8

5.3K 147 105
                                    

Kacper
Jak Julka mnie pocałowała to prawie odpłynołem tam jak ona dobrze całuje wow. Poprostu nie wieże, mina Menmonso była poprostu zabójcza haha 😂 a jak Julka wyglądała w tym stroju, ale jeszcze lepiej nago. Pożegnałem Menmonso i poszłem do kuchni gdzie przy ladzie siedziała Julka i jadła śniadanko , siadłem koło niej i zaczełem jeść.
J- Smacznego..
K- Dziękuje.
J- Idę pływać
Powiedziała i mnie pocałowała ja pogłebiłem ten pocaunek trwał on z 5 min jak skonczyliśmy brak nam było tchu. Julka poszła na basen chciałem dołączyć do niej ale napisali do mnie moi ludzie ;
Ludzie
Kacper musisz się zjawić w tajnym miejscu musimy ci coś powiedzieć
Kacper
Ale ja jestem we Włoszech
Ludzie
Musisz wracać do polski i to w trybie natychmiastowym
Kacper
Co wy narobilisie debile ja się pytam jestem ja wakacjach z żoną a ty mi kurwa każesz wracać pojebało cię.
Ludzie
Pamiętass jak kazałaś nam zabić tego gościa. To myśmy co nie zabili a ty nie przyjechaleś sprawdzić bo byłeś zajęty. Zamknęliśmy go ale on nam uciekł zostawił tylko kartkę że zabierze ci to co dla ciebie najważniejsze czyli twoją żone on leci do Włoch wracacie jak najszybciej.
Kacper
Kurwa kazałem wam go zabić czy wy po polsku nie zrozumieliście. To takie trudne mam cię zwolić i resztę ludzi tego chcesz. Jak coś się jej stanie to zajebie was własnymi rękami rozumiesz.
Ludzie
Naprawdę ja przepraszam twój samolot czeka już na lotnisku we Włoszech wracaj!!!

Julka
Nagle na patio przyszedł zdenerwowany Kacper.
K- Julka wylatujemy jeszcze dziś pakuj się.
Wstałam do kacpra.
J- Co się stało dlaczego jesteś taki zdenerwowany, spokojnie ide się pakować.
Pocałowałam go i odeszłam
Spakowałam jego i siebie przebrałam się w shorty i top sportowy.
J- Już jestem gotowa.
K- Ok idziemy
Weszliśmy do czarnego suva którym kierował Alex ja z Kacprem siedzliśmy z tyłu widziałam że kacper był strasznie zdenerwowany, wręcz wkurwiony jak osa. Postanowiłam że siądę na jego kolanach przodem do niego.
J- Co się stało powiedz mi proszę.
K- Problemy w pracy ludzie mnie nie słuchają (tak tak problemy w pracy yhy)
J- Nie się co denerwować ludzi zawsze można ustawić a ty z twoim temperamentem to zrobisz.
Kacper wcianoł guzik i nagle opuściła się szyba która odgrodziła nas od alexa.
K- To nie jest takie proste.
J- To ja ci pomogę.
Powiedziałam a kacper się uśmiechnoł

Kacper
Ta dziewczyna jest niesamowita potrafi mnie uspokoić jeszcze siadła na moich kolanach 😏. Jak mi powiedziała że mi pomoże miałem ochotę jej powiedzieć prawdę ale się powstrzymałem.
K- Julka?
J- Słucham.
K- Czy ty juleczko chcesz zostać moją pierwszą i ostatnią dziewczyną?
J- Oczywscie że tak kocham cię.
K- Ja ciebie też.
Pocałowałem ją namiętnie, pocałunek stawał się coraz bardziej gorący pełny namiętności i porządania chciałem jej ściągnąć top ale alex zapukał w dzrzwi
A- Już jesteśmy przy samolocie.
Japierdole no rozniesie mnie zaraz oni to zawsze muszą nam przerwać eee. Ale widziałem że Julka też nie była wcale zadowolona

Następny jak będzie spam komentarzy i gwiazdkę buziaki 😘😘😘😘🥰🥰🥰😍😍
Co sądzicie o alexie????
I o tym że nie zabił go ?

Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz