Smaranda POV
Ma trezesc putin ametita,ma ridic,si atunci observ ca sunt intr-un pat de spital.Dupa vreo 4 minute de stat pe ganduri(se gandea la ce s-a intamplat inainte de a lesina) incept sa strig ca sa vina vreun doctor.Mi-au facut doctorii niste teste ca sa afle exact cum am lesinat,intre timp au venit Selly si restul 5gang-ului(inafara de Gami) si iubitele lor,chiar si Ioana a venit,chiar daca nu mai era impreuna cu Gami.(Aceel spital era din Bucuresti,nu din Mamaia)
In urmatoarea zi,am ajuns si eu acasa.
Eu:Sunt obostita,ma duc sa ma culc!
S:Vin si eu cu tine!😁😁😁😁
Eu:Poti sa imi pregatesti ceva de mancare pana ma trezec!
S:Dar vreu sa dorm cu tine!😔😔😔
Eu:Te rog vtm!
S:Ok,o fac de dragul tau!🙂🙂🙂
Il sarut scurt pe Selly si urc la noi in camera........Peste vreo ora,imi suna telefonul.
Eu i.g:Cine o fi oare?
Ghiciti cine era.......era GAMI!Arunci dau ochi peste cap si inchid apelul si ma pun din nou la somn.Peste vreo 5 minute suna iar Gami.De data asta îi raspund.
Eu:Ce vrei,boule?
G:Ce mai faci iubire?😍😍😍
Eu:Nu sunt iubita ta....ce nu intelegi?Sunt a lui Selly,si asa o sa ramana.
G:Si ce are,vreu sa te cuceresc!😍
Eu:Niciodata!!!👿👿👿👿
G:Ba da!😍😍😍😍😍😍😍😍
Eu:Lasa-ma in pace!Idiotule!👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Atunci m-am enervat foarte tare.
S:Smara!Te-ai trezit?
Atunci,nu stiu cum am reusit,de m-am uitat atat de urat la Selly,ca se speriase ingrozitor.
S:Ce ai vtm?Am mai facut ceva gresit si nu stiu?
Eu:Nu......Imi pare rau ca m-am uitat asa de urat la tine!Dar acest om este un bou cu capul patrat!
S:Cine?
Eu:Gami!
S:Ce am mai facut?
Atunci i-am povestit tot ce a spus.
S:Lasa ca o sa vada el!Cum indrazneste asa ceva?
Eu:Nu stiu!Dar sa sti ca nu am sentimente deloc pentru Gami!Crede-ma!
S:Normal ca te cred vtm!........Vrei sa mergem undeva?
Eu:As vrea sa mergem la Mall,ca nu am mai mers de mult!
S:Ok,pregateste-te!
M-am imbracat in niste blugi rupri negri,un hanorac de la Nike si niste adidasi albi,tot de la Nike si mi-am lasat parul desfacut.Am ajuns la mall,unde ne-am intalnit cu Dia si Alvi care tocmai plecau.Cand ne plimbam in moll,mi s-a facut foame asa ca am mers la un restaurant ca sa mancam.
Acolo,ne-am intalnit cu inegalabilul: GAMI OS!
G:Iata-i pe cei doi iubiței!
Eu:Lasa-ne Gami,suntem intr-un loc public,deci sa nu faci vero prostie!
G:Daca fac?
S:Vei vedea tu ce patesti!
Eu nu mai vroiam sa il ascult pe Gami,asa ca l-am luat de mana pe Selly si am plecat de acolo.
S:Esti bine printesa?
Eu:Da,dar nu mai vreau sa il mai vad niciodata!
Am ajuns acasa,unde ne-am comandat ceva de mancare de la KFC.Dupa ne-am schimbat si ne-am culcat............Pe la vreo 2 noaptea,cred,m-am trezit cu gatul uscat,asa ca m-am dus la bucatarie sa beau un pahar cu apa.Cand era sa plec din bucatarie,aud ca cineava deschide usa.Asa ca,usor usor intru in living(ca acolo era usa de la intrare in casa) si vad un om imbracat in negru care,era sa urce sus,dar,de odata se opreste si ma vede.
*(steluta inseamna necunoscut)-Aici erai Smara!😈😈😈😈
Eu:Ma sti?
*-Da,normal ca te stiu!😈😈😈
Eu:Stai,Gami,tu esti?
G:Normal vtm!
Eu:Nu ai dreptul sa imi spui asa!
G-Ooooo ba da!
Atunci,scoate de la spate un sac si ma baga in el.Atunci incep sa strig.
Eu:Selly!Selly!Ajutor!
Atunci vine Selly.
S:Cine esti?Las-o acum!
G:Niciodata!
Atunci Gami iese repede din casa,Selly dupa el,dar la o distanta destul de mare de el.Dar,intre timp le Selly venea dupa Gami,iar am strigat.
Eu:Selly!Te rog sa ma gasesti!Te iubesc!
Atunci Selly ne-a pierdut de tot.
S i.g:Si eu te iubesc si o sa te gasesc vtm!!..............(Stiu,poate iar am pus multe detali,dar asa sunt obisnuita sa scriu,cu detali,ca mie mi se pare ca o sa iasa interesant).
Acesta a fost capitolul.Nu am mai postat de mult,stiu,dar in vacanta de vara o sa poatez mai des(pacat ca mai este pana atunci).
#788 de cuvinte.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...