Selly POV
Dupa ce am mai stat de vorba putin cu doctorul,am iesit din cabinet.
G:Frate,ce are Smara'?
Eu:Pai...........are pneumonie.....
Mi:O nu.....si v-a fi bine?
Eu:Nu stiu.......chiar nu stiu....
Atunci încep sa le povestesc ce am vorbit cu doctorul(despre tratament mai mult).
P:Atunci trebuie sa începem testarea imediat,orice minut conteaza acum......
M:Asa este......
Timp de o ora,toti prietenii mei s-au dus sa se testeze,dar cand au iesit,toti au venit cu raspunsul:"Imi pare rau dar....nu am masura potrivira!.
Cand a venit randul meu:
Eu:Imi pare rau,dar nu ma simt pregatit........
Dc:Bine,o sa asteptam,dar,nu uita,timpul este pretios,daca nu o sa gasim la timp un donator,o sa moara....
Eu:Ok.....*imi curge o lacrima pe fata*
Atunci doctorul intra în cabinetul lui.
G:Ce ai facut mă?Nu ai spus tu ca ai face orice ca ea sa fie bine?
Eu:Ba da,dar..........sunt obosit,cred ca plec....*cu lacrimi în ochi*
G:Mă!Dar o lasi pe Smaranda aici?
Nu am mai apucat sa raspund ca am plecat.
G:Ce are ăsta oare?
I:Nu stiu........
Cand am ajuns acasa(la casa mea si a lui Smara'),m-am dus direct sus,m-am pus direct pe ganduri.
Eu i.g:Ce a fost în capul meu?De ce am plecat de la spital?Viata mea este acolo,iar eu..............iar eu nu sunt acolo,aproape de ea😔😔😔😔............ eu sunt ultima speranta a ei,doar ca îmi este frica ca poate nu am masura potrivita si.........o sa o pierd pentru todeauna.......de aceea nu vreau sa ma testez..........imi este frica........
Atunci intra Pain si Gami în camera.
G:Ce ai mai?De ce ai plecat asa?Ai lasat-o pe Smara' acolo.....
Eu:Pai........nu pot sa o vad......
P:De ce frate?Este sufletul tau?Si oricum trebuie sa te testezi si tu,esti ultima speramta a ei......
Eu:Nu stiu.....imi este frica...
G:De ce?
Eu:Ca poate.........nu o sa am masura potrivita,si...........o sa o pierd pentru todeauna😔😔😔
G:Hai mă.......nu te descuraja....mai este timp pentru a gasi pe altcineva....
Eu:SI DACA NU?DACA NU O SA O GASIM PE NIMENI SI SITUATIA O SA SA SE AGRAVEZE SI O SA MOARA SI O SA O PIERD PE SINGURA FATA CARE MA IUBIT-O SI O IUBESC CU ADEVARAT!!!!*zic repede**ma ridic din pat nervos*
P:Hoooo!De ce tipi asa tare!Te aud vecinii........si,nu trebuie sa gandesti de rau!
G:Are dreptate '(accent pe acel cuvant)prostu''
P:HEYY!!
G:Taci Pain!!........Nu trebuie sa gandesti de rau,poti sa te gandesti ca o sa gasim pe cineva si Smara' o sa fie bine.....
P:Corect.......
Eu:*spun hotarat*Aveti dreptate,nu trebuie sa gandesc asa......daca o sa ne straduim,o sa gasim pe cineva,dar în primul rand trebuie sa ma testez si eu......*ies repede si hotarat din camera*
G:Si-a revenit 'prostu''
Eu:*strigand de jos*Ce ai spus mă?
G:Nimic...🤐🤐🤐🤐
P:🤣🤣🤣🤣
G:Tu ce razi mă?*începe sa îl bata usor*
Eu:*strigand de jos*Haideti mă!
P&G:ACUM!!!
Au coborat jos si am pornit spre spital.Cand am ajuns,am mers hotarat pe hol pana la cabinetul doctorul.Bat la usa si intru.
I:Se pare ca si-a revenit!
G:Daca nu eram noi,era înca acasa......
I:Eroi zilei....😄😄*îl pupa pe Gami pe obraz*
P:Dar eu nu merit nimi😟😟😟😟
Mi:Ba da.....*îl pupa pe Pain pe obraz*
V:Bine....acum trebuie sa asteptam!
M:Ai dreptate*o ia de mana si o pupa pe obraz pe Vanessa*
În cabinetAsteptam de ceva timp rezultatele,si speram sa am masura,sa o vad pe Smara' bine.Atunci vine doctorul,cu un plic în mana.
Dc:Bun,haide sa vedem rezultatul.....mmmmm.............😲😲😲😲😲.....nu se poate.....
Eu:Ce s-a întamplat?
Dc:Aveti exact,dar exact aceeasi masura ca plamanul ei.....acum se poate aface operatia!Dar,vreti sa o faceti,stiti ca v-am mai spus ca trebuie sa aveti si voi o operatie ca sa vi se înlocuiasca plamanul si sa stai în spital pana îti creste,nu?
Eu:Da.....stiu😔😔😔
Dc:Deci,o faceti?
Eu:😔😔😔😔😟😟😟😤😤.......O sa o fac,pentru ea o sa fac......
Dc:Bine.....haideti sa va schimbati si sa mergem spre sala de operatie!
Eu:Ok.........
Ma schimb în niste haine de spital,si ma pun pe o targa,pregatita de o asistenta si ma înpinge pana la sala de operatie.A durat cred ca vreo 2 ore pana operatia a fost gata.Toti prietenii mei asteptau la usa sali care era Smara',deaorece fuseseara anuntati ca operatia a trecut cu succes si ca o sa fie transferat plamanul Smarandei,ma bucur ca o sa fie însfarsit bine.Dar,eu înca eram adormit în sala care am fost dus dupa operatie.
Urmatoarea ziMa trezesc în cabinet,si,ce sa vezi,Dia era langa mine.
Dia:Hey!În sfarsit te-ai trezit....
Eu:*spun somnoros*Cat am dormit?
Dia:Pai,de la operatia de ieri pana acum......
Eu:Ok......Smara' cum este?
Dia:Pai,nu s-a trezit înca,dar o sa se trezeasca......doctorul spune ca are nevoie de multa odihna,deoarece aceea infectie a obosit-o mult(autor pov:a obosit-o asa deaorece a rezistat,si si-a consumat apoape toata energia).
Eu:Ok....dar de ce chiar tu esti aici?
Dia:Pai,am fost îngijorata,deoarece nu te mai trezeai,si..........
Eu:Ok,ok...nu trebuie multe explicatii.......sa ghicesc,restul sunt la Smara',nu?
Dia:Corect...
Atunci intra Gami pe usa.
G:Bă frate,însfarsit te-ai trezit.....am crezut ca o sa hibernezi........
Diav🤣🤣🤣
Eu:Sa o crezit tu...😄😄😄
Între timp,în sala care era Smara'.
I:Gami unde este?(ea a fost la baie cand Gami a plecat)
Mi:S-a dus la Selly,sa vada daca s-a trezit....
I:Ok........Sper ca Smara' sa se trezeasca curand.......ca,daca nu,nu stiu ce criza de nervi si suparare ar face Selly.....
V:Ok,imi si imaginez..........
Atunci,Smara' începe sam miste usor.
Mi:Ce se întampla?
V:Nu cumva......se trezeste.....
I:Smara'........Smara'.........
Sm:*somnoroasa*Îmmmmmm..........ce s-a întamplat?Unde sunt?
M:Smara'....esti bine!!
Sm:Da,cred ca da.......😦😦😦😦acum mi-am adus aminte ce s-a întamplat.....dar,Selly unde este?
P:Pai.........
Smaranda POVM-am trezit în spital,unde prietenii mei erau langa mine,dar în afara de Selly,unde este?Dupa cateva întrebari ale mele,îmi povestesc ce s-a întamplat cat eu am fost adormita.
Eu:Nu cred ca am avut pneumonie.....😢😢😢😢😢......Si ca Selly iar s-a sacrificat pentru mine,din nou..😢😢..si acum o sa ramana în spital din cauza mea!
Mi:Smara',nu gandi asa....nu este din vina ta....
Eu:Ba da,este😢😢😢😢..............Acesta a fost capitolul.Sper sa va placa.Stiu,iar nu am mai postat de mult,dar nu am ce sa fac,încerc sa postez mai des,dar nu va promit sigur.Ceea ce conteaza este ca nu m-am lasat de carte de tot.#1201 de cuvinte.Paaaaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...