25

3.8K 101 168
                                    

Kacper
A tam stała Magda szybko wyciągnęła pistolet i strzeliła mi w łep jedyne co pamiętam to krzyk Alexa.

Julka
Robiłam sobie jedzenie aż nagle zadzownił do mnie alex
A- Panienko julko Kacper może nie przerzyć.
J- Cc-o jak to nie przeżyć ale co się stało?!
A- Magda go postrzeliła jest w prywatnym szpitalu na ulicy********.
Wypadła mi miska z płatkami i cała się potukła. Ja wybiegłam z domu wleciałam do samochodu i popedziłam do szpitala.
W szpitalu
W biegam na góre gdzie czekał na mnie Alex
A- Nie wiem jak to się stało weszłem do domu i ona w niego strzeliła.
J- Nie nie nie nie nie proszę nie to nie może być prawda ja go kocham nieeee. On mósi to przerzyć.
Patrzyłam się w drzwi od sali operacyjnej aż zaczęłam sobie przypomniać najlepsze momenty.

Kacper był ideałem mężczyzny dobrze zbudowany brunet . Ale mówił że starszym chłodem. Zaczełam robić pizze ciasto itd a to kuchni wszedł pan kacper najpierw zeskanował mnie z góry do dołu w jego oczach zaswiecił błysk którego nie widziałam.
K- Co dziś na kolacje?
J- Robię pizze.
K- Mniam już pysznie wyglda a jeszcze nic nie jest nałorzone.
J- Cieszę się.
Kacper chciał mi pomuc w ugniataniu ciasta ale mnie ubrudził mąką więc mu oddałam i skapnelam się że to muj szef.
J- Ja przepraszam bardzo.
K- Nic się nie stało nieprzejmuj się.
Po czym sypnoł mnie mąką. Po 10 min cała kuchnia była w mące zaczełam sprzątać.
K- Pomogę ci.
J- Nie ja posprzątam taka moja praca.
I tak mi pomógł
Po jakis 30 min pizza była gotowa kacper zjadł ja nie miałam ochoty. Spałam ale w nocy zachciało mi się pić wiec zeszłam po cherbate a tam kacper doprowadzał jakąś dziwke do drzwi to dziwne on i dziwki mógłby mieć kazdą zaskakujące....
J- Oczywscie monsieur.
Tanczyliśmy wolny kawałek to było piękne kacper mnie trzymał w tali a ja miałam głowe na jego ramieniu i wdychałam jego cudowne perfumy.
Uczesałam się , umalowałam i stałam w koronkowej bieliźnie a do pokoju wszedł Kacper:
K- Gotowa. A przepraszam.
J- Możesz mi pomóc zapiąć sukienka?
K- Jasne.
Jego palce były ciepłe jak dotknoł moich pleców to mnie dreszcz przeszedł. Był ubrany w garnitur wygladał tak seksownie. Nie stop Julka to jest twój szef ogarnij się.
Potem kacper zmienił film na horror strasznie się bałam dlatego przytulałam poduszkę po chwili kacper się chyba skapnoł i mnie objoł a ja się w niego wtuliłam był taki ciepły. On gładził moje plecy a ja usypiałam na jego ramionach.
K- Julka słuchaj bo jesteś jedyną dziewczyną do której coś takiego poczułem. Uświadomiłem sobie że się w tobie zakochałem, odkąd cię zobaczyłem poczułem do ciebie coś więcej tylko nie umiałem tego rozgryść.
Nie widziałam co powiedzieć zamilkłam. Nasze twarze zaczeły się zbliżać do siebie dzieliło się zaledwie kilka centymetrów ale....

Te wszystkie momenty oswiadczyny to sie nie może tak skończyć boże proszę nie.
Po chwili wyszedł lekarz.
L- Pani Julio zrobiliśmy wszytko co w naszej mocy ale.......

Ale co?
Dam dam dam przykro mi next jutro.
Pozdrawiam buziaki.
Jak dostane duży spam to jeszcze jakoś zaraz
Spam i kom
Kto nie daje gwiazdek i kom dostaje w łeb 😗😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz