In sfârsit!

196 6 6
                                    

              Peste cateva zile
               Smaranda POV

 
      Au trecut cateva zile de atunci.Si nu s-a întamplat mai nimic.Eu tot în casa stau si ma gandesc la ce s-a întamplat atunci.Astazi,merg la cumparaturi cu Ioana si Vanessa,ca cu altcineva nu mai am cu cine(Dia este plecata cu Alvarez la Timisoara,iar Miriana îsi face curatenie generala prin casa,deoarece se apropie craciunul)
       Ma îmbrac în ceva lejer si plec spre Mall,unde ma întalnesc cu ele.
Eu:Hey fetelor!
I:Hey draga:
        Si ne îmbratisam toate 3.
V:Intram?
Eu:Dap....
        Am intrat înauntru,unde direct ne-am dus sa mancam ceva.Ne-am pus la masa si am început sa vorbim.
I:Draga,am auzit faza de zilele trecute cu Selly si Vald.
Eu:Offfff......Ioana,nu imi mai aminti!*imi pun capul pe masa*
V:Dar a fost atat de rau,încat nu vreu sa auzi despre asta?
Eu:Da......din cauza mea,nu mai am pe nimeni!
I:Hai no draga,nu mai spune niciodata ca este singura,ne ai pe noi,prietenii tai!
Eu:Stiu....dar ma refeream ca nu mai am pe nimeni ca iubit,sti.....
V:Haide Smara',o sa vezi ca o sa îti gasesti pe altcienva......
Eu:Nu pot sa imi gasesc pe altcineva......îi iubesc,întelegi?Si nu stiu pe care sa îl aleg!
I:Alegel pe cel care te iubeste mai mult,care a fost alaturi de tine în momentele grele,ca te-a facut sa te simti speciala......
Eu:Pai,cam acela este Selly,doar ca si el este suparat pe mine.....si nu stiu ce sa fac ca sa fie din nou al meu.....
V:Hey....daca te iubeste,o sa se întoarca la tine.......
Eu:Pai,nu stiu.........a spus ca o sa mai vorbim doar atunci cand o sa îmi bag mintile la cap.....
V:Asta ce o fi însemnand?
I:Cred ca atunci cand o sa imi para rau cu adevarat ca ai facut ce ai facut,si atunci poate o sa te ierte....
Eu:Poate ca asa este.....mersi fetelor!
I:Pentru nimic draga,suntem prietene,asa cum se spune"prietenele se ajuta la greu"(nu stiu daca se spune asa si în lumea reala,dar ma rog,sa contiunuam).
V:Adevarat!
            Am mâncat si ne-am dus la cumparaturi,unde ne-am cumparat cred ca vreo 1000000000000000 de haine(bine,nici chiar asa de multe).Dupa am iesit din mall,ne-am îmbratisat si fiecare la casa ei.Cand am ajuns,am propat toate hainele care le-am cumparat,si îmi erau bune.Dupa,le-am pus în dulap.
Eu i.g:Noroc ca mi-au încaput!
          Mai tarziu,aveam chef de o plimbare,singura,doar ca ploua,asa ca mi-am luat o umbrela si am iesit prin parc.

                  Selly POV

           De cateva zile,tot stau în caza si ma gandesc la Smara'.Chiar daca a mintit în halul acesta,o iubesc enorm pe fata asta.Asa ca m-am gandit sa ies sa ma plimb,mi-am luat o umbrela,deoarece ploua afara si am iesit într-un parc.Acolo,o vad pe Smara' stand pe banca,parea suparata,nu am vrut sa dau ochi de ea  asa ca m-am gandit sa pleg,dar,nici nu am apucat sa fac o miscare,ca Smara' a început sa cante o melodie.Aceasta fiind(Este în media).
             Avea o voce superba.Cat timp canta,îi tot cadea cate o lacrima pe jos.Cand a terminat de cantat.
Sm:Ce am facut?Nu mai am pe nimeni,si asa este din vian mea,doar din vina mea,sper sa îmi pot repara greseala!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
              Mie îmi cazuse o lacrima pe afata atunci.Chiar îi parea rau dupa ce a facut.

                Smaranda POV

               Eram în parc pe o banca,si am început sa cat un cantec,sper ca nu m-a auzit nimeni.Dupa am spus ca imi pare rau penteu ce am facut si sper sa îmi pot repara geseala si am început sa plang tare.Si,dintr-o data se aude o voce.
S:Sa nu mai spui niciodata ca esti singura!
                Cand imi ridic capul,îl vad pe Selly,care parea ca a plans putin
Eu:Ooooo.....tu erai*ma învart cu spatele la el*.Nu mai esti suparat pe mine?
S:Pai,am înteles pana la urma ca nu ai vrut sa îl ranesti pe Vald.Stiu,si pe mine mai ranit outin,dar nu am încetat sa te iubesc,asta sa ti!Te voi iubii mereu,si,chiar daca nu ai mai vrea sa fim împreuna,eu mereu îti voi fi alaturi!
                  Atunci îl i-au în brate si îl strag cat pot eu.
Eu:Mersi Selly!Tu esti singurul barbat care ma iubeste cu adevarat,care ma întelge întodeauna,care este alaturi de mine la greu si care ma face sa ma simt iubita si pretuita.Te iubesc enorm de mult!
S:Deci,vrei sa fim....*il întrerup*
Eu:Da....de o mie de ori da!
                  Si ne sarutam.
S:De acum,niciodata sa nu ne mai despartim,ne-am despartit destul pana acum!
Eu:Niciodata.....
                   Si ne sarutam pasional.
Eu:Mergem la tine acasa?
Eu:Sigur.
                    Mergem,tinandu-ne de mâna.Cand ajungem,era seara sa ca ne-am gandit ca noaptea asta sa fie speciala(cred ca stiti ce vreau sa spun.
Înainte de a ne apuca de treaba.
S:Te iubesc vtm!!!!
Eu:Si eu sufletul meu!!!........

               Acesta a fost capitolul care cred ca l-ati asteptat.Sper sa va placa.L-am început ieri,doar ca nu am avut timp sa îl termin,asa ca l-am terminat acum.#932 de cuvinte.Paaaa!

♡︎𝓘𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓨𝓸𝓾 ♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum