Smaranda POV
Eram la spital,Selly era la terapie intesiva.Doctorii mi-au spus ca sunt sanse mici ca el sa traiasca,deoarece individul i-a infipt tare cutitul in piept,si era sa ajunga in inima.Eu tremuram toata,deoarece ma temeam ca singurul baiat care l-am iubit cu adevarat sa moara.
Intr-e timp ce stateam eu,a venit Dia,cu restul 5gang-ului.
Dia:Esti bine,cum este Selly?
Eu:Este la terapie intensiva!Si doctorul a spus ca sunt sanse mici sa traiasca.
G:Atunci,daca nu o sa mai fie,poti sa fi cu mine daca vrei!😍😍
Dia:Gami!Tu ai deja iubita!
G:Si ce!
Dia:Si ce?......Offfff.......Smara nu il asculta pe Gami,deoarece este prost la minte.
G:Ce ai spus?
Dia:Acesta este adevararul!...Ma rog,sa incheiem subiectul.
Madalin(M)-Totul va fi bine,Selly este puternic,si daca te iubeste,o sa lupte.
Pain(P)-Da!Fi increzatoare!Ca mine!
Eu:Multumesc,chiar si daca nu prea va cunosc,chiar sunteti prietenosi...in afara de Gami!
G:De ce?
Dia:Sti tu de ce!
G:Aaaa..da....
Atunci vine un doctor.
Doctor(D):Sunteti cumva veniti la Andrei Selaru?
Dia:Da!
D:Din pacate,a murit!
Eu:😧😧😧😧😢😢
D:Stiu,a luptat pana la final,ca se vedea pe fata lui ca era transpirat....Care dintre voi este Smaranda?
Eu:Eu sunt!
D:Veniti cu mine!
Eu:Ce s-a intamplat?
D:Inainte sa moara,s-a trezit din coma,si m-am speriat cand am vazut.El mi-a spus sa iti transmit ca "te iubeste mult si sa il ierti pentru toate greselile care a facut fata de tine.El a luptat pana la final,ca sa nu moara,dar rana la rapus".
Eu:Multumesc ca mi-ati spus.
Ies din cabinet cu lacrimi in ochi.
Dia:Imi pare rau,Smaranda!Stiu ca il iubeai mult pe Selly.Si noi il iubeam,deoarece era responsabili si tinea la noi de parca eram fratii lui.
Eu:Stiu...acum vreau sa ma duc acasa.Sunt obosita.
Asa ca am plecat.
Dia:Imi pare rau de ea!
P:Si mie!
M:Si mie!
Lui Gami nu prea ii pasa,deoarece l-am suparat cu ca iam spus ca nu este prietenos.Cand am ajuns la apartamentul lui Selly,m-am trantit in pat si am inceput sa plang asa cum nu am plans niciodata,dupa am facut alb-negru toate pozele cu el,acestea fiind:
Cand ma uit la aceste poze,imi vine si mai tare sa plang,deoarece stiu ca l-am pierdut pe Selly pentru todeauna.Atunci primesc mesaj de la Codruta,care stia de relatia mea cu Selly,dar stia ca si a murit,dar nu a spus nimic.
C:Draga mea,imi pare atat de rau de tine.
Ey:Stiu,s-a sacrificat pentru mine ca sa traiesc,cand am vazut ce a facut,am simtit atunci ca ar face orice pentru ca eu sa fiu bine......
Atunci ma suna Dia.
Eu:Codruta,te sun eu mai incolo ca ma suna Dia,care sta cu sora mea anul acesta.
C:Stiu,paaaa!
Eu:Pa!........Alo,Dia?
Dia:Smaranda!
Eu:Ce sa intamplat,de ce esti asa de obosita.
Dia:Selly!
Eu:Ce este cu Selly?
Dia:Selly....
Acesta a fost si capitolul acesta.Este cam putin,contine #547 de cuvinte.Maine o sa postez continoarea,la ora 16,iar la 22 sau 23 o sa postez in cealalta carte.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...