Am ramas singura!

184 7 10
                                    

              Smaranda POV

        Ma duc înapoi în camera,unde Vlad dormea,era asa dragut cand doarme.Ma duc la baie,imi fac rutina de seara si ma pun în pat,langa Vlad normal.
       
              Dimineata

           Ma trezesc destul de devreme.Era vreo 07:14.Ma trezesc si ma duc sa imi fac rutina de dimineata.Cand ies din baie,vad ca Vlad se trezise.
VN:Im mi-e foame!
Eu:Buna dimineata si tie!
VN:Ooooo......scuze.....Neata iubire!
              Si vine sa ma sarute.
Eu:Imbraca-te,ca ma duc sa îti fac ceva de mâncare si plec înapoi la prietenele mele.
VN:Nu vrei sa mai stai?Pleaze!
Eu:As vrea,dar prietenele mele sigur sunt îngrijorate deoarece nu le-am spus ca vin la tine....
VN:Ok.....😣😣😣
Eu:Haide,nu fi suparat,o sa ne mai vedem!
               Si îl sarut.Dupa ma duc la bucatarie,îi fac ceva de mancare si plec la Penthouse.Acolo,toate erau la masa.
C:Unde ai fost?Am fost atat de îngrijorate?
Eu:Am fost la un prieten,ca ne-am întalnit si am ramas la el,ca sa mai povestim.
Di:Dar de ce nu ne-ai anuntat?
Eu:Am uitat.......Scuze!
Andreea(An):Ok......haide sa mananci cu noi!
Eu:Ok......
               M-am pus la masa si am tot râs de glumele care le facea Maria.Dupa ce am terminat de mâncat,ne-am decis sa mergem la un Mall,ca în Penthouse nu prea aveam ce face.M-am îmbracat asa:
       

M-am îmbracat asa:       

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Si niste adidasi albi simpli.Inainte de a întra în Mall,pam pam pam....5gang era aproape de intrare,oare ce cauta aici?Am intrat repede în Mall,fara sa ma vada,ma mir ca nu m-a vazut Selly,deoarece am mai facut asta cu ocholitul si de fiecare data m-a vazut,ma rog.Mi-am cumparat multe Haine si Machiaje pana s-a facut seară.
Maria(Mar):Haide sa plecam,ca este seara si mna...vreau acasa.....
Eu:Ok.....haide sa plecam
            Am ajuns acasa,ne-am schimbat si ne-am pus la somn,dar,înainte de a ma culca,am vorbit cu Vald,este asa dragut.
   
             Peste 2 saptamani

              Hey,sunt tot eu,Smara'.Stiu,nu am mai spus nimic de 2 saptamani.Acum o saptamana m-am întors înapoi la Craiova.Relatia mea cu Vlad decurge foarte bine,ne iubim mult,dar,inca nu îl pot uita pe Selly,deoarece înca îl iubesc si pe el.
               
               Vlad POV

       Astazi ma duc pana la Craiova,la Selly,deoarece facem o colaborare,si,din pacate nu am timp sa ma duc pana la Smara',dar,nu am ce face,o iubesc mult pe fata asta.
       Ajung pana la urma la Craiova,unde ma întalnesc cu Selly.
S:Ce faci bro?
Eu:Sa sti ca sunt cel mai fericit om din lume?
S:Wooow.....ce s-a întamplat?
Eu:Mi-am gasit iubita ba!
S:Cine este norocoasa?
Eu:O fata care o chema Smaranda!
S:Smaranda?
Eu:Da!
S:Arata-mi o poza cu ea!
          Imi arata o poza.
S:Nu pot sa cred!Nu pot sa credd!
Eu:Ce ai frate?
S:Eu cu fata asta am fost împreuna!
Eu:Cum?
S:Ce ai auzit!Am fost impreuna,doar ca acum m-a înselat cu prietenul meu!
Eu:Ea mi-a spus ca nu te cunoaste si ca nu a avut o relatie niciodata!
S:Stai,a mintit?
Eu:Da,se pare ca da
S:Eu stiu ca niciodata nu a mintit în viata ei.
Eu:Oare de ce a mintit în halul acesta!Eu nu am vrut sa to i-au,jur,daca stiam ca era cu tine,nu mai eram în relatie acum.....
S:Nu-i nimic,dar trebuie sa aflam de ce a mintit....
Eu:Exact........
         
               Selly POV
   
          Cum a putut Smara',fata care o iubesc sa ne minta în halul acesta.
Pana la urma ajungem acasa la Smara',care era la dulap.Cand întram,ea se speriase.
Sm:Ămmmm......Vlad,woow,mi l-ai adus pe Selly,ce tare!😁😁😁
VN:Smara'!De ce ne-ai mintit în halul acesta.......cand am aflat ca ai fost într-o relatie cu Selly,m-am simtit atat de rau,incat nu mai aveam cuvinte.De ce Smara'.DE CE!
Sm:Deoarece va iubesc pe amandoi la fel de mult,si nu am stiut pe cine sa îl aleg!
Eu:La fel este si în situatia cu Gami,ne iubesti la fel de mult!
Sm:Nu îl iubesc pe Gami!😢😢😢
Eu:Atunci de ce m-ai înselat cu el?
Sm:Nu te-am înselat!Gami a nascocit treaba asta ca sa ne desparta din nouNu ai auzit cand am tipat la Gami,si am iesit prin ploaie si am început sa plag deoarece atuncea nu am mai avut nici-o speranta ca am mai putea si împreuna!!!!!!!!
VN:Smara'!Acum de despartim!!!
Eu:Vlad,nu.....😢😢😢😢😢😢😢
VN:Nu mai pot fi împreuna cu tine,dupa ce mi-ai facut!!!
          Atunci Vlad iese nervos din camera.
Eu:Nici eu nu cred ca o sa mai putem fi împreuna vreodata!
Sm:Selly!Te rog,nu ma lasa si tu.....😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Eu:Nu l-ai ranit doar pe Vlad,si si pe mine.........Cand o sa îti bagi mintile la cap,atunci o sa mai vorbim.
           Si plec si eu.
 
            Smaranda POV

     Ce am facut?Nu treabuia sa îi mit,sa ma joc cu sentimentele lor.Acum,am ramas singura,nu mai am pe nimeni,si asta este doar vina mea!!...........



              Acesta a fost capitolul.Sper sa va placa(chiar daca la final este cam dramatic).Ori maine,ori poimaine o sa mai postez capitol nou.#916 de cuvinte.Paaaaa!

♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum