24

3.9K 131 94
                                    

Julka
Siedziałam w salonie czyli jak już od jakiś 3 tygodni i jadłam lody. Aż ktoś zadzwonił do drzwi podeszłam ale przez wizjer nic nie było widać. Otworzyłam drzwi przed nimi stał ...........z bukietem róż. Nie wieżyłam własnym oczą .
J- Kkk-kacper? Co ty tu robisz.
K- Julka ja cię kocham proszę wybacz mi ja cię naprawdę kocham.
Łzy zaczeły same lecieć mi po policzkach
J- Ale ty mnie okłamałeś, zraniłeś mnie.
K- Przepraszam oddał bym wszytko żeby cofnąć czas.
J- Nie Kacper odejdź.
Mówiąc to karciłam samą siebie ja go kocham naprawdę kocham.
K- Powiedz mi prosto w oczy że już mnie nie kochasz i że mam sobie pójść a to zrobie wystarczy że powiesz jedno słowo.
Paczyłam się na niego z łzami w oczach.
J- N-nie potrafię tego powiedzieć. Kocham cie ale nie umiem ci tego wybaczyć.
K- Zrobie wszytko żebyś mi wybaczyła dzięki tobie zrozumiałem co to miłość prawdziwa miłość. Jesteś jedyną kobietą w moim życi którą kocham naprawdę przepraszam.
Otworzyłam szerzej drzwi żeby mógł wejść i przytuliłam go tak brakowało mi tego ciepła które od niego bije. Jego perfum które zawsze czułam, tak mi było tego brak. Po chwili się oderwałam od niego i otarłam łzy.
J- Chcesz kawę?
K- Poproszę.

Kacper
Siadłem na kanapie, w domu pachniało tymi cudownymi perfumami Julki. Jak widziałem jak płacze serce mi się kroiło i to wszystko przezemnie jakim ja jestem debilem. Julka usiadła
K- Julka ja ci wszytko wytumacze wy słuchasz mnie?
J- Słucham.
K- No więc jak już wiesz jestem szefem gangu. Zabijałem ludzi ale ja już tego nie robię, wiem że takiego czegoś się nie da wybaczyć ale Julka ja cię naprawdę kocham jesteś jedną osobą na tej ziemi która się dla mnie liczy. W końcu będziemy mieć dziecko nosisz je pod sercem. Ja cię kocham naprawdę wybacz mi....
J- Z kąd ty wiesz że jestem w ciąży. I z kąd masz pewność że z tobą.
K- Bo wiem że tylko ze mną spałaś, nie umiała byś mnie zdradzić.
J-...... Kacper ja cię kocham ale nie wybaczę ci tego tako od tak musze ci znowu zaufać musisz odbudować moje zaufanie.
K- Zrobie wszytko co tylko chcesz.
Jezu ona mnie kocha, całe szczęście chwile jeszcze posiedziałem , potem wyszłem i pierwszy raz od miesiąca jestem szczęśliwy w końcu los nie do mnie uśmiechnął wróciłam do domu a tam zastałem,........

Jak myślicie kogo zastał Kacper?
Czy Julka mu wybaczy?
Nienawidzicie mnie za zakończenia wiem buziaki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Niewiecie ile dają taki kom

Jak myślicie kogo zastał Kacper? Czy Julka mu wybaczy? Nienawidzicie mnie za zakończenia wiem buziaki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘Niewiecie ile dają taki kom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziekuje wam za tak pozytywny odbiör tej ksiazki papa
NEXT ZA SPAM 😁😁

Kto nie daje gwiazdek i nie komentuje w łeb dostaje

Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz