Din episodul anterior!
Eu:Dia,ce s-a intamplat?De ce esti asa de obosita?
Dia:Selly!
Eu:Ce e cu Selly?
Dia:Selly.......Smaranda POV
Dia:Selly nu a murit!
Cand am auzit,am incremenit,nu stiam ce sa fac,sa ma bucur sau sa ma supar.
Eu:Dar cum?
Dia:Pai,un doctor mi-a spus ca inainte sa ne anunte,inima nu ii mai batea....dar dupa ceva timp,a vazut,pe un aparat ca sangele inca îi circula,si cand si-a pus urechia la piept,inima ii batea.Doctorul spunea ca este cel mai incredibil lucru care s-a intamplat la acel spital pana acum.
Eu:Dar s-a trezit?
Dia:De trezit,inca nu s-a trezit,dar foctorul spunea ca acum sansele de a se trezii a crescut destul de mult,la 70%.
Eu:Asta inseamna ca santele de a muri au scazut la 30%......ok....acum vin la spital.
Cand am terminat de vorbit cu Dia.Am sunat-o pe Codruta si i-am povestit tot.Dupa m-am gandit sa ma imbrac asa
Si am pornit spre spital.Cand am ajuns,atunci vine doctorul si ne spune ca s-a trezit Selly.Eu am mers prima la el.Selly POV
Ma trezesc intr-un solon din spital.Cu un bandaj pe piept si imi aduc aminte ce am facut,si ma intreb"Oare este bine Smara'?".Atunci intra ea in camera care stau eu.
Sm:Selly?
Eu:Smara'?
Atunci eu usor m-am ridicat si acel pat si am inbratisat-o pe Smara'.
Sm:Eu credeam ca te-am pierdut,ca chiar ai murit,si ca nu o sa te mai vad niciodata.
Eu:Si eu la fel!
Atunci ne-am sarutat lung.
Sm:Tot 5gang-ul si-a facut griji pentru tine!Sa ii chem?
Eu:Da,dar ce ma bucura este ca tu esti,aici langa mine!
Sm:☺☺☺.
Asa ca Smara' s-a dus si a chemat 5gang-ul.Am stat la povesti mult,la un moment dat am aflat de la Dia ca Gami vroia sa mi-o fure de Smara'.Cand am auzit asa ceva,m-am enervat foarte mult pe el.Gami,nu a spus nimic,era speriat foc🔥.
Peste vreo 2 saptamani,am iesit si eu din spital,si am ajuns la apartament.
Eu:Ce bine este acasa!
Sm:Asa este.....Dar am o intrebare.
Eu:Ce este scumpi!
Sm:Ce tot spunea individul acela care a venit la noi in casa ca "am vazut ce le-ai facut colegilor mei''
Eu:Pai,nu stiam despre ce vorbeste!
Sm:Selly,daca imi ascuzi ceva,te tog spunemi.
Eu:Ce sa iti ascund iubire?Nu am nimic ce sa iti ascund,eu iti spun tot ce fac.
Sm:Asta cam asa este....ok...ma duc sa imi fac ceva de mancare,ca imi este cam foame.
Eu:Ok.
Smaranda POVNu stiu,am o presimtire ca imi ascunde ceava,dar ma rog,imi este foame.Atunci ma suna Dia pe apel video:
Dia:Hey!Ce mai faceti?
Eu:Selly este in pat,iar eu imi fac ceva de mancare.
Dia:Ok.
Eu:Dia.
Dia:Da?
Eu:De cand am venit casa,am presimtirea ca Selly imi ascunde ceva.
Dia:Serios😁😁😁😁.
Eu:Dia,cumva sti despre ce este vorba?Ca te-ai schimbat dintr-o data la fata.
Dia:Nu,nu stiu nimic😁😁😁😁
Eu:Dia,te rog spunemi,stiu ca sti,se vede pe fata ta ca sti.
Dia:Pai.....nu pot sa iti spun,i-am promis lui Selly ca nu o sa iti spus,ca daca o sa afle ca ti-am spus,o sa fie suparat pe mine.
Eu:Dia,te rog sa imi spus,si promit ca daca intreaba de unde stiu,nu o sa pun ca de la tine,ok?
Dia:Ok.......of.....imi pare rau Selly,dar trebuie sa ii spun......din pacate,Selly i-a omorat pe colegii individului care era sa te omoare in aceea seara.
Eu:😧😧😧😧....nu,nu,nu,Selly nu ar face din astea....nu,nu,nu....
Dia:Din pacate,este adevarat...
Atunci cobora Selly pe scari.
Eu in sapta(i.ș)-Dia,trebuie sa inchid,vine Selly.
S:Cu cine vorbeai?
Eu:Nu cinteaza......este adevarat Selly.....ai fost in stare sa faci asa ceva.
S:Ce sa fac viata mea?
Eu:Nu te m-ai preface ca nu sti.....stii foarte bine despre ce vorbesc.
S:Despre ce vorbesti?
Eu:Despre ca esti un criminal Selly....un criminal.
S:De unde sti?
Eu:Nu conteaza!......Cum ai putut sa faci asa ceava....Cum Selly Cummmm!
S:Stai sa iti explic,eu......
Eu:Nu mai este nimic de explicat.......gata.....relatia noasta neoficiala s-a terminat.
S:Dar viata mea.....
Eu:Nu mai ai dreptul sa imi spui asa.........pleaca din casa mea,si sa nu te mai intorci...
S:Dar,propectul tau pentru liceu.....
Eu:Nu mai inventa scuze.....locuiesti aici in Craiova,deci putem face acest proiect....dar in casa mea nu te mai primesc.....
S:Dar.....
Eu:Afara acuuummmm!.....sau stai,mai intai iti fac eu bagajul,ca sa nu mai avem discutii si dupa,de dau afara cu mana mea.......nu pot trai cu un criminal in casa.
I-am facut bagajul lui Selly si i l-am adus la usa,l-am dus afara la usa.
Eu:La revedere,Andrei Selaru.
S:Dar.....
Si i-am inchis usa in nas.Atunci,ma duc in camera mea si incep sa plang.
Eu i.g:Nu stiu cum am putut fac asa ceva,este un criminal,dar in ca il mai iubesc,si asta ma face sa plang.
Dupa i-am scris lui Ioana(iubita lui Gami) ce s-a intamplat,si am chemat-o la mine cu Miriana(iubita lui Pain,ca Vanesa(Iubita lui Madalin) nu a putut sa vina.
Cand intra in camera ma vad plangand.
Ioana (I):Draga,imi pare atat de rau,dar chiar bine ca l-ai dat afara.
Miriana(Mi):Corect!
Eu:Dar,nu pot sa traiesc fara el 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mi:Stai linistita,o sa iti vindeci inima cu altcineva.
Eu:Nu pot,Miriana,nu pot,nu pot sa fac asa ceva.....
Acesta a fost capitolul.La 16,sau poate si mai repede,ca si la acesata carte am terminat de scris mai repede mai repede,o sa postez in cealalta carte.#1023 de cuvinte.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...