Selly POV
Dupa ce i-am pierdut pe individ si pe Smara,am mers inapoi acasa si i-am sunat pe Dia,Alvi,Pain si Madalin sa vina pana la mine,ca este urgent.
Peste vreo oraAlvarez(Alv):Ce s-a intamplat?
P:Da,ca erai cam suparat cand ai vorbit cu noi?
Eu:Pai,Smara' a fost rapita azi-noapte!
Dia:Ce?Dar cum?
S:Nu stiu,doar am auzit-o pe Smara' ca striga dupa mine,eu am coborat jos si vad un individ care avea in spinare un sac.In acel sac era Smara'.Cand m-a vazut individul,a inceput sa fuga cu ea,eu i-am urmarit pâna i-am pierdut.
Dia:Eu stiu cine este!Fara sa imi spuna nimeni!
M:Cine este?
Dia:Gami normal,altcineva nu putea face asa ceva!
Eu:Cred ca ai dreptate,daca el a facut-o,il dau afara din gang'.Ca deja a facut prea mult rau.
P:Bă frate,nu fi chiar asa crud.Ca v-a dura ceva timp pana gasim pe altcineva!
M:Pain are dreptate!
S:Ok,dar o sa vada el pana il iert!
Smaranda POVSimt ca sunt trantita pe jos de Gami(a dat-o jos din sac).
Eu:Ce vrei Gami?Tu nu întelegi ca nu te iubesc?
G:Iubirea mea pentru tine nu intelege!😍😍😍😍
Eu:👿👿👿👿......Ce ma enervezi!
G:Daca tot esti aici,ce zici sa facem.....
Eu:Nici de cum!
G:Ba da!
Eu:L-am inselat pe Selly o data!Nu mai vreu sa o fac niciodata!
Cand era sa ma sarure,i-am dat un pumn in burta.Dupa,am iesit din incapere si am fugit cat de repede am putut.Cand m-am asigurat ca nu o sa ma gaseasca,l-am sunat pe Selly!
Eu:😢😢Viata mea!😢😢
S:Smara'!Unde esti?
Eu:Acum am scapat de Gami!
S:Eram sigura ca el a fost!
Eu:Si era iar sa ma violeze!
S:Bine,nu ma mai enervez,deoarece nu mai are rost.......unde esti?
Eu:Nu stiu exact.
S:O sa te localizez de pe o aplicatie de pe telefon.
Eu:Ok.
Pana la urma am ajuns acasa,dar,cand era sa intru in casa,imi vine sa vărs.
Eu:🤢🤢Ma duc pana la baie!🤢🤢
Am mers la baie si am 🤮🤮🤮🤮.
S:Esti bine vtm?
Eu:Da,cred ca am mancat ceva stricat 🤮🤮🤮🤮🤮
S:Iti aduc ceva?
Eu:Un pahar cu apa te ro..🤮🤮🤮🤮
Dia:Asa rau se simte?
S:Asa pare
Dupa vreo 10 minute m-am linistit si am iesit din baie.
S:Esti mai bine?
Eu:Cred ca da.Dar ma duc sa ma odihnesc putin.
S:Bine.
Il sarut scurt pe Selly si urc sus.
M:Oare de ce a inceput sa îi vina rau dintr-o data?
S:Nu stiu!
Cand am ajuns in camera,nu m-am pus in pat,m-am dus la dulap,unde am ascuns cu test de sarcina(mama ei l-a luat pentru orice evenualitate,si ea l-a ascuns mai demult in dulap,inainte de al cunoaste pe Selly).M-am dus la baie,am facut testul si am inceput sa astept,pana,vad rezulatatul.Cand l-am vazut,era sa cad pe jos,raspunsul fiind ca:eram insarcinata.Ar fi trebuit sa fiu fericita,doar ca,copilul putea fi ori al lui Selly ori al lui Gami.Nu stiam ce sa fac...........Pana la urma,m-am decis sa ma duc la un doctor,sa fac un test de paternitate,fara sa stie nimeni.Am iesit pe usa din spate a casei,si am mers la un doctor din apropiere.
Dc:Acest copil este al domnului Andrei Gavril.De 2 saptamani îl aveti.
Eu:Bine,multumesc.
Cand am iesit din cabinet,am inceput sa plang,deoarece nu imi venea sa cred,era a lui Gami,primul meu dusman.Ajung acasa,si am uitat ca erau toti in living,asfel incat,am intrat pe usa din fata.
S:Smara'?Tu de unde vi?Nu te-am vazut iesind.
Cand îi vad am cazut in genunchi si am inceput sa plang tare.
S:Vtm ce s-a intamplat?
Eu:Imi pare rau!
S:Pentru ce?
Eu:Ca nu e al tau!
S:Ce nu este al meu?🤨🤨🤨🤨🤨
Eu:Copilul!
S:Ce copil?......Stai asa......esti insarcinata?
Eu:Da..........Si este copilul lui Gami!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
S:Nu stiu ce s-a spun!
Selly atunci pleca.Alvi,Madalin si Pain se duc dupa el.
Dia:Imi pare rau!😢😢😢
Eu:De ce trebuie sa fie al lui?De ce?Nu putea sa fie a lui Selly?Sa fim insfarsit fericiti?
Dia:Nu stiu,chiar nu stiu.Dar va trebuii sa îi spui lui Gami.
Eu:El nu merita copilul acesta!
Dia:Corect!
Eu:Si acum Selly este suparat pe mine!😢😢😢
Dia:Ba nu,pe Gami este suparat ca a facut aceasta prostie!
Eu:Acum nu o sa mai pot fi cu Selly,ca orice as face,acest copil ma va tine legat de Gami pe veci!😢😢😢
Dia:Haide,linisteste-te putin!Selly POV
Cand am auzit ca copilul lui Smara' este a lui Gami.Am plecat,venind Alvi,Pain si Madalin dupa mine.
Alv:Ce ai?
Eu:Cum adica ce am?Copilul iubitei mele este al altui barbat!😢😢😢😢
P:Dar ea nu îl iubeste!
Eu:Stiu,dar copilul o va lega mereu de Gami!
M:Din pacate,asa este!
Eu:Va trebui sa stau o perioada mai departe de ea!Pana ma obisnuiesc cu ideea!
P:Nu fa asta!
Eu:Ba da,am nevoie de timp pentru mine!
Alv:Dar nici sa pleci din casa!
Eu:Nu,nu o sa plec,ca nici nu pot sa o las singura,ca poate o sa se intample ceva.
Ma uit pe usa si o vad pe Smara' plangand.Dupa vreo 4 zile
Smaranda POV
Au trecut cateva zile,eu cu Selly nu ne-am mai vorbit,chiar si daca locuiam in aceeasi casa.Eu dormeam in camera ,i-ar Selly pe canapeaua din living.
Dar intr-o zi,am vorbit cu mama,care avea liber cateva zile.
Mama(Msm):Scumpo!
Eu:Da?
Msm:Cum mai este relatia ta cu Selly?
Eu:Pai,nu prea bine,de cand a aflat ca sunt insarcinata cu Gami,nu ne mai vorbim.Simt ca relatia noastra se destrama in fiecare minut care trece!😔😔😔😔😔😔😢😢😢😢
Msm:Stai linistita draga!O sa fie bine!
Eu:Sper😢😢😢
Msm:Auzi,maine plecam la Paris penteu mult timp!
Eu:De ce?
Msm:Deoarece mi-am gasit un loc de munca,si as vrea sa vi si tu!Ca tatal tau nu poate,deoarece are loc de munca aici.
Eu:Eu nu prea as vrea!
Eu:De ce?Mai simti ca relatia ta cu Selly o sa mai mearga?
Eu:Nici nu stiu,dupa cum îl vad pe Selly,nu cred.Cred ca o sa vin cu tine.
Msm:Bine,dute si fati bagajul
Am urcat sus,unde Selly statea pe telefon.Mi-am scos giamantanul si am inceput sa imi fac bagajul.
S:Unde mergi?
Eu:Cu mama la Paris!
S:Acum?
Eu:Nu,maine!
In sufletul meu,nu puteam sa ma despart de Selly,el este cel care mi-a cucerit inima.
S:Pentru cat timp?
Eu:Nu stiu,mama spunea pentru mult timp.
Il vedeam pe Selly putin suparat.
Eu:Uite Selly,eu nu cred ca relatia noastra mai merge,deoarece copilul care îl am.................ne desparte!😔😔
S:Eu cred ca poate o sa mai mearga,dar nu acum!😔😔😔😔
Eu:Nu cred ca o sa mai mearga vreodata,cred ca ar trebuii sa ne despartim.😢😢😢
S:Dar.......
Eu:Nu mai crede!Cred ca ar trebuii sa ne refacem fiecare viata cu altcineva!
S:😔😔😢😢😢😢
Eu:😔😔😔😔😢😢😢😢
Dupa vreo 10 minute,mi-am terminat bagajul.
S:Auzi,daca aceasta este ultima noapte impreuna,vrei sa profitam de ea?
Eu:Daca este ultima noapte,da!Macar sa ne despartim..............mai impacati.La 20:20
Am intrat in camera,unde era Selly,asteptandu-ma.
S:Insfarsit ai terminat de mancat.
M-am asezat langa el si am inceput sa ne sarutam.Am inceput sa îi umbu cu mana prin parul lui matasos.El imi da tricoul jos,ramanand doar in sutien.El îsi dadu tricoul jos sigur si ma intinte in pat.Incepe sa ma saruta pe gat,facandu-mi primul semn pe gat.Pana la urma scapam si de celalalte haine si incepem ***ul.............
Ziua urmatoarePe la vreo 10 ajungem la aeroport,deoarece la 10 jumate pleaca un avion spre Paris.La poarta aeroportului,mi-am luat la revedere de la toti prietenii in afara de Selly.
La 10:20 am terminat inspectia la bagaje si am ajuns la intrarea in avion.Inainte de a intra,trebuie sa imi iau la revedere si de la Selly.Ambi eram cu ochii in lacrimi.
Eu:Se pare ca aici ne despartim!😢😢
S:Se pare ca da😢.........sa ai grija de tine la Paris.
Eu:Si...tu...sa....ai...grija...de...tine!😢😢
Atunci ne-am imbratisat mai tare ca niciodata.Dupa ce ne-am despartit din imbratisare,am inceput sa urc scarile spre intrarea in avion.Dar,m-am intors putin la Selly era foarte suparat si plangea.Cu ochi in lacrimi,am intrat in avion,acesta peste cateva minute am decolat.Atunci,cred ca a foat ultima oara cand l-am vazut pe Selly......Sfarsit.......
(Cand il citesc imi vine sa plang)
Acesta este sfarsitul volumului 1.Am spus ca mai este mult pana se termina,doar ca mi-a venit ideea asta,care se potrivea cu sfarsitul unui volum.Urmatorul volum v-a fi mai lung.#1599 de cuvine.Paaa!
CITEȘTI
♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎
Teen Fiction𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪𝓷𝓭𝓪 𝓢𝓽𝓲𝓻𝓫𝓾 𝓪𝓴𝓪 𝓢𝓶𝓪𝓻𝓪' 𝓮𝓼𝓽𝓮 𝓸 𝓯𝓪𝓽𝓪 𝓯𝓻𝓾𝓶𝓸𝓪𝓼𝓪, 𝓲𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽𝓪, 𝓫𝓾𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓼𝓾𝓯𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓲 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓮𝓪𝓹𝓽𝓪. 𝓓𝓪𝓻 𝓼𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓪 𝓿𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓪𝓳𝓾𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓪 𝓲𝓲 𝓭𝓮𝓪 𝓹𝓪𝓵𝓶𝓪 𝓭𝓾𝓹𝓪 𝓹𝓪...