Smaranda POV
Am bucurat o vreme, pana aud ușa de la casa trantindu-se:
G:*strigand*Smara unde ești?
Când l-am auzit repede scot o cutiuță veche de lemn, care era a mea desigur, și bag rezultatul testului acolo.Apoi o ascund bine în dulap.
Eu:*strigant*Sunt aici sus, cobor imediat.....*cu vocea normala, fără sa ma audă Gami de jos*👿👿👿, sper sa plec repede de a ici ca nu mai suportt!
Ies din camera furioasa, dar când ajung la scări ma mai calmez puțin și cobor jos.
În restul zilei, nu sa întâmplat nimic neobișnuit......ce bine!!Am peste vreo săptămână
Hey! Tot eu sunt.....de când am aflat ca sunt însărcinată din nou, nimic ciudat nu s-a întâmplat......
Ma trezesc de dimineață puțin amețit, dar îmi trece.....Ma ridic cumva dim pat și merg sa îmi fac rutina. Când termin vin și ma îmbrac, la urma arat asa:Și makeup
Cobor jos, cu ochi în telefon.Cand ajung jos, îmi i-au ochi și îi văd pe cei din 5 gang(+iubite), inclusiv Selly....atumci ma întorc cu spatele, socata,si îmi pun mana la gura...
G:Hai Smara încoace la mine!
Ma întorc cu fata la ei și merg usor spre canapea.
G:Haide la mine în brate....
Eu:În visele tate!
Ma duc la fete.
G:Dar ce am făcut?
Eu:Ce ai făcut? Ai făcut multe!
G:Cum ar fi?
Eu:De exemplu, mi-ai distrus ce-a mai frumoasa perioada a vieți mele, natangule!
Între mine și Gami era Selly, care asculta tăcut tot ce vorbeam.
G:Cea mai frumoasa perioada a vieți tale,hă ăă?
Eu:Da....
G:Adica perioada asta care ai stat cu mine, nu?
Eu:Nu? Normal ca nu! Și perioada care eram cu bărbatul visurilor mele!
G:Si care este acela?
Eu:Serios?Nu sti?
G:Nu?
Eu:E lânga tine, omule!!
G:Cine? Selly? Tâmpitul acesta?
Eu:În primul rand nu este tâmpit.
Și în al doilea rand îl iubesc pe băiatul asta.
G:De ce?Degeaba ai o relatie fără sa ai nimic care sa te uneasca concret cu aceea persoana! De exemplu,cu mine ai cel mai prețios lucru de pe pământ.....
Eu:Poate ca ar fi asa......dar nu.....iubirea este cea ce leagă 2 oameni pe veci....sau cât li se destineste......
Selly se uita oarecum în ochi mei.Offf, ce ochi are, ma pierd în ei 😍😍😍.
G:Dar ai ceva cu Selly în afara de iubire?
S:Dupa cum știu.....n..
Eu:Poate am ceva......care cred ca acesta ne va uni toată viata!
Toata lumea se uita la mine mirata, la fel și Selly.
G:Și care este acel lucru?
Eu:Ai răbdare, ma duc sa îl i-au...
Ma ridic de pe canapea și ma duc înspre scări.Ma duc repede la dulapul din camera mea și i-au cutia, apoi cobor.Cand vede Gami,se ridica, se uita mai atent la cutie și parca începe sa îl apuce rasul:
G:Serios? În cutia asta este lucrul acela special?
Eu:Da?
Atunci Selly se ridica și el și se uita ciudat ori la mine, ori la cutie.Cu puțin frica, deschid ușor cuita și i-au rezultatul în mana.
G:Ce este acolo?
Atunci trag aer în piept.
Eu:Acesta este.........rezultatul unu test de sarcina!!*spun hotarata*
Toti:POFTIM????
Atunci vine și Ioana în fata mea.
I:Și cum a ieșit?
Eu:Ce sa vezi? Pozitiv......Sunt însărcinată din nou!!
G:Ce spui Smara?
Eu:Ce este Gami? Îți vine să crezi că acesta nu este copilul tău?
G:Stai ce?
S:Asta înseamnă că......😮😮😮😮
Eu:Da Selly, este copilul lui Selly de data asta! Deci asta înseamnă că pot să aleg dintre voi 2, deoarece cu fiecare dintre voi am un copil, bine, mai bine zis la unul dintre voi este pe drum....dar o sa fie...
S:De când ști?
Eu:De vreo săptămână
G:Deci pe cine alegi? Pe mine sau pe El?
Eu:De data asta îl aleg pe Selly.....am a durat destul de dragul unui copil....
G:Dar Nicolas va rămâne cu mine!
Eu:În nici caz!!!?
G:De ce?
Eu:Deoarece nu poți sa îl crești singur......bine,in vizita la el poți sa vi.......il voi creste incontitoare eu.....cu Selly bineînțeles
G:Și dacă Selly nu este de acord sa fi tata?
S:Ba da, normal ca vreau!
Atunci îmi zabeste.Eu ma înroșesc și las oci în jos zâmbind. Ador zâmbetul lui 😍😍😍😍😍.
G:Bine......o luam altfel......atunci în prima zi în care ai venit aici ce a fost între noi?
Eu:Ce sa fie? Obsolut nimic!!
G:Atunci ***-** care lam făcut în aceea zi nu a fost nimic pentru tine....haaa?
S:Poftim???
Eu:Selly......acel lucru l-am făcut forțată de cărte el!!!
S:Și poate după ce naști, o sa mai ai unul, cu el!!!
Atunci fuge înspre scări,plângând,si merge înspre o camera.Atunci îi dau o palma lui Gami.
Eu:Esti prost? Iar sa supărat pe mine, nătâng-le!!
Selly POV
Auzind ce s-a întâmplat,ma duc sus nervos.Intru sintr-o camera la nimereala și constat ca camera asta este a ei.Ma duc și ma pun, în fund, pe pat.Ii i-au o perna care avea mirosul ei.Era asa plăcut.
Eu i.g:Oare de ce ai făcut din nou asa ceva?
Atunci de deschide ura, era Smara.
Sm:Pot sa întru?
Eu:Nu....lasa-ma singur...
Dar ea tot întra.
Sm:Selly, vreau sa îți explic tot ce s-a întâmplat de fapt.....
Eu:Nu mai este nimic de explicat!!Am auzit destul.
Atunci vine langa mine în pat.Eu incer sa ma întorc cu spatele la ea, dar ea ma trage și ma săruta.Eu îi răspund la sărut și formam un sărut pasional.Peste vreo 3 minute, ne oprim.Mi-a fost dor de sentimentul asta!😍😍😍(el simte ceva când se săruta cu Smara)
Sm:Acum ma lași sa iți explic?
Eu:😒😒....bine zi odată!..
Atunci incepe sa îmi povestească tot.Dar când aud ce era sa imi facă Gami și ca obligat-o e Smara sa facă asta....ma enervez la culme..
Eu:Ce nenorocit!!! Îmi vine sa îl omor cu mana mea!!
Sm:Te rog Selly....nu te consuma atât....nu rezolvi nimic prin furie.....si te rog sa nu mai faci greșeala care ai facut-o la început......atunci ai avut noroc, dar acum nu cred ca o sa mai ai...
Eu:Ok........dar trebuie sa îi zic vreo 2...
Ma ridic de pe pat și merg înspre ușa.
Sm:Așteaptă-mă și pe mine..
Ma opresc și ea vine și ma i-a de mana.Ma uit în ochi ei caprui(cred) frumosi(și Smara se uita în ochi lui Selly. După începe sa ne zâmbim unul altuia:
Eu i. g:Mia fost dor de privirea ta fermecătoare,de zâmbetul tău cald și natural, de buzele tale moi ca puful.......(lista continua) .Mi-a fost dor de noi doi impreuna vtm!!!..........Hey!! Acesta a fost capitolul. Sper sa va placa! Următorul capitol voi încerca să îl postez cât mai curand. #1142 de cuvinte. Paaaa!!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...