Smaranda POV
Am ieșit împreună din camera, ținându-ne de mana.Nu pot sa cred ca neam regăsit!!!😍😍😍
Coboram în living, la ceilalți, unde când ne văzuseră ținându-ne de mana(selly,cand ajungem jos, începe sa îmi strângă mana) ne-au zambit, inafara de Gami care se uita urat la noi.......
G:Ce faci Smara? Ma înșeli?
Eu ii dau încă o palma.
G:Doamne...dar ce ai cu palmele astea?
Eu:Pot sa îți dau când vreau și cum vreau ai înțeles? Și oricum....nici macar nu suntem împreună, cum sa te înșel?
G:Pai nu o faci?
Atunci vine la mine și încearcă sa ma sărute.Eu îl împing cât pot de tare inapoi
Eu:Ba ești nesimțit!?.......nu vezi ca este și Ioana aici? Cum îți permiți sa faci asa ceva?
I:Eu nu mai pot sta aici 😢😢😢😢!
Asa ca Ioana merge la baie.Eu iar ii dau o palma.
G:Iar începi?
Eu:Da, iar încep.....ba,tu nu realizezi cât te iubește Ioana? Te iubește mai mult decât orice ma băiatule......
Gami își întoarce capul într-o parte, înspre scări, puțin supărat.
G:De unde ști? spune mahnit
Eu:De la ea nerodude.....auzi, ști cum oamenii arunca cârpe?
G:Da?
Eu:Exact la fel faci tu cu Ioana......o arunci din viata ta ca pe o cârpă!!! Măcar o mai iubești pe Ioana? Da sau nu?
Atunci iar își întoarce capul, tot în aceeași direcție, și îi curge o lacrima pe fata.
G:............
Eu:Sti ceva? Nu mai am rabdare și nici nu mai pot cu tine!!O sa plec de aici acum cu prietenii mei adevărați care mau ajutat la nevoie și cu iubirea veți mele care a fost mereu alături de mine și ma făcut mai fericita ca niciodată....aaa,si am uitat de copilul meu, care de astăzi nu o sa îl mai vezi niciodată...pana o sa îți bagi mințile în cap!!
Urc sus nervoasa, Selly după mine.Gami uita în jos, supărat și cu ochi în lacrimi.
Dia:De astăzi ne-ai pierdut și pe noi!!
G:Dar....
Atunci ies toți pe ușa,dar au decis sa nu ne lase singuri pe mine și Selly, asa ca ne-au așteptat la mașini......
Ajung sus, intru în camera și încep sa îmi fac bagajul rapid.Selly întra după mine pe ușa, și vede ce fac.
S:Hai ma Smara', nu este nevoie sa te consumi asa.....
Ma întorc sper el.
Eu:Eu nu ma consum......
S:Ba da....
Eu:Nu știu...poate
S:Smara'.....
Atunci rasuflu adânc și încep sa îmi vina lacrimile.
S:Smara'?
Eu:De ce nu pot sa am o viata liniștită....de fapt cel mi bine spus,de ce nu putem sa avem o viata liniștită....😭😭😭😭*îmi pun mâinile la ochi*
S:Of vtm......
Atunci ma ia în brate,eu imi pun capul pe pieptul lui, tot cu mâinile la ochi.....Off,imbratisarea lui ma calmează mereu 😍😍😍
S:Nu mai plânge.....eu mereu voi fi aici......
Eu:Ai dreptate......*incep sa îmi șterg lacrimile rapid*....nu e bine sa plâng, îi poate face rău copilului.....
S:Te iubesc!!
Eu:Și eu te iubesc mult!!
S:Și pe tine te iubesc prichindel!! *se apleca și îmi pune mana pe burta*
Eu:😅☺️☺️
După se ridica și ma săruta(lung) ,si după iar ma i-a în brate 😍😍😍😍
După vreo 2 minute de stat asa:
S:Haide, te ajut sa îți termini bagajul.....
Eu:Ok ☺️☺️☺️☺️
După ce am terminat,am coborât jos. Gami era pe canapea, cu capul sprijinit pe mâini, uitându-se în gol....m-am uitat vreo câteva secunde la el cu ura......Dupa m-am dus după Ioana la baie:
Eu:Haide Ioana plecam...
I:Insfarsit....
(Aaa......am uitat de Nicholas, era la mine în brate). Începem sa mergem la ușa, doar ac Ioana se oprește în dreptul canapelei care stătea Gami.Gami,cand o vede, începe sa se uite în ochii ei,si Ioana la fel....peste vreun minut,Ioana începe sa se inerveaze și sa ii vina lacrimile.
I:*strigand*Nu vreau sa te mai vad niciodată!!!
Atunci o zbughise pe ușa. Eu cu Selly după ea.Ea se duce înbratele Mirianei.
I:Nu mai pot cu el!!!
Eu:Atunci uital....
I:Nu pot!!
V(Vasessa) :De ce?
I:Pentru ca încă îl iubesc!!Și nu pot sa iubesc pe altcineva, înțelegeți.......dar nici nu îl pot ierta!
Eu:Atunci ce faci?
I:Nu știu, chiar nu știu.....
Eu:Hey.....noi vom fi mereu alături de tine!!
I:Mersi mult!!
Fără sa știm, Gami a ascultat tot ce am spus, inclusiv ce a spus Ioana, cu lacrimi în ochi.....dupa de trântește pe canapea.
G:Doamne, ce prost am fost, ce am făcut.......(nu zice în sensul ca se întreabă ce a făcut, și în sensul ca îi pare rău).
P:Haideți sa mergem....
Eu:Stati!!
S:Ce e sufletul meu?
Eu:Am uitat ceva important în casa!
S:Bine, dar sa vi repede, și sa nu îl bagi în seama pe Gami....
Eu:Ok
Ma săruta și merge spre mașina.Eu întru în casa, unde îl vad pe Gami care plângea în hohote.Nu puteam sa nu îl bag în seama.
Eu:Ce ai pățit?
G:De ce ai mai venit, pleca!!
Eu:Am uitat ceva....
G:I-al și dute dr****ui de aici!!
Eu:Dar serios, de ce esti asa nervos?
G:De prost ce sânt!
Eu:La asta nu te pot sa te contrazic...dar ce sa întâmplat asa de grav de ești în halul acesta?
G:Am auzit ce ați vorbit afara acum câteva minute!
Eu:Ăuu....
G:Si nu știu....parca când o vedeam pe Ioana cum plânge, simțeam un gol în suflet, și dragostea mea pentru Ioana a devenit atât de puternica..incat....lasa nu mai zic...și simt ca o iubesc mai mult decât am iubit pe cineva vreodată....
Eu:Dar ce vroiai sa spui atunci?
G:Nu ai contează....
Eu:Hai zi te rog...
G:Bine bine....nu știu, parca în acel moment, dragostea mea pentru tine a dispărut pur și simplu......
Eu:Stai ce?.....dragostea nu dispare asa din senin...
G:Stiu...dar parca când ma uit la tine.....nu mai simt absolut nimic....
Eu:Bine....asta ma bucura ca nu mai simți nimic pentru tine....macar știu acum ca o sa ne lași în pace.....
G:Da.....nu o sa ma vai necăjesc......si....din partea mea, poate sa îl crească Selly pe Nicholas, după câte am făcut, nu merit sa fiu tatăl copilului tău....
Eu:Ok...daca vrei tu....dar poți sa vi când vrei sa îl vezi......deoarece tot ramai tatăl biologic al lui......
G:Sper sa fiți fericiți....si sa aveți grija de băiatul meu..
Eu:Normal...acum ma duc pana sus și o sa plec..
Urc sus în camera..am uitat badantivul mamei, care mereu îmi amintește de ea 😢. L-am luat și după am coborât jos.
Eu:Paa..
G:Paa......
Am mers la mașină, unde toată lumea ma așteptata plictisita.Cand am urcat,Pain pornește mașina și plecam.
S:Unde ai stat atât de mult puiul meu?
Eu:Abia am găsit ce am uitat...era în fundul unui dulap....
S:De unde ai acel colier?
Eu:A fost al mamei.......nu l-a dat niciodată jos de la gat.....si,tinandul în mana, parca simt ca mama este aici lângă mine.......😔😔😔
S:Hey...nu fi supărata...stiu ca este greu....dar asta este viata...trebuie sa trecem prin ea....cu bune și cu rele...
Eu:Ai dreptate..☺️☺️☺️
Ma trage înspre el și ma săruta pe frunte.
Eu:Te iubesc!
S:Și eu te iubesc!
P:Gata cu dulcegăriile....ca ma luat capul...
S:Da ce te interesează pe tine ce facem noi?
Mie îmi vine sa bufnesc în ras, dar ma abțin.
P:Nu ma interesează.....ma bucur și eu ca sunteți fericiți din nou, și sper sa rămână asa.....
Eu:Și noi speram!
M(Miriana):Auzi iubire....
P:Zi puiul meu
M:Cand o sa ma iubești asa cum Selly o iubește pe Smara, adică foarte mult?
P:Dar eu deja te iubesc de nu mai pot!
M:Sigur?
P:Ce e....nu ai încredere în mine?
M:Ba da dar....nu prea ai arătat ce simți fata de mine....de aceea te-am întrebat.....
P:Of iubire......
Atunci i-a mana Mirianei și o pupa.Miriana sa înroșit complet la fata.....se vede ca îl iubește mult pe Pain.
Pana la urma ajungem acasă.
Eu:Mutumim ca ne-ați adus!
M:Normal.....&P:Paaaa!
Eu&S:Paaaa!
Atunci întra repede în casa.
Eu:Doamne ce dor mi-a fost se casa mea.....si se pare ca este și curățenie aici.....ma și mir..
S:De când ai plecat de aici,am încercat sa fac sa fie mai mereu curat aici....sa nu fie nevoie sa fac curățenie....
Eu:Oooooo....*ma duc și imi pun mâinile după gatul lui* Ce drăguț!!.....Te iubesc!
(știu ca este ciudat ca scriu mai mereu când vorbesc ei "Te iubesc!", dar mie mi se pare drăguț)
S:Și euuuu!!
Și ne sărutam scurt și începem sa ne uitam unul în ochi celuilalt, zâmbind.Atunci suna careva la ușa.
Eu:Oare cine e la ușa?
S:Nush.....ma duc sa vad!
Eu:Stai....ma duc eu...
Ma duc și cu frigă deschid ușa.Cand vad cine este,ma minunez la fata.
Eu:Alexandra!???Tu Aici?!
Ale(Alexandra) :Smara?
Eu:Ooff doamne!!
Și o i-au în brate.
Eu:Ce cauți aici?
S:Cine e Smara la ușa?!
Eu:O prietena!!
S:Ce prietena?!
Și vine și el la ușa.
S:Cine e ea?
Ale:Sunt Alexandra, imi pare bine! *îi întinde mana*
S:Selly, iubitul Smarandei...si mie îmi pare bine!
Și dintr-o data Alexandra se uita în ochi lui Selly pentru vreo câteva minute.
Eu:Ale.....Ale?*dau cu mana în fata ochilor mei*
Ale:Auuu....scuze....nu știu ce m-a apucat.....dar ști ce mi se pare ciudat?
Eu:Ce?
Ale:Ca se Selly seamănă bine cu un var de al meu.....mai ales la ochi....
Eu:Serios?De aceea te uitai asa la el?
Ale:Da....cand m-am uitat în ochi lui îl vedeam pe varul meu!....Aaaa...vreau sa știți ca voi va potriviți unul pentru altul,sincer....
S:Normal.....
Și îsi pune bratul după gatul meu.
Eu:☺️☺️☺️☺️☺️
S:Ok.....dar de unde vi?Ca nu te-am mai văzut cu Smara pana acum....
Ale:Eu am fost ce-a mai bună prietenă a lui Smara' cât timp a stat la Paris acum vreun an cred......
S:Serios?
Eu:Da..
S:Dar dacă vi de la Paris.....de unde ști atât de bine limba romana?
Ale:Pai eu nam locuit intodeauna în Paris...acum vro 6 ani am plecat din România
S:Ahaa...ok
Ale:A da......Smara' as putea dormi la voi peste noapte....ca astăzi nu m-a lăsat sa ma duc la apartamentul care l-am cumpărat deoarece astăzi trebuia sa facă inspecția tehnica și mna.....si abia mâine la 12 ma lasă să întru......si toate rudele mele sunt la Paris.....
Eu:Sigur......cum sa nu!
S:Daca Smara e de acord....nu am nimic împotriva...oricum este casa ei...
Eu:Hai Ale....sa îți arat camera.....
Ale:Ok....
Și urcam noi 2 sus, iar Selly a rămas în living.
Eu:Uite, aceasta este camera care a dormit sora mea, Ionela....doar ca acum la Paris....cu mătușa mea....merge la liceu.......
Ale:Frumos....si îți mulțumesc încă o data ca m-ai primit....
Eu:Cu mare placere!
Ne îmbrățișam.
Ale:Eu ma duc acum în camera....vreau sa ma odihnesc...
Eu:Ok....eu ma duc jos, la Selly
Atunci ea întra pe ușa,si eu cobor jos.
Alexanda POV
După ce îi mai mulțumesc o data lui Smara și mai vorbim una alta, eu întru în camera iar Smara coborâ jos la Selly. Când închid ușa ma razam pe ea.
Eu i.g:Ce ochi! , Ce zâmbet! , Ce parfum! , Ce fermecător poate sa fie Selly! M-am îndrăgostit! .....m-am îndrăgostit nebunește de Selly!.....trebuie neapărat sa fie al meu.......chiar dacă va trebuii sa ma înfrunt cu Smara pe viata și pe moarte, o sa o fac 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈........Heyyyyy! Sper sa va placa Capitolul......mi-a luat mult sa îl scriu......Urmatorul o sa încerc sa iasa cât mai curând. #1980 de cuvinte.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...