Smaranda POV
As vrea sa ma impac cu Selly,dar nu puteam datorita Sandrei si faptului înca ma simteam vinovata prin ce a trecut Selly dupa ce am plecat.
Am mers din nou la masa,unde toti se uitau la mine.(cand a ajuns le-a povestit fetelor ce aumfacut la baie)
Mi
Mi:De ce i-ar te-ai certat cu Selly?
San:Lasa-i sa se certe,macar poate Selly îsi baga mintile în cap si îsi va aduce aminte ca ma iubeste.
I:Sandra!!!
San:Ce e?Este adevarat!
Eu:Las-o,daca sunt impreuna,nu vreau sa le stau în cale!
Atunci ma ridic si plec acasa.Ajung acasa si o vad pe Lissa care era rupta de foame.
Eu:Stai sa ma schimb si îti dau mancare!
Selly POVMa intorc la masa,unde Smara' nu mai era.
Eu:Unde este Smara'?
I:Inainte sa îti spun,trebuie sa vorbim
Eu:Ok?
Vine Ioana si ma trage de mana pana la iesirea din cafenea.
I:Cum ai putut!
Eu:Ce am facut!
I:Tu spui ca vrei sa fi cu Smara' din nou,dar se pare ca o iubesti pe Sandra si esti cu ea!
Eu:Poftim?
I:Nu auzi bine?Cum poti face asa ceva?
Eu:De la cine ai auzit ca o iubesc pe Sandra?
I:Aaa.....deci este adevarat!
Eu:Ioana,eu......
I;Lasa-ma cu scuzele,tu esti un prost!
Atunci se aude o bubuitura de afara.
I:Ce s-a intamplat?
Eu:Haide sa vedem!
Îi chemam si pe ceilalti afara si vedem ca s-au izbit 2 masini.Cand ma uit la prima masina,dau doi pasi înapoi si nustiu cum s-a intamplat de imi curge o lacrima pe fata.
P:Hey frate!Ce s-a intamplat?Nu te-am mai vazut niciodata plangand?
Eu:Vedeti masina aceea albastra?
P:Da?
Eu:Acolo erau.......parinti lui Smara'!
Dia:Nu pot sa cred!
M:Saraca Smara'!Ar putea ramane fara parinti!!!
Eu:Sa sune cineva la salvare!
I:Sun eu.
Mi:Si lui Smara' cine îi spune?
Eu:La asta ma descurc eu!Smaramda POV
Stau în pat si dorm,dar ma trezeste telefonul,era Selly,oare ce îi trebuie?
Eu:Ce vrei?
S:Smara'!
Eu:Spune!
S:Nu stiu cum sa îti spun da,parintii tai au avut un accident.
Eu:Ce?Dar cum!
S:M-a chemat Ioana sa vorbim putin,dar,cat timp vorbeam,sa auzit o bubuitura afara,si,restul îl sti......
Eu:Vin acum la spital!
Ma schimb în ceva rapid si plec spre spital.Acolo erau toti,chiar si Sandra,ma mir,a fost cam rautaciosa cu mine.O i-au in brate le Dia si incep sa plang.
Dia:Gata Smara' nu mai plange,o sa vezi ca o sa fie bine!
Eu:Sper!
Atunci vine un doctor.
Doc:Smaranda Stirbu?
Eu:Eu sunt*incercand sa ma abtin sa nu mai plang*
Doc:Din pacate,parintii tai nu mai sunt,ranile au fost prea grave si asta a provocat decesele lor.
Atunci fara sa ma gandesc cea ce fac,îl iau în brate le Selly si iar încep sa plang..Acesta spotindu-mi.
S i.s:Totul v-a fi bine!
Eu i.g:Ma bucur ca Selly îmi este alaturi.El este singurul pe care îl mai am în viata mea,este singurul care ma întelege,dar înca ma simt vinovata pentru ce i-am facut atunci,si asta ma tine sa nu mai fiu cu el.Si,oricum este într-o relatie cu Sandra.
S î.g:Imi pare rau de Smara'!Nu merita asta.Chiar daca în aceea saptamana dupa ce a plecat,ma facut sa sufar,nu merita asta..................
Stiu ca capitolul acesta este dramatic,dar asa mi-a venit mie ideea.Sper sa va placa.#586 de cuvinte.Paaaa!
👇
👇
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teenfikce𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...