Smaranda POV
Hey,sunt tot eu Smara',si am 18 ani.Au trecut 2 ani de cand am plecat in Romania.Cu Selly nu am mai tinut legatura de cand am plecat,dar totusi,imi este foarte dor de el si nu am incetat sa il iubesc.In primul anin care am stat aici,am plans in fiecare noapte dupa el,deoarece nu eram pregatita sa stau fara el,dar dupa ce s-a terminat anul,m-am mai calmat. Mi-am cumparat o catelusa,care o cheama Lissa,care acum are 1 an si 3 luni.Imi este foarte draga,deoarece este alaturi de mine orice ar fi.Eu am invatat greu limba franceza,dar acum ma descurc destul de bine.Cu prietenii de acasa am tinut legatura,mai ales cu Codruta,aproape mereu vorbim,si asta uneori,ma enerveaza.
Selly POVSalut eu sunt tot Selly si am 18 ani.De cand a plecat Smara' nu am mai tinut legatura cu ea.Am o prietena buna,Sandra,care ma ajutat sa uit un pic de Smara',deoarece in prima saptamana de cand a plecat nu am putut dormi,sa mananc,am fost paralizat si foarte suparat,deoarece imi era dor de ea,si acum imi este.
Bine,sa incepem volumul.
Ma trezesc intr-o dimineata datorita latraturilor lui Lissa,care ma trezeste in fiecare dimineata.
Eu:Neata Lissa......Stiu,stiu,acum îti dau mancare.
Uneori ma enerveaza cand vrea mancare,dar nu pot fi suparara pe ea.
(Daca va întrebati de copilul care l-am avut cu Gami,inca il am,dar o matusa de a mea din Romania are grija de el,deoarece daca il vad,imi aduc aminte de ce mi-a facut.Dar sa nu credeti ca sunt suparat pe copil,deoarece este al meu,vorbesc des cu el,dar fara camera).Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata,dupa ma duc la bucatarie si îi dau mancare lui Lissa.Dar,fara sa ma astept,vine mama de sus putin cam grabita.
Eu:Mama?Tu nu trebuia sa fi la locul ta de munca?
Msm:Ba da,doar ca vroiam sa îti spun ceva!
Eu:Spune!
Msm:Sti ca am 2 saptamani liber nu?
Eu:Normal!
Msm:In acel timp ne intoarcem in Romania!
Eu:De ce?
Msm:Facem reuniune de familie!
Eu:Pe jumate ma bucur,deoarece imi vad prietenii si rudele dupa 2 ani de zile,si pe jumate sunt suparata deoarece poate dau nas in nas cu Selly.
Msm:Dar poate nu o sa se intample,deoarece nu mai locuieste la noi,sa dus la el acasa.
Eu:Ok,sper sa ai dreptate.
Dupa ce mananc si eu,ma imbrac,îi pun lesa lui Lissa si o duc la plimbare.
Peste o oraAjung si eu acasa,o duc pe Lissa in patutul ei si incep sa imi fac bagajul,deoarece maine plecam in Craiova cu trenul.Cand imi termin bagajul,îi dau ceva de mancare lui Lissa,mi-am facut rutina de seara si m-am pus in pat.
Ziua urmatoare
Ma aflu in trenul spre Craiova.O tin pe Lissa in brate si ma uit pe geam.Imi este dor de prieteni mei,oricum,le-am spus ca vin,dar,le-am mai spus ca nu îi spuna niciunul lui Selly,deoarece nu vreau sa stie ca sunt in Romania,ca daca îl vad,ma blochez si nu stiu ce sa mai fac.
Pana la urma,ajungem in Craiova,dupa mult timp de stat in tren.Cand cobor,o vad pe Dia discutand cu Codruta,ma si mir ca s-au intalnit.
Eu:Fetelor!!!!
Dia&C:Smara'?
Atunci ne-am luat toate trei in brate.
C:Ce dor ne-a fost de tine!
Eu:Si mie de voi!
Dia:Cine este draguta asta?
Eu:Ea este Lissa,am cumparat-o acum vreo 10 luni
C:Ce draguta si pufoasa este!
(Apropo Lissa arata asa:)Eu:Ok,sper ca nu i-a spus nimeni lui Selly ca am venit
Dia:Nu îti face griji,nu stie nimic.
Am mers acasa,unde ne-a asteptat toata familia,chiar si copilul lui Gami era acolo(Gami nu stia ca am fost insarcinata si ca copilul este al lui).
L-am luat in brate,si m-am abtinut sa nu ma supar(motivul este la inceputul capitolului)A da,si pe copil îl cheama Nicolas.Am luat toata familia masa impreuna,am mai discutat,pana sa facut seara si rudele au plecat.Dar,cand îi faceam baie lui Lissa,ma suna Dia.
Dia:Ce faci?
Eu:O îi fac baie lui Lissa,tu?
Dia:Vroiam sa te intreb daca vi cu mine intr-un club?
Eu:Nu prea as avea chef!
Dia:Haide,te rog,v-a fi distractiv,nu am mai petrecut de mult impreuna.
Eu:Offf bine,ma imbrac si vin.
Cand am terminat sa o spal pe Lissa,am uscat-o cu un uscator de par si am pus-o in pat.Dupa am inceput sa ma pregates.M-am imbracat asa:
Si cu papucii astia:
Dupa m-am machiat putin si am iesit in fata casei,care era Dia.
Dia:Vi?
Eu:Desigur!
Am mers in club,unde erau toti prieteni mei,dar,cand i-am vazut pe toti din 5gang,am incremenit.
Eu i.s:Dia!
Dia i.s:Ce este?
Eu:De ce nu mi-ai spus ca Selly este aici!
Si,din fericire,Selly m-a auzit
S:Smara'?
Atunci am inceput sa ne uitam unul in ochi celuilalt vreo 2 minute.Dar,dupa ce am vazut ca statea cu o fata,m-am dus la baie,si ghiciti ce,Selly era dupa mine.Dar,cand era sa intru in baie,Selly ma trage de mana si ma saruta.
S:Mi-a fost dor de tine!Vtm!
Eu nu am zis nimic,si am intrat repede in baie........Acesta a fost inceputul volumului 2 al carti,sper sa va placa,mi-a luat mult sa îl scriu.#950
de cuvinte.Paaaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...