Gami afla ca e........

202 5 8
                                    

                 Smaranda POV
 
               Dupa ce am mai vorbit vreo 10 minute,m-am pus sa dorm,dar nu am putut dormi decat jumate de ora,asa ca m-am gandit sa ma duc la Selly,deoarece vroiam sa vad daca este bine.Ma ridic si merg usor,deoarece eram putin ametita,pana la sala care era Selly.Deschid usor usa,si îl vad ca doarme,intru cu pasi mici si ma pun pe scaunul de langa patul care era Selly.
Eu i.g:Oare de ce ai facut ce ai facut?Acum v-a trebuii sa stai în spital,din cauza mea,doar din cauza mea........
          Atunci Selly se trezeste....
S:Tu esti vtm?*spune somnoros*
Eu:Da..eu sunt
S:Esti mai bine?
Eu:Da,datorita tie....😔😔😔
S:De ce esti suparata?
Eu:Deoarece stiu ca o sa sti în spital mult timp din cauza mea...
S:Hey....*ma ia de mana*....nu este din vina ta......a trebuit sa o fac...ca sa te faci bine
Eu:Nu stiu......
S:O sa fie bine,cea ce conteaza este ca o sa ma întorc acasa
Eu:Da...😔
S:Haide aici..*se ridica usor si ma lua în brate*
Eu i.g:Asa bine ma simt în bratele lui!Chiar încep sa ma simt mai bine..
Eu:Mersi!
S:Pentru?
Eu:Chiar aveam nevoie de o înbratisare.......mai ales ca este de la tine
S:☺️☺️☺️

               Peste vreo luna
               Smaranda POV

            Hey!Tot eu sunt.Astazi insfarsit Selly iese din spital.Sunt atât de fericita! Eram jos pregadind actele de externare.Can erau gata semnate, Selly coboară jos cu bagajele lui.
S:Gata de plecare? *ma saruta*
Eu:Doctorul a spus sa nu faci mare efort*luându-i bagajele din mâini*
S:Cred ca sunt prea grele pentru tine...
Eu:Lasă că mă descurc*spun puțin mai chinuita datorita greutății bagajelor*
S:Măcar lasăma sa iau unul,te rog
Eu:Of....ok,ok.....ial pe acesta mai ușor..
S:De ce te superi asa pe mine?
Eu:Nu ma supăr doar......bine,poate ca m-am supărat puțin.....
S:*ma saruta*Mai bine? Mai ești supărată?
Eu:Nu,nu mai sunt☺️☺️*îl sărut și eu*
             Pana la urma ajungem la uber-ul care ne aștepta și am plecat spre casa, în sfârșit....
             Când ajungem.
S:Casa dulce casa! Ce bine este sa fi acasă!!
Eu:Corect!
              Atunci suna cineva la ușa.
Eu:Oare cine este?
               Ma duc la usa, unde era mătușa mea.
Eu:Mătușa! *o iau în brate*
Mă(mătușa) :Draga mea!
Eu:Haide întra!
Mă:Nu am mult timp,trebuie sa îți spun ceva....
Eu:Ce? Sa întâmplat ceva?
                Mătușa mea se întoarce la un cărucior din spatele ei și lua pe cineva în brate,ghiciți cine era, Nicholas.
Eu:Auuuuu....cred ca mi-am dat seama😔😔😔😔😔
Mă:Știu ca acest copil nu este al omului care vrei,dar trebuie sa ai tu grija de el de acum....
Eu:De ce?
Mă:L-aș fi înjrijit în continuare, dar trebuie sa ma duc la Paris,sa salvez afacerea părinților tai!Te rog...
Eu:Bine......o sa am grija de el
Mă:Mulțumesc draga*ma ea în brate*știu ca nu este ușor, dar nu am ce face....
Eu:Nu este vina ta, oricum ca va trebuia sa ajungă și la mine.....
Mă:Da....poftim lucrurile care și nevoie sa îl crești......macar asta sa fac sa te ajut...
Eu:Mersi!
Mă:Eu trebuie sa plec,pierd avionul*ma ea din nou în brate și mi-l da pe Nicholas*Paaaa!
Eu:Paaaaaa!
                  Când a plecat.
Nicholas(Nic) :Ma..ma😃😃😃
                   Atunci zâmbesc la el.
Eu i.g:Of Nicholas.....sa nu crezi ca te urăsc, nici de cum, dar......nu ești al bărbatului care vreau eu......
S:SMARA'!UNDE EȘTI?
Eu:SUNT AICI! VIN ACUM!
                    Întru în living, unde Selly era pe canapea.
S:Cine era la usa?
Eu:Mătușa mea.Pleaca la Paris sa salveze afacerea părinților.
                      Atunci Selly îl văzu pe Nicholas.
S:*se ridica de pe canapea și merse în fata mea*Ce cine ce cred eu?
Eu:Da.....este Nicholas, copilul lui Gami😔😔😔😔
S:Și la lăsat în grija ta, nu?
Eu:Da, dar te rog, nu te supăra pe mine, din nou, ști bine ca acest copil vroiam sa fie al tău!
S:Nu, nu ma supăr, nu vrei sa ne despărțim din nou, nu acum......
              Atunci întrara 5gang și iubitele  lor în casa.
P:Hey!Ce faceți?
Eu:Pai...... *ma întorc cu fata la ei și îl vad pe Nicholas*
I:Hey!Cine este prichindelul acesta drăguț! Este un var de al tău, nu?
Eu:Pai*ma întorc cu spatele la ei*... Nu chiar....
M:Dar ce este?
Mi:Nu se poate!
P:Ce este vtm?
Mi:Este cumva.......copilul tău?
Eu:Pai......da,este copilul meu
             Atunci toți se speriata la fata.
V:De când îl ai?
Eu:De aproape 3 ani!
I:De când ai plecat la Paris acum 2 ani și ceva?
Eu:Da........
G:Felicitări mă*spune ironic către Selly*ai un copil cu ea!
Eu:Pai, nu este chiar a lui.....
Dia:Poftim?Dar atunci al cui este?........
sper ca nu este la cine cred eu*se uita la Gami*......Este a lui Gami?
Eu:😢😢😢😢.....Da....este a lui Gami!
G:POFTIM!!!
Eu:Da este adevărat!!
I:Asta înseamnă că...... Atunci la mare.....GAMI.......nu te-ai protejat sau ceva?
G:............
I:Spune ceva Gami!!
G:Nu....
I:*îi da o palma lui Gami*Nesimțitule! Cum ai putut face asa ceva! Sa nu te protejezi! Eu am crezut ca te-ai protejat! DAR GATA! DE ACUM NU TE MAI IERT!!
                  Atunci Ioana urca sus nervoasa dar în același timp plângea.Toate fetele s-au dus după ea, în afara de mine, am rămas cu băieți.
G:De ce nu mi-ai spus mai devreme?
Eu:Deoarece nu am vrut sa îți spun!
G:De ce?
Eu:Deoarece nu vreau acest copil cu tine!
G:Și cu cine vrei? Cu amărâtul de Selly?
Eu:1.Nu ai dreptul sa îi spui asa!
      2.Da,cu el îl vreau deoarece este
         omul pe care îl iubesc!
G:Dar este prea târziu acum, acest copil este al meu,și putem sa îl creștem împreună!*vroia sa ma atinga*
Eu:*îl îndepărtez repede*Cu tine niciodată nesuferitule*
G:Înca ți cu Selly!Ce are el și nu am eu?
Eu:El ma iubește cu adevărat.....
G:Si eu te iubesc cu adevărat!
Eu:Ai lasă-mă........El ma iubește cu adevărat, ma înțelege cand îmi este greu, ma ajuta......si în același timp și eu îl iubesc....
G:Dar,am o întrebare de baraj:
     -Dintre cine alegi:Pe mine tatăl copilului sau pe Selly!
             Atunci m-am blocat, nu știam ce sa fac?Am început ca eu și Selly sa ne uitam unu la altul cu ochii îl lacrimi.
Eu:*cu ochi în lacrimi*De ce spui aceasta întrebare?
G:Cum adică de ce? Orice copil trebuie sa fie cu ambi părinți biologici.Si oricum, dacă lai alege pe Selly, pana la urma...cum îl chema?
Eu:Nicholas
G:Pana la urma Nicholas va afla ca Selly nu este tatăl lui și poate ca o sa între într-o depresie sau ceva, datorita faptului ca lati mințit atâția ani....
Eu:La acest fapt cred ca ai dreptate*iar încep ca plang*
G:Atunci, ce alegi?
               Atunci ma uit la Selly,care era foarte trist.Pana la urma Selly dădu din cap ca da, dupa își lasă capul în jos.
Eu:*încercand sa îmi fac curaj*Îl aleg pe.....tatal copilului😔😔😔😔😔
               Atunci Gami se luminase tare la fata.
G:*se apropie de mine usor*În sfârșit ești a mea😍😍*încerca să mă sarute*
Eu:Te rog Gami, nu asta.......*spun uitându-mă la Selly suparată*
               Atunci Selly se duse la bucătărie furios. Madalin și Alex(Alvrarez) se dusera după el.Atunci încep sa dau din cap suparata(în stanga și în drepta) și încep sa urc scările, dar Gami ma prinde de mana(Autor:Ca să știți, în lumea reala nu îl urăsc pe Gami, îl ador foarte mult, dar, nu știu, parca el mi se potrivea în poveste sa fie personaj rău).
G:Bine, ca să nu zic ca sunt rău, va mai las restul zilei și noaptea asta împreună, dar mâine vin sa te iau.
                   Dau maina la o parte lui Gami și încep din noua sa urc scrile,plangand.
P:*spune mai furios.Incepe și el sa dea din cap ca și mine mai devreme*Nu îți dai seama ce ai făcut!!
                   Atunci Pain se duse la bucătărie,la băieți.
G:Ce am făcut?..... Ma rog, plec!
                    Ajung sus, unde Ioana plângea iar fetele o îmbrățișau.Ma las jos pe ușa și plâng tare.
Fetele:Smara'?
                    Vin toate fetele la mine, chiar și Ioana.
Mi:Ce s-a întâmplat draga?
Eu:Gami este un prost!!
I:La asta nu pot sa te contrazic....dar ce s-a întâmplat mai exact.
Eu:Gami ma făcut sa aleg dintre Selly și el, tatăl copilului.
Fetele:POFTIM?
I:Doamne,cum am putut sa îl iubesc pe băiatul acesta nesimțit!
V:Și ce ai ales?
Eu:Pe...tatal copilului...😔😔😔
Dia:De ce? Ai spus ca nu îl iubești?
Eu:Nu îl iubesc!Dar am făcut-o pentru copilul meu,Nicholas.....
Mi:Și o sa te sacrifici doar ca să ramai cu tatăl copilului?
Eu:Copilul meu merita orice fel de sacrificiu!Nu am ce sa fac.....
I:Of,Smara'.....
                    Și ma iau toate fetele în brate.

    
                    Selly POV

         
             Întru în bucătărie nervos și îmi pun capul pe masa.
M:Haide ma,nu fi asa....
Eu:Simt ca o iau razna......fara ea nu sunt nimic, înțelegi?
M:Înțeleg,dar încearcă sa te calmezi puțin, o sa vezi, ca totul o sa fie bine, iar Smara o sa se întoarcă la tine!
Eu:Și dacă nu! Dacă o sa rămân singur pe veci?
Al:Nu mai gândi negativ! Încearcă sa gândești pozitiv!
P:Cum ești frate?
Eu:Rău, nu vezi?
P:Vad.....acum vad....
Eu:Nu cred ca o sa o pierd, din nou.......din cauza unui idiot*dau un pumn în masă*
M:Atunci, dă-l afara din gang, simplu.....
Eu:Nu știu daca pot!
Al:De ce?
Eu:1.O sa fie foarte greu sa găsim alt membru,ca a fost foarte greu atunci când trebuia sa îl înlocuim pe Vasco!
P:Adevărat!
Eu:Și 2.Nu știți cât hate o sa primim dacă o sa îl dam afara.
M:Ai dreptate, și când a ieșit exploit, a fost cam mult hate......și Gami este iubit mult de fani, și dacă iese afara din gang,o sa fie o mare ura peste noi ca de ce l-am data afara pe Gami,ca nu a făcut nimic rău!
Eu:Îmi pare rău, dar la ultima faza de contrazic,a făcut mult rău fata de mine și Smara'!
P:Aaaa...da.....am uitat sa va spun:Gami a spus ca puteți sa mai stați împreună restul zilei și noaptea asta, ca mâine vine și o ea.
Al:Daca treaba sta asa, mergi la ea, dacă tot este ultima noapte.
P:Da,ma!
M:Ok, eu ma duc sa le chem pe fete sa plecam!
P:Ok....
                 Și Mădălin pleca.

                   Smaranda POV

                  Sunt pe pat cu fetele și vorbim.Leam mai spus ca aceasta este ultima noapte a mea cu Selly, și mâine  vine idioiotul sa ma ea.Atunci apare Mădălin pe ușa.
M:Fetelor plecam!
V:De ce iubire?Vrem sa mai stam cu Smara și Ioana! Nu ști pin ce trec acum ele.
M:Stiu.....si Selly este într-o mini-depresie jos!
Eu:Serios?
M:Da.......parca nu mai este el fără tine!
Eu:😔😔😔😔
M:*vine și își pune mana pe umărul meu prietenește*Hey, nu este din vi a ta, este din cauza imbicilului de Gami......Haideti fetelor!
V:Ok...ok..!
                   Atunci ies fetele ce ușa, dar înainte ma îmbrățișează.Sunt site prietene adevărate!
I:Mai venim mâine înainte sa vina Gami,ca nu vreau sa dau ochi cu el!
                   După ce au plecat,am început sa îmi fac bagajul cu lacrimi în ochi,dar nu observasem ca în timp ce îmi făceam baragele Selly a venit sus și ma pândea pe ușa.Cand am terminat bagajul,am căzut în genunchi și am început sa plâng.Atunci Selly vine la mine și ma îmbrățișează.
S:Gata vtm!Totul o sa fie bine!
Eu:Nu pot sa trăiesc fără tine😭😭😭
S:Gata puiul meu,gata,nu mai plânge, o sa vezi ca destinul ne va aduce din nou împreună,ca de fiecare data când ne despărțeam!
                 Atunci l-am îmbrățișat, îl țineam atât de strâns,ca Selly era sa se sufoce.
S:Mai încet sufletul meu!
Eu:Nu pot, te iubesc prea mult!
S:Și eu te iubesc enorm de mult!Dar te rog!*spune mai chinuit*
Eu:Ok..ok..
                 Când l-am lăsat, Selly începe sa răsufle profund.
Eu:Te-am strâns atât de tare?
S:Se pare ca da....
Eu:Nu te supăra pe mine!
S:Nu, nu ma supăr, nici nu vreau......
Eu:Ok, eu ma duc sa îi fac rutina lui Nicholas și revin.....
S:Ok.....*ma săruta*.... Te iubesc mult!
Eu:Și eu te iubesc!
                   Peste vreo ora Nicholas era în pătuțul lui, dormea.
S:Ce frumos doarme*ma ea în brate*
Eu:Da,parca este un îngeraș.
S:Pacat ca nu este al meu*se întrista la fata*
Eu:*ma întorc cu fata la el și îmi pun mâinile după gatul lui*Și eu asi fi vrut enorm sa fie al tău.Dar stai lisistit, poate ca o sa vina și rândul tău, candva!
S:Sper..........Auzi, dacă tot asta este ultima noapte.........vrei sa profitam de ea!
Eu:Da......normal ca da.
                  Ne-am dus la pat și cred ca știți ce a urmat.........








                    Acesta a fost Capitolul. Sper sa va placa! Sper ca nu vati supărat ca am avut o inactivitate cam lunga, dar o sa încerc sa postez măcar un capitol pe săptămână.#2216 de cuvinte.Paaaa!

   

     
         
      

♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum