4. "Ne mogu ovo"

2.1K 113 10
                                    

Ryan i Chloe su me pozvali večeras na izlazak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ryan i Chloe su me pozvali večeras na izlazak. Pokušala sam da se izvučem iz tog nauma, ali mi je Ryan zaprijetio doći i silom me odvući iz stana pa makar bila i u pidžami rasčupane kose, a poznavajući njega stvarno bi to uradio.

"I ne pokušavaj zaključati stan, imam rezervne ključeve znaš i sama", rekao mi je preko telefona dok sam ja ležala na kauču i gledala po stoti put "Sumrak".

"Pobjeći ću iz stana", kažem i čujem sa druge strane kako mrmlja nešto u naliku "hoćeš li ikad prestati biti tvrdoglava".

"Znaš da ću te naći, budi spremna u sedam."

"Kako god, čujemo se", prekinem poziv i nastavim gledati film ispijajući svoju toplu čokoladu.

Počela sam se osjećati bolje, vodila sam brigu o sebi i svom izgledu, javljala se Chloe, Ryanu i Tobiasu, počela sam čak da kuham sebi jesti i da obavljam poslove po stanu. Još uvijek sam bila loše zbog Ashovog odlaska i svaki put kada pomislim na njega kao da me nešto oštro pogodilo u grudi, zbog toga i izbjegavam razmišljanje, radim bilo šta da skrenem misli.

U sedam sam bila spremna i sređena nakon dugo vremena. Crna haljina mi je bila pripijena uz tijelo i otkrivala moja ramena, kosa mi je bila u niskoj punđi i imala sam šminku na sebi i jarko crveni ruž. Izašla sam iz stana i sačekala pred zgradom da Ryan dođe sa Chloe. Nakon par minuta njegovo auto stane tačno ispred mene i uđem u njega, pozdravila sam se sa njima i Chloe me preko ramena odmjeri:

"Goriš večeras", nasmijem joj se i zahvalim na komplimentu. Vozili smo se par minuta dok je Ryan pjevao uz svoj omiljeni bend, a Chloe mu se pridružila. Ja sam u međuvremenu gledala kroz prozor i gledala u grad koji kreće u počinak, dok mladost oživljava. Ryan je parkirao auto nedaleko od diskoteke kod koje smo večeras trebali da izađemo, Tobias je čekao pred ulazom. Ušli smo unutra i pronašli naš stol koji je Tobias sredio, bio je u jednom ćošku gdje smo imali nešto više prostora za kretanje. Diskoteka je bila puna, a muzika je nevjerovatno glasna stvarajući vibraciju po mom cijelom tijelu.

Naručila sam sebi energestko piće sa Ryanom dok su Tobias i Chloe neko alkoholno piće. Chloe me cimnula po ruci nagovještavajući da plešem sa njom i pristanem, plesale smo i zabavljale se, čak sam se i smijala dok su nas Tobias i Rydan zabavljeno gledali i pridružili se plesanju. Pjesme su se izmjenale jedna za drugom i počeli smo na sav glas da pjevamo uz stihove pjesmi koje smo znali.

Do nas dođe ponovo konobar i stavi ispred mene piće koje nisam naručila, pogledam u njega upitno i on glavom pokaže prema jednom stolu odmah preko puta nas. Na njemu su bili trojica muškaraca i jedna cura, svi su bili naših godina otprilike i jedan plavokosi momak u bijeloj košilji me posmatrao i shvatim da je od njega piće. Nasmijao mi se i klimnuo glavom, bila sam iznenađena i prije svega zbunjena, nisam znala da li da vratim piće ili da prihvatim, ali odlučim biti kulturna te mu klimnem glavom i uzmem piće u ruke.

"Oo, neko ti se udvara!" Kaže Chloe kraj mog uha veselo, bila je pripita dok se njihala uz muziku. Izignorisala sam je i ispijala polako piće koje sam dobila od neznanca. Nastavila sam da plešem, ali ovoga puta sam osjećala pogled na sebi i znala sam da je od plavokosog muškarca. Trudila sam se da izbjegavam njegov pogled, ali je bilo prokleto teško kada je preko puta tebe.

Vidim kako se udaljava od stola i ide lrema mom pravcu, ukočim se momentalno dok je prostor između nas počeo biti sve manji. Kada je stao naposljetku jako blizu trudila sam se ostati pribrana i ne odskočiti tri metra od njega prekoravajući sebe da nisam u opasnosti.

"Ignorišeš me to?" Kaže kraj mog uha, nervozno preletim pogledom prema Ryanu i Tobiasu koji su me kradoumice posmatrali. Odpuhnula sam polako:

"Ne komuniciram strancima", kažem i on potvrdno klimne glavom.

"Pokušao sam samo biti pristojan, možda nekad dobijem šansu da se upoznamo."

"Možda", odvratim i odmaknem se korak od njega.

"Izvini, nisam želio da ispadnem kao neki čudak", kaže i vrati se svom mjestu. Pomalo sam se osjećala loše što sam se tako ophodila prema njemu, naposljetku se ispostavilo da je bio u redu, pustio me na miru i zahvalna sam mu na tome. Chloe me uzela pod ruku i odvela u ženski toalet zatvarajući vrata za nama.

"Šta je?" Upitam kada mi uputi prijekorni pogled.

"Zašto si ga odbila?" Upita me.

"Ne znam ga, ne sviđa mi se", kažem i ona prevrne očima sliježući ramenima.

"Ispljuni istinu jednostavno, ne laži se", pogledam je par sekundi dok je ona čekala da odgovorim. Šta očekuje da joj kažem? Da ne mogu nijednog drugog muškarca gledati istim očima kao Asha? Da sam nesvjesno zavoljela Asha? Da sam uništena njegovim odlaskom?

"Ne mogu ovo", kažem i krenem da izađem iz kupatila, ali me Chloe zaustavi. Pogledam u nju suznih očiju, a ona ublaži stisak na ruci.

"U redu je, nisi još spremna i nemoj se okrivljivati zbog toga."

"Zavoljela sam ga Chloe", kažem potiskajući suze "bila sam spremna da mu pomognem, ali je otišao."

"On nije bio spreman da prihvati ljubav, možda će se opametiti uskoro."

"Otišao je, rekao je da se više neće vratiti", kažem i obrišem suzu koja mi se ukrala.

"Onda je vrijeme da kreneš dalje, vjerujem da ćeš uspjeti, jaka si."

"Želim kući, možeš li riješiti sa Ryanom to?" Molećivo je pogledam i ona sliježući ramenima nas izvede iz toaleta i vratimo se nazad za naš stol. Nakon par minuta se saginje prema Ryanu i govori mu nešto u uho, a onda Ryan pogleda u mene i glavom pokaže prema izlazu. Izašli smo dok su Chloe i Tobias ostali u klubu, kada smo izašli na svjež zrak pogledala sam u Ryana:

"Izvini što moraš sad da napustiš zabavu zbog mene", kažem i on odmahne glavom.

"Ne izvinjavaj se, ako se ne osjećaš dobro tu sam."

"Nisam željela da vam pokvarim noć stvarno."

"Valeria, prestani se izvinjavati i kriviti, razumijemo te, ovo radimo zbog tebe znaš?" Okrene se prema meni i položi ruke na moja ramena. Neko vrijeme se gledamo u tišini, a onda mi se Ryan blago obrati:

"Bolit će te, ali neće zauvijek."

"Koliko je tebi dugo trebalo da preboliš?" Upitam tiho.

"Godinama mi je trebalo, ali preživio sam i svaki dan mi je bio lakši."

"Da li...da li je i dalje voliš, unatoč Chloe?" Ryan odahne na to pitanje i spusti ruke sa mojih ramena.

"Nikad je neću prestati voljeti, ali to više nije na onaj način kao nekada, sad je Chloe tu, a ona je uspomena i nesuđena srodna duša."

Klimala sam glavom i ponovo je između nas nastupila tišina. Trebat će mi dugo vremena da krenem dalje. Ryan se okrene prema autu:

"Hajde da te vratim u stan."

Pratim ga.

Potreban [✔]Where stories live. Discover now