Nu stiu ce sa fac acum!

200 6 8
                                    

             Smaranda POV

           De cateva zile tot stau în casa(stiti voi de ce),nu mai vroiam sa vorbesc cu nimeni.Uneori,imi vine sa îmi iau viata,dar dupa îmi aduc aminte de ce reactie ar putea sa aiba prietenii mei,mai ales Selly,care,cred ca înca este în relatie cu Sandra.Toti prietenii ma suna de aproape mereu(în afara de Gami),dar nu le raspund,dar,cel mai tare ma doare este ca nu îi raspund lui Selly,omul pe care îl iubesc,dar,cum este în relatie cu Sandra,nu mai pot fi cu el niciodata,dar,macar sa încerc sa redevenim prieteni.
             Pana la urma îi raspund lui Vanessa,deoarece nu mai suport atatea telefoane.
V:Draga,de ce nu mai raspunzi la telefon?Suntem toti îngrijorati,o data am crezut ca ti-ai luat viata sau ceva!
Eu:Scuze,dar nu sunt într-o stare prea buna,simt ca am pierdut pe cineva si de fapt asa este.
V:Haide Smara',parintii tai de sus(stiti ce vreau sa spun) sigur nu vor sa fi suparata,vor sa fi fericita!
Eu:Nu pot Vasessa,nu pot,întelegi?!Nu îi mai am în viata mea,nu mai am pe nimeni😢😢😢😣😣😫😭😭😭😭
V:Cum adica nu mai ai pe nimeni?Ne ai pe noi,prietenii tai.Noi,de cand te-ai  izolat în casa,te-am tot sunat,sa vedem daca esti bine.Noua ne pasa de tine,si mereu îti vom fi aproape.
Eu:Mersi ca sunteti alaturi de mine!
V:Normal,acum linisteste si încearca sa zambesti.
Eu:Ok,paaaa!
V:Paaaa!
             Cred ca ar trebuii sa mai ies din casa,macar mai i-au aer curat.Îi pun lesa lui Lissa si ies din casa,si,îi vad pe Selly si Sandra în parc pe o banca.Am mers pe altundeva ca sa nu ma vada,dar,normal ca Selly m-a vazut si a venit la mine.
S:Smara',de ce nu mi-ai raspuns la telefon?
Eu:Pai...nu am vrut sa vorbesc cu nimeni dupa ce s-a întamplat.
S:Ok.....dar vroiam sa te întreb ca....ce se va întampla cu noi?
Eu:Dar nu erai în relatie cu Sandra?
S:Stai ce?......de unde ai auzit prostia asta?...Smara',eu pe tine te iubesc......
Eu:Înca ma simt vinovata dupa ce ti-am facut!
S:Pai,ce mi-ai facut?Ca tot asta ma întreb de mult?
Eu:😢😢😢Nu pot sa îti spun😢😢
S:Smara'!Gata cu asunsul!Spune-mi!
Eu:VREI SA STI DE CE?......VREI SA STI DE CE?......ÎN SAPTAMANA DUPA CE AM PLECAT,TU AI FOST PARALIZAT!NU AI MANCAT,NU AI DORMIT,ERAI SA MORI DIN CAUZA MEA!SI DACA TE-AS VEDEA MORT,NU MI-AS IERTA-O NICIODATA!
       (A strigat mai tare ca niciodata)
              Si încep sa fug plangand.
S:Smara',stai!
              Si fuge dupa mine.Pana la urma obosesc si ma pun pe o banca,el se aseaza langa mine.
S:Smara'......
Eu:Îmi pare rau ca am tipat la tine.....
S:Nu-i nimic..........ai avut drepate,chiar am fost paralizat,dar,nu am încetat sa te iubesc Smara'.
Eu:Dar nu mai esti suparat pe mine?
S:Nici nu am fost.......doar vreau sa fim din nou împreuna,sau putem începe de la 0 si sa uitam ce s-a întamplat în trecut!
Eu:Si eu vreau.......
          Si ne-am sarutat dupa mult timp despartiti.Ne-am întors în parc,unde era Sandra,care ne-a vazut tinandu-se de mana.
San:Iubire,ce cauti cu fata asta de mana?
S:Nu ai dreptul sa îmi spui asa!......De ce ai mintit-o pe Smara' ca suntem împreuna?
San:Iubi'?De ce îmi vorbesti asa?Fata asta ti-a furat mintile!
S:Lasa-ma Sandra!Ca nu am fost niciodata împreuna!Si nici prieteni nu o sa mai fim!
           Atunci mergem la mine acasa,unde,statea Gami pe canapea,ce mai vrea si el?
G:Buna!Am o veste buna!
S:Uimeste-ne
G:Mi-am gasit pe cineva!Care zilele acestea am stat împreuna si am facut
S**.
S:Cine este?
G:Chiar Smara'
Eu:Poftim?
S:Este adevarat?
Eu:Selly eu.....
S:Se pare ca este adevarat,si credeam ca chiar vrei sa ne împacam,dar se pare ca m-am înselat.
Eu:Selly.....
S:Ma duc pana sus la tine în camera,ca mi-am uitat niste haine si dupa nu cred ca o sa ne mai vedem....
Eu:Selly nu....
S:Daca nu vrei sa plec,mai bine nu faceai ce ai facut.
             Si urca sus.Atunci îi dau o palma lui Gami.
G:Iar palma iubire.
Eu:NU SUNT IUBIREA TA!ABIA M-AM ÎMPACAT CU SELLY SI IAR SUNTEM DESPARTITI,DIN CAUZA TA..TE URASSSSSSCCCC!
              Atunci ies afara si iar fug plangand,si,ghiciti,ploua,deci am ajuns sa fiu uda leoarca.
              Nu stiu ce sa fac acum!......




              Acesta a fost capitolul.Sper ca va place(pe mine ma facut sa fiu si fericita,dar sa si plang,mai ales la final).A da,si "La multi ani tuturor copiilor!" #821 de cuvinte.Paaaaa!

♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum