Imi pare rau,dar nu pot!!!!

208 7 2
                                    

           Smaranda POV

          Am stat ceva timp in baie,deoarece Selly statea la intrare si imi tot spunea,,Haide Smara' iesi sa vorbim".Dar eu nu îl ascultam,ma gandeam ca cum Selly ma mai iubeste  dupa 2 ani de stat separati,dar ma mai gandram ca cine este fata care statea.Ma rog,m-am plictisit in baie,asa ca ies,fara sa îl bag in seama pe Selly si ma duc la Dia.
Eu:Auzi,cine este fata aceea?
Dia:O cheama Sandra,este cea mai buna prietena a lui Selly,i-a fost alaturi cand.......
Eu:Cand ce?
Dia:Dupa ce ai plecat,timp de o saptamana,a fost in depresie:nu a mai mancat,nu a dormit aproape de loc,nu a iesit deloc din casa....
Eu:😢😢😢........De ce?
Dia:De dorul tau,te iubea foarte mult si cu gandul ca nu o sa va mai vedeti vreodata,la paralizat......
Eu:Nu cred ca i-am facut asa ceva,acum vad cat de mult ma iubea si ca nu putea traii fara mine....
Dia:Si acum te iubeste,doar ca nu mai este asa de afectat...
Eu:Nu cred ca mai pot fi cu el vreodata....
Dia:De ce?
Eu:Dupa ce i-am facut dupa ce am plecat din Paris,nu mai pot......din cauza mea a fost asa......nu il merit..
Dia:Dar....îl mai iubesti?
Eu:Cred ca da,dar nu pot sa mai fiu cu el.....
         Atunci,ma ridic si plec cu lacrimi in ochi.
Dia:Smara' stai!
Eu:Nu,nu ma mai pot intoarce,nu îl mai pot vedea dupa ce i-am facut.....
          Si incep sa fug ca sa ajung mai repede acasa.Cand ajung,urc fara sa ma vada nimeni in camera mea si ma trantesc direct in pat si iar incep sa plang,dar,dupa putin timp,simt ca cineva ma linge pe fata,era Lissa,macar ea ma consoleaza.
Eu:Draga mea Lissa,daca ai sti ce mi se intampla......
           Si o i-au in brate.Dupa vreo 2 minute de stat,o pun pe Lissa in patul ei,ma duc la baie,ma demachiez,dupa ma schimb si ma pun in pat.
            Ma trezesc dimineata,ca deobicei,cu latraturile lui Lissa.Ma ridic,ma duc sa imi fac rutina si îi dau mancare lui Lissa.Dupa vorbesc vreo 10 minute cu Codruta pe WhatsApp.
Mai tarziu,o scot pe Lissa la plimbare prin parc.Si,ce sa vezi,Selly statea pe o banca pe telefon.Nevrand sa dau ochi cu el,vroiam sa ma intorc inapoi,doar ca ma impedic de lesa lui Lissa si cad pe jos.El ma vede si ma ajuta sa ma ridic.
Eu:Mersi*zic suparata*
S:Stai,haide sa vorbim.
Eu:Nu pot....
Eu:De ce?
Eu:Nu pot sa stau si sa ma uit la tine dupa ce ti-am facut....*si mi-a curs o lacrima pe fata*
S:Ce mi-ai facut?
Eu:Nu conteaza.....
        Atunci o iau pe Lissa in brate,si plec spre casa.
        
            Urmatoarea zi

       Ma trezesc in modul obisnuit,si fac cea ce fac eu mereu de dimineata.Mai tarziu ma suna Miriana.
Mi:Ce faci?
Eu:Stau cu catelusa mea!
Mi:Ok......Vi astazi cu mine la cumparaturi?
Eu:Sigur,de ce nu!
Mi:Ne vedem pe la 15:30 in fata Mall-ului din centru?
Eu:Sigur!
       Era 14:10,si m-am gandit sa ma pregatesc.
      
         M-am imbracat asa:
     

                M-am imbracat asa:     

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      (Si cu adidasi din imagine)

       Ies din casa,si pornesc spre Mall.
Ajung unde o vad pe Miriana cu....PAIN?Atunci mi-am dat seama ca si 5gang era acolo,dar acum nu mai puteam da inapoi.
Mi:Hey!
Eu:Hey!Intram?
P:Dap!
        Am intrat Mall,si mergem la o cafena de la etajul 1 al Mall-ului.Acolo erau toti in 5gang,mai ales pe Selly cu Sandra(n-am avut un moment in care sa ne cunoastem,dar uite ca acest moment a venit).
Sandra(San)-Hey!Eu sunt Sandra,prietena lui Selly
Eu:Stiu,eu sunt Smaranda,dar poti sa îmi spui Smara',incantata de cunostinta!
San:Si mie!
          M-am ajezat intre Miriana,si.....IOANA?Oare s-a impacat cu Gami?
Eu:Ioana,te-ai impacat cu Gami?
I:Nici chiar ne-am împacat,suntem aproximativ prieteni,deocamdata.....Mi-a povestit Dia cum a fost prima intalnire a ta cu Selly fata in fata dupa 2 ani despartiti.
Eu:Nu este chiar intalnire dar ma rog.
San:Am un anunt de facut!
         Toti eram nedumeriti,oare ce o sa ne spuna?
San:Vreu sa va anunt ca eu cu Selly suntem împreuna,dar nu am spus nimanui pana acum!
         Cand am auzit,inima mi s-a rupt de tristete.
Eu:Scuzati-ma trebuie sa ma duc pana la baie!
          Incep sa alerg plangand spre baie.
                 Selly POV
            
Eu:Ce minciuni spui nebuno?
San:Nu sunt miciuni Bby!
Eu:Nu mai vreau sa te vad niciodata!........SMARA'!

         Smaranda POV

       Il aud pe Selly ca striga dupa mine,ca sa nu fiu nici chiar asa rea ma opresc.
Eu:Dute la iubitica ta!!
S:Nu este iubita mea..........eu pe tine te iubesc si vreau sa fim din nou impreuna.
Eu:😢😢😢Imi pare rau,dar nu pot!!!!😢😢😢😢😢...............

          Acesta a fost capitolul(stiu ca l-am mai publicat odata,doar ca atunci a fost din greseala ca capitolul nu era gata).Sper sa va placa.#865 de cuvinte.Paaa!

♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum