7

5.3K 133 77
                                    

Julka
Cały czas chodziły mi po głowie słowa kacpra zakochałem się w tobie. Przebrałam się w koszulke kacpra położyłam i już prawie zasypiałam a kacper wlazł do pokoju poszedł pod prysznic zdjoł wszytko został w samych bokserkach 😏hah . Pocałował mnie w czółko
K- Kocham cię.
J- Ja ciebie też.
Kacper się połorzył przytulił mnie i poszlismy spać. Snił mi się sen o tym że jestem z kacprem w ciąży i on całuje mi brzuszek. Może kiedyś, wstałam jakoś o godz 10 przygniatał mnie kacper ciężki jest. Więc lekko go zdjełam z siebie. Weszłam do łazienki zdjełam koszulke kacpra i majtki weszłam pod ogromny prysznic myłam się poli. Aż do łazienki wszedł kacper nie mógł oderwać odemnie oczu. Ja się owinełam ręcznikiem i wyszłam.
K- Dziś idziemy się spotkać z Menmonso.
J- Po co?
K- Muszę załatwić jedną rzecz.
J- A więc ja mam tam tylko ładnie wyglądać?
K- Nie ,będziesz rozmawiać z jego żoną .
J- Kolejna dmuchana lala?
K- Coś w ten deseń.

Kacper
Weszłem do łazienki a pod prysznicem stała goła Julka jakie ona ma ciało jak grecka bogini. Po rozmowie z nią stwierdziłem że dokończę to co zaczełem wczoraj, stanełem przed nią chciałem pocałować brakowało kilka milimetröw ale do drzwi łazienki ktoś zapukał. (Musiałam)
K- KURWA CZEGO?!!!!!!
A- Przyszedł Menmonso do pana.
K- PRZECIEŻ BYLIŚMY UMÓWIENI O 14 W RESTAURACJI!!!
A- Tak ale jest teraz bo pózniej nie mógł.
K- I to jest powód żeby mi przeszkadzać o 10 rano?
A- Najwyraźniej tak, widział Pan paniekne julke?
K- Tak jest ze mną.
A- Aa dobrze to proszę się ubrać i iść do niego razem z panienką julką.
K- Okej!
Wyszłem z pokoju ubrałem krótkie spodenki bez koszulki bo to mój dom i jest gorąco.
K- ciao perché sei così presto mi hai impedito di fare cose importanti(witaj, dlaczego jesteś o wczesnej porze przeszkodził mi w ważnej żeczy)
M-Mi dispiace, quindi non ho potuto fare qualcosa, devo parlarti della piantagione di marijuana(przepraszam potem nie mogłam wypadło mi coś, muszę z tobą porozmawiać lub plantacji marichuany)
K-cosa c'è che non va in lei(co z nią nie tak)
M-devi pagare 300.000 euro per alcune cose. (trzeba zapłacić 300 000 euro za jakieś rzeczy. )
K- Ti darò(ok dam )

Julka
Znowu ktoś nam przeszkodził jezuuu. Ubrałam na siebie strój kąpielowy taki:

I weszłam do salonu gdzie jedział ten koleś i kacper, podeszłam od tyłu do kacper odchyliłam jego głowe i pocałowałam on pogłebił pocałunek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I weszłam do salonu gdzie jedział ten koleś i kacper, podeszłam od tyłu do kacper odchyliłam jego głowe i pocałowałam on pogłebił pocałunek . Jak on nic dobrego całuje jezu.
J- Co chcesz na śniadanie?
K- Ciebie.
J- To potem a teraz?
K- Nwm ty wszytko dobre robisz co to za róznica.
J- No ok.
Poszłam do kuchni i zaczełam robić chleb potem piec i jajeczniczke do tego kanapeczki z ogóreczkiwm, pomidorkiem, serkiem itd wyglądało ślicznie.
J- Kacper śniadanie.
K- Idę...

Następny za spam komentarzy i serduszek 😘😘😘😘
Pomagałam mi w pomyślę WiktoriaKapusta834
Buziaki

Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz