Her gece olduğu gibi sıkılmıştım. 2.30 - 3.00 arası, YouTube'den video izlerken 'acaba benim adımda biri var mıdır ? ' diye düşündüm. Yani eğer varsa hem onla konuşurum, hem de sıkılmamış olurum diye içimden geçirirken bir anda arama motoruna kendi adımı yazarken buldum. Britney G... yazdım ve adım çıktı. Ciddi anlamda şoka uğramıştım ve korkmuştum da. İsmim ülke genelinde nadir bulunan bir isimdi ve birini bulmayı beklemiyordum. Britney Gaddys adında başka biri olabilir miydi ? Korkuyor muydum ? Kendimi korkmadığıma ikna ettim ama yine de korkuyordum. Bir anlık cesaretle tıkladım. Başıma bişey gelmezdi herhalde. Ne olabilirdi ki? Korkmamalıydım. Tıklayınca neler olacağını bilmiyordum tabi.
Sayamayacağım kadar çok video çıktı karşıma desem yalan olur. Sadece bir tane video vardı. Çıkan tek videonun fotoğrafı parazitlenmiş bir fotoğraf gibiydi, sanki bir evin çatısında oturan iki kişi var gibiydi. O sırada videonun ön izlemesi oynamaya başladı. "Britney Gaddys, evet evet sen. Videoya tıkla, gördüğün gibi sadece sana özel, başka kimse izlemedi." Yazısı ekranda çıkınca, bunun bana Özel olduğuna emin oldum. Neler oluyordu böyle ? En sonunda merakıma yenik düşüp videoya tıkladım.
-Britney, Britney...
-Buldun sonunda!
-Sana o kadar uzun süredir ulaşmaya çalışıyordum ki...
Ah hayır hayır. Aptallık etmiştim. Resmen aptallık! Geçen sene okuldan biri kaybolmuştu ve nedeni buydu. En son aramalarında kendi adını bulmuşlardı. Ben nasıl unutmuştum ? Aman Tanrım evde yalnızdım. Şimdi ne yapacaktım ? Birini arasam bile açmazlardı çünkü bu saatte herkes uyumuştur. Ne yapacaktım şimdi ? O sene olan olayı az çok biliyordum, en son onla konuşmuştu Alexa. Ah Alexa, çok yakın az arkadaşım vardı. Onlardan biri de sendin. İnşallah bulunursun. Bana mesaj mı atacaktı ? Vücudum zangır zangır titriyordu, gerçekten çok korkmuştum ve ne yapacağımı bilmiyordum... Resmen kapana kısılmıştım! Ama belki de hiçbir sorun yoktu ve sadece halüsinasyon görüyordum?Okuduğunuz için teşekkür ederiimm ♡
Oy vermeyi unutmayınn ♡
Medyayı pek beğenmedim yaa :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
03.00 AM
Mystery / ThrillerHayatımın dönüm noktası: "03.00 AM" "Yaşadıklarını hatırlamayan bir Britney, karşısında ise hatırlaması için çabalayan Alvin. Birbirlerinden hiç ayrı kalamayan iki insanı kendi çıkarı için ayrı bırakan bir insan. 03.00 AM'de bir araya gelirlerse ne...