Merhaba sayfamın biricik yemek canavarları ve çok değerli okuyucularım. Ramazan ayına bu yılda şükürler olsun ki her şeye rağmen kavuştuk. İnşallah hayırlısıyla Covid_19 salgınını da bir an önce atlatıp, normal yaşamımıza döneriz. Ramazan ayında çoğu zaman ne yapacağımızı bilemiyoruz ya da karar vermekte güçlük çekiyoruz. Ayrıca sahur sofralarımız bizim için ayrı bir önem taşıyor. Zira sahurda nasıl beslendiğimiz tüm günümüzü şekillendiriyor. Bende bunu düşünerek size çok lezzetli ve bir o kadar da basit bir tarifle geldim; peynirli omlet. Fazlasıyla basit bir tarif. Bu tarif özellikle yemek yapma sanatına yeni adım atmış okuyucularım için. Benim çok beğendiğim bir tarif, umarım sizlerde beğenirsiniz. Şimdi sizleri daha fazla bekletmeden peynirli omlet tarifinin detaylarına geçmek istiyorum.
Malzemeler:
4 yumurta
1 tutam maydanoz
100 gr. beyaz peynir (1dilim)
2 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı pulbiber
1 çay kaşığı tuz (silme)
1 çay kaşığı kuru naneYAPILIŞI:
Omletimizin yapımı için derin bir kaba 4 adet yumurtamızı kıralım. Üzerine pul biber, kuru nane, tuz, beyaz peynir, maydanoz ve unu ekleyip çırpıcı yardımıyla güzelce çırpalım.
Omletimizi pişireceğimiz tavayı ocağa alıp, ocağı orta ateşte açalım. Hemen ardından biraz sıvı yağını tavaya gezdirerek dökelim ( yarım çay bardağı kadar ). Sıvı yağını biraz kızdırdıktan sonra, hazırladığımız omletin yarısını tavaya alıp, orta ateşte pişirelim. Ben sadece bir yüzünü pişirdim size göstermek için. Ama normalde ben iki tarafını da pişiriyorum. Daha çıtır ve lezzetli oluyor. En azından ben öyle daha çok seviyorum. Siz de isterseniz bu şekilde de pişirmeyi deneyebilirsiniz.
Omlet piştikten sonra servis edeceğiniz servis tabağına alıp, istediğiniz şekilde süsleyip sunumunu yapabilirsiniz. Ben sunumu için domates ve maydanoz kullandım. Gördüğünüz gibi çok basit bir omlet tarifi. 2-3 dk. da rahatlıkla hazırlayabilirsiniz.
Şimdiden yapanlara afiyet olsun. Eğer denerseniz mutlaka buradan görüşünüzü paylaşın. Ayrıca paylaşmamı istediğiniz, tarifini merak ettiğiniz bir yemek varsa yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yemek Tarifleri 🍩🍰🍜🍕🍔 #Wattys2020
Non-FictionBirbirinden güzel , lezzetli yemek tarifleri için doğru yerdesiniz.Pratik yemek teriflerine burdan rahatlıkla ulaşmanız mümkün....... 🙆🙆😊😊😉💕💕💕 Kitap kapaği tasarimi için dostum @kaylakamer e çokkkk teşekkür ederim. EywAllah dostum👊👊😊😊♥