După o luna
Smaranda POVHey! Tot eu sunt.Pana la urma am ajuns acasă.Am plecat de la Sinaia după Revelion și după am avut tot felul de treburi și nu am mai putut sa spun nimic.De vreo 2 săptămâni, tot respir mai greu si am o mica tuse nu știu de ce,poate o sa îmi treacă curând.Relatia noastra(Smara' și Selly)este foarte bună, ne iubim mult,chiar dacă în timpul zilei este plecat,datorita proiectelor cu 5gang,dar nu ma supăr.Astazi este sâmbăta, iar Selly este acasă,în sfârșit. Ne trezim,mâncăm și vrem sa ne uitam la un film,îi chemam și pe Gami și Pain(împreună cu Ioana și Miriana).Pana la urma dam pauza la film deoarece băieții trebuiau sa vorbească afara ceva, asa ca noi fetele am rămas în sufragerie.
I:Oare ce vor sa vorbească băieții?
Mi:Nu știu.......
Eu:Chesti legate de trupa,cred.........
*iar îmi vine sa respir greu și sa tusesc*
Mi:Ești bine draga? Te-ai schimbat dintr-o data la fata.
Eu:Nu știu...........de vreo 2 săptămâni respir mai greu și tușesc....
I:Și ai fost la un doctor sau ceva?
Eu:Nu,am crezut ca este ceva temporar și o sa îmi treacă......
I:Ok......maine mergem la doctor!
Eu:Nu prea as vrea........
Mi:Poate este ceva grav!
Eu:Ok,ok........dar veniti cu mine, da?
I&Mi:Normal!
Atunci vin băieți.
S:Ce vorbiți acolo? *se pune lângă mine și își pune bratul după gatul meu*
Eu:Întrebarea este ce ați vorbit voi acolo? *după îl pup pe obraz*
S:Chesti de băieți!*se uita în ochi mei*
Eu:No, atunci am vorbit și noi chestie fete!
G:Gata porumbeilor! Haideți sa terminam filmul!
Am terminat pana la urma filmul.Am mai stat după de povesti pana seara,atunci Gami,Ioana,Pain și Miriana au plecat acasă.Eu cu Selly am mâncat, ne-am schimbat și după ne-am pus în pat și am început sa vorbim(mai mult dulcegării) și ne-am culcat.
Dimineața m-am trezit de dimineață ca să îi fac mâncare lui Selly, deoarece trebuia sa plec cu fetele la un doctor(Ioana a vorbit cu el aseară), i-am scris un bilețel lui Selly,care i-am spus ca merg la un control la un doctor programat pe astăzi și vin mai târziu.Mi-am luat tot ce îmi trebuie sa am pornit spre doctor.Acolo m-am întâlnit cu fetele.
Dc:A venit Smaranda Stirbu?
Eu:Da....eu sunt.
Dc:Va rog sa ma urmați!
A trecut o ora de când sunt în cabinet, pana la urma am ieșit.
I:Ce s-a întâmplat?Ce ți-a spus doctorul?
Eu:Pai,nu și-a dat seama exact ce am, dar mi-a facut o programare la spitalul din apropiere poimâine, deoarece aici nu are aparatura care îi trebuie ca să afle, dar la spital are.......
I:Ok.....haide sa te conducem acasă.
Fetele m-au condus acasă. Când am întrat în casa,Selly era pe canapea, pe telefon.
Eu:Hey bby!
S:Hey vtm! *ne sarutam*
Eu:Ai mâncat ce ți-am pregătit?
S:Normal!Dar pentru ce controale trebuia sa te duci?
Eu:Pai,eu ma duc în fiecare an la medic,pentru controale,și m-a programat astăzi.......
S:Duminica?
Eu:Da,deoarece în restul luni și luna viitoare are multe programari,și de aceea(nu pot sa cred ca iar îl mint)
S:Aaaaaa.........ok........
Restul zilei am fost pe acasă, făcând curățenie, ca altceva nu am ce sa fac.....
În Următoarea zi, am mers prin parc sa ne plimbam,și normal ca lumea ne-a cerut autografe și poze(chiar și mie,ma mir).Am auzit de la mulți copii ca ne sta bine împreună,ca spera sa fim întotdeauna împreună etc.Pâna la urma au plecat și am rămas În sfârșit singuri. N-am pus pe o banca.
Eu:Ma și mir ca mi-au cerut și mie autografe și poze!
S:De ce iubi?
Eu:Deoarece eu nu sunt o fata speciala.........
S:Cum adică? Pentru mine ești cea mai speciala din lume!*ma săruta pe obraz*
Eu:Mersi☺️☺️☺️☺️☺️
După am făcut o poza pentru instagram, aceasta fiind:(Autor pov:Bine,în poveste nu este seara, dar ma rog.ADOR POZA ASTA!!!!)
Dupa încep sa respir chiar foarte greu.
S:Vtm ești bine?
Eu:Nu.........respir foarte foarte greu.....
S:Stai liniștită,o sa fi bine.........
Eu:DACA NU O SA FIU BINE!!!
S:Ba da o sa fi!
Atunci ma apuca și tusea.
Eu:Suna la salvare acum!!!
Peste vreo ora eram la spital.
Selly POVSper ca Smara' o sa fie bine.Daca o sa o pierd, nu o sa mi-o iert niciodată!!!Pana la urma au ajuns și restul.
G:Ba frate! Ce s-a întâmplat mai exact?
Atunci le-am povestit tot ce-a întâmplat.Cand am terminat, vine un doctor.
Dc:Andrei Selaru?
Eu:Eu sunt......
Dc:Veniti cu mine va rog......
L-am urmat pe doctor pana la el în birou.
Eu:Ce s-a întâmplat?Smaranda este bine?
Dc:Pai,din păcate nu........are pneumonie (nu știu dacă se scrie asa dar ma rog).
Eu:Poftim?
Dc:Da........din păcate i s-a făcut o infecție la plămânul drept care a dezechilibrat tot procesul de respirație și ce este împrejurul plamanului........si v-a trebuii sa i se schimbe plămânul.Avem unul în spital dar este prea mic pentru ea.
Eu:Dar plămânul nu poate creste la loc?
Dc:Ba da, dar datorita înfectiei, plămânul nou nu o sa mai poată creste la loc, și asta este ceva grav......
(autor pov:nu știu dacă este adevărat tot ce am spus despre boala, doar vroiam sa fie mai înteresant capitolul).
Eu:Și care ar fi soluția sa fie bine?
Dc:Pai,va trebuii sa aibă 2 operaratii:1. Sa i se scoată plămânul și sa i se trateze infecția.
2.Sa găsim un plămân exact cât plămânul stang și sa îl punem, iar plămânul mic i se va pune persoanei care a donat și va trebuii sa stea în spital pana îi creste........doar ca operațiile sunt destul de scumpe.....
Eu:O sa plătesc cât trebuie,doar vreau sa o vad pe Smaranda bine!
Dc:Se pare ca o iubiți mult pe fata asta.
Eu:Mai mult decât credeți domnule!Este lumina ochilor mei!............Acesta a fost capitolul. Sper sa va placa, chiar dacă mie mi se pare mai dramatic. Cred ca duminica postez, deoarece mâine sunt plecata toată ziua. #1036 de cuvinte. Paaaaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Novela Juvenil𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...