de par,vreau sa imi intind parul?
Dia:Nu....poate ti-ai uitat-o acasa.
Eu:Nu cred,sau poate......
Dia:Poate ce?
Eu:Poate a luat-o Selly.Ca eu i-am facut bagajul,si poate i-am bagat placa de par din greseala.
Dia:Poate.
Eu:Ma duc sa il intreb
Dia:Ok.
Cand era sa bat la usa din camera lui Selly,incep sa aud voci inauntru.
St:Ce faci iubi?
S:Stau.
St:Nu ma saruti?
S:Nu pot!
St:De ce?
S:Deoarece ma gandesc la greseala care am facut-o,si asta a provocat despartirea de fosta mea iubita.
Cand am auzit ce a spus,am incremenit.Oare Selly mai are sentimente pentru mine?
St:Deci inca te mai gandesti la fosta?Asta insemna ca inca o mai iubesti?
S:Poate ca da.......ca de asta sunt cu tine,ca sa mai uit de greseala care i-am facut-o.
Atunci aud o palma.
St:Nesimtitule.......deci nu ma iubesti.
S:Stefania eu.....
St:Nu mai vreau sa te mai aud!...
Atunci imi dau seama,cand vroia Selly sa imi explice de ce a facut crima,eu nu l-am ascultat,asta inseamna ca si eu am o vina ca ne-am despartit.
St:Esti un dobitoc.
Atunci deschid usa.
Eu:Dar eu pe dobitocul acesta il iubesc!
S:Smara'?
St:Tu ce cauti aici?Nu vezi ca ne intrerupi dintr-o diacutie importanta?
Eu:Eu sunt fosta iubita a lui Selly.
St:Tu esti,din cauza ta nu ma iubeste pe mine!
Eu:Da,se pare ca da.......eu,sa sti ca am facut aceeasi gresela ca tine.Eu in loc sa il ascult de ce a facut ce a facut,eu l-am gonit din casa.Deci,Selly vi cu mine sa imi explici.
St:Nu,nici de cum,nu am terminat.
Eu:Ba da,am terminat......
Asa ca l-am luat pe Selly si l-am dus in hol
S:De ce ai facut asta?
Eu:Deoarece asa am simtit....nooo...acum spune-mi de ce ai facut aceea crima!
S:Deoarece vroiam sa te protejez!
Eu:Cum adica?
S:Ei vroiau bani,eu am vrut sa le dau,ca sa scap de ei,dar cand am auzit ca daca nu le dau,o sa te omoare.Cand am auzit m-am enervat atat de tare incat am luat cutitul din mana unuia dintre indivizi si rezultatul il sti.
Eu:Nu pot sa cred ca ai facut asta pentru mine!Dar inca nu pot sa te iert,nu am puterea sa te iert,dar putem sa ramanem prieteni pana vedem ce facem.
S:Daca spui tu!
Asa ca el intra pe jumatate trist si jumatate fericit in camera lui,si iar am auzit vorbe,dar de data asta nu am mai ascultat.Am mers in camera mea undr ma astepta Dia.
Dia:Ce a durat atat?Ai gasit placa de par?
Eu:Vai de mine!Am uitat!
Dia:Dar ce ai facut?
Atunci i-am povestit tot ce s-a intamplat.
Dia:Macar v-ati impacat putin.
Eu:Da,dar sa nu mai vorbim despre asta.Mai vrem sa iesim?
Dia:Da!
Cand eram sa plecam,am auzit-o pe Stefania strigand din toata puterea ei:
St:Ma despart de tine pentru todeauna!
Dia:Se pare ca nu mai sunt impreuna.
Eu:Asa pare!.........
Mai tarziu,nu stiu ora o sa postez in cealalta carte #1144 de cuvinte .Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...