Smaranda POV
Ma trezesc de dimineata zgribulita de frig,deoarece,azi-noapte mi-a cazut patura care eram acoperita pe jos.Atunci vine Dia la baie.
Dia:Ce este?De ce tremuri?Ai avut un cosmar?
Eu:Nu,doar imi este un pic frig,ca zi-noapte mi-a cazut patura.care eram acoperita,si nu am mai ridicat-o.
Dia:Ok,Ioana mi-a spus ca mergem astazi pe plaja,deoarece a vazut ca multi merg,chiar daca este toamna.
Eu:Da,asa pare,vand ca multi merg....si este si cald afara,parca este vara,iar mie imi este frig.
Dia:Fa miscare si o sa te incalzesti.
Eu:Ok
Am facut ceva exercititii fizice si dupa nu mi-a mai fost frig,chiar imi era cald.
Dia:Haide la micul-dejun jos.
Eu:Ok.
Inainte m-am imbracat asa:
Cand eram gata,am coborat jos,la masa,si toata lumea era acolo.
Eu:Neata!
Toti(To)-Neata!
Cand era sa ma asez intre Ioana si Miriana,vedem ca Stefania statea la cealalta parte a mesei,langa Dia,iar Selly statea in fata locului care stateam eu,langa Gami.
I:Greu te-ai trezit nu?
Eu:Nu,doar ca a durat pana m-am imbracat,machiat....
I:Ok,ok...nu mai trebuie sa spui,si eu mai patesc uneori asta.
G:Cam aproape tot timpul.
I:Gami!😡
G:Ce este?Am spus adevarul!
I:Bine,dar sa nu mai faci din astea,ca o sa vezi ce patesti.
G:Ce patesc?
I:Nu conteaza,mananca!
In timp ce mancam,Gami tot se uita la mine,se vedea pe fata lui ca era indragostit de mine.Dar,si Ioana vedea,asfel incat,de fiecare data cand imi facea ochi dulci,Ioana îi dadea o plama peste fata.Eu de fiecare data radeam pe ascuns.Dar,din cand in cand,ma uitam la Selly care manca linistit,dar totusi avea o fata mai trista,dar nu complet,iar eu stiam de ce.......Dupa ce am terminat de mancat,am mers in camera ca sa imi pun intr-un ghiozdan mai mic porfelul,lotiunea de plaja si telefonul,deoarece mai tarziu mergem toti pe plaja.
Pe plaja!Cand am ajuns pe plaja,baietii au intrat in apa,iar noi fetele ne-am pusnpe șezlong-uri,ca sa ne bronzam,in afara de Stefania,care a ramas la hotelul,ca sa isi faca bagajul,deoarece pleca,ca nu mai putea sa il vada pe Selly in fata ochilor ei.
Mai tarziuBaietii se jucau volei,iar noi fetele eram inca pe șezlong-uri.Atunci,vine Gami si ne sperie:
Mi:Gami!Ce ne-ai speriat!
G:Scuze,dar totusi a fost un pic comic😀😀😀
I:Bine,acum ce vrei,ca nu ai venit doar sa ne speri,nu?
G:Poate.......care vine cu mine la hotel,ca sa iau boxa,ca am uitat-o?
I:Nu poti sa te duci singur?
G:Nu vreau!
Eu:Dute sa vina cu tine Selly sau Pain sau......
G:Nici ei nu vor sa vina!
Eu:😤😤😤😤😤😤🙂......bine,vin eu,ca sa nu ne mai cicalesti la cap.
I:Dar sa nu faci ceva cu ea,ca te omor cu mana mea!
G:Ok,ok,nu fac nimic😠😠😠.
Dar in mintea lui era alt ceva.........
Cand am ajuns,Gami a luat boxa si.....
G:Smara'mergem pana la tine in camera?
Eu:De ce?
G:Asa!
Nebanuind nimic,am mers pana la mine in camera.
Eu:Bine,ce este?
Atunci Gami a incuiat usa de la camera.
Eu:Gami,ce faci?
G:Esti numai a mea!
Eu:Ce ai spus?
G:Esti numai a mea!
Eu:Ba nu!
G:Ba da😍😍😍
Atunci Gami m-a saruat pe buze.
Eu:Ce faci nesimtitule?Cum iti permiti sa faci asa ceva?
G:Deoarece de iubesc Smara'
Eu:Eu te urasc!
G:Ma urasti?
Eu:Da,te urasc din toata inima mea!
G:Ok,lasa o sa iti schimb parerea despre mine.
Atunci Gami incepe sa ma sarute pe gat,eu incerc sa il dau la o o parte dar nu reusec.Incepe usor sa ma dezbrace bluza,si raman goala in zona de sus.
Eu:Lasa-ma in pace!👿👿
El nu asculta,si incepe sa ma sarute pe sani.Eu repede ma indepartez.
Eu:Esti un dobitoc,si nu o sa te iubesc niciodata ai inteles?Tu profiti de toate fetele care iti ies in cale!Gata,cand o sa afle Ioana ce ai facut,o sa vezi ce patesti.
G:Ma amenti ha?Lasa ca schimbam foaia atunci.
Atunci imi da cu ceva in cap si adorm.......Cand ma trezec,Gami nu mai este in camera.Eu eram dezbracata complet,si avem vanatai mari pe corp.Atunci,imi dau seama:cat timp am dormit,am fost violata de catre Gami.Atunci incep sa plang,si sa tremur din toate partile corpului de frica.Acesta cred ca o sa fie cosmarul meu pentru todeauna.
Atunci ma ridic,ma imbrac si imi dau cu fond de ten pe toate vanataile care le aveam,ca sa nu observe din prima ca am fost violata.Dupa ce termin,ma intorc pe plaja,unde,de data asta baietii sateau pe șezlong-uri si fetele erau in apa.
I:Smara'!Esti bine?Gami mi-a spus ca ai ramas la hotel,sa te odihnesti,ca te durea putin capul.
Eu:Da,acum sunt mai bine.
Atunci,fara sa ma vada fetele,i-am aruncat o privire urata lui Gami.Dupa,vreo 5 minute de cand eram venita,stateam la malul apei,uiatndu-ma la fete cum se joaca in apa.Am vrut sa intru cu ele,doar ca am uitat sa imi pun costum de baie.Si,in acel moment,fara sa vad,vine Selly,care,ma luat pe sus si ma arunca usor in apa,noroc ca telefonul mi-a cazut pe nisip cand Selly ma ridicat,ca daca nu,trebuia sa imi cumpar un alt telefon.
EuSelly,m-ai speriat!😅😅
S:Asa pare😅😅
Selly nu mai parea suparat ca azi-dimineata,cred ca s-a impa at cu ideea ca avem nevoie de putin timp sa vedem ce facem cu relatia noastra.Seara
Pana la urma ne-am intors la hotel cam obositi si prajiti de la soare.Cand intru in camera,direct ma duc sa fac un dus,ca sa ma mai racoresc,doar ca am uitat ca aveam fond de ten pe vanataile de pe corp,si cat timp stateam sub dus,incepeau sa devina vanataile din ce in ce mai vizibile.
Cand am iesit din baie,Dia era pe pat,care vorbea prin mesaje cu Alvi,care venea maine si el la noi.Cand ridica ochii din telefon ma vede ca ca ma inbracam,si in aceeasi timp a vazut si vanataile de pe picioare.
Dia:Smara'!
Eu:Da😁😁😁
Dia:De unde ai vanataile acelea?
Eu:Le am de mult,m-am lovit de ceva si de aceea am vanataile 😁
Dia:Ba nu,azi dimineata nu le aveai!Daca s-a intamplat ceva,spunemi!
Eu:........
Dia:Te rog,poate te pot ajuta intr-un fel!
Eu:Bine,dar sa nu spui la nimeni,ca o sa la spun eu la restul,la momentul potrivit.
Dia:Ok,deja ma speri!
Eu:Astazi........am........fost..............
Dia:Ai fost ce?
Eu:........violata!
Dia:😧😧😧😧.......nu pot sa cred.De cine?
Eu:De Gami!
Dia:...........Acesta a fost capitoul.Stiu ca nu am mai postat de cateva zile.Dar nu am avut nici timp,nici ideei,aseara mi-a venit ideea acestui capitol.#1209 de cuvinte.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...