43

3.3K 145 85
                                    

Kacper
Julka chciała mi coś powiedzieć. Może chce ze mną zerwać.
J- Bo chodzi o to że..... Stresuje się tym ślubem.
K- Dlaczego? Nie ma się czym stresować.
J- Napewno chcesz wziąść ten ślub ze mną?
K- Julka ile razy mam ci mówic że cię kocham i jesteś kobietą z którą będę do końca dni.
Julce zaczeła płakac. Ja otarłem jej policzek ręką.
K- Nie płacz julcia.
J- Ale to jest wszytko jak w jakimś śnie jakby to była piękna wymyślona historia. Ty jesteś szefem gangu a ja byłam twoją sprzątaczką. Przecież to jest nie możliwe.
K- A jednak możliwe, czasami najwyraźniej się zdarzy komuś coś takiego.
Julka się do mnie przytuliła
J- Kocham cie. (No nie no cukszyca po tym murowana)
K- Ja ciebie też najbardziej na tej ziemi zapamiętaj to chyba że mam ci to mówic codziennie.
J- Jak chcesz to nie mam nic przeciwko.
K- Nie ma sprawy.

Julka
Nie potrafię mu powiedziec ze damian mnie szantażuje. I o tym wszystkim co robi. Oczywiście nie zdradziłam kacpra ani razu. Ale nie wiem jak mu to powiedzieć przecież on go rozjebie. Kacper zasnoł ja poszłam na balkon i oglądałam morze. Siedziałam jakieś 2h aż ktoś połorzył rękę na moim barku, skoczyłam ze strachu bo myślaam że to ten debil damian. Ale to był kacper.
K- Ej to ja nie masz czego się bać Julka co się dzieje widzę że jesteś gdzieś indziej. Mi możesz powiedzieć ktoś ci coś zrobił?
Kacper jak to powiedział momentalnie się zagotował.
J- Nie ale chciał.
K- KTO CHCIAŁ CIĘ TONĄĆ?
Widziałam że kacper jest tak zdenerwowany że wyważył by ścianę.
J- Damian, najpierw chciał żebyśmy mu z majką loda zrobiły. Potem stwierdził że nie mogę sypiac z tobą. I wiele razy dobierał się do mnie. Straszył nas że jak ci powiemy to on powie ze ja cie zdradziłam albo nam coś zrobi. Przepraszam
K- NO JA PIERDOLE PRZECIEŻ JA GO KURWA ZAJEBIE, ROZJEBIE NA PLACKA, CO ZA KURWA JEBANY PROSTAK CWEL JEDEN.
J- Przepraszam
K- Ale Julka ty nie masz za co przepraszać to wina tego cwela jebanego. A to dla tego nie chciałaś ze mną sypiac prawda?
J- Nooo yyyyy prawda.
K- A ja myślałem że ty mnie zdradasz, japierdole no co ZA KURWA CEP JEBANY. Zajebac to mało.
J- Spokojnie Kacper odegraj się na nim jak będziemy warszawie.
K- Dobrze jak chcesz a teraz idziemy spać bo zaraz go zajebie.
Wreszcie się go nie boje, wszytko ze mnie zeszło jak z balona. Przytuliłam się do kacpra i poszłam spać.

Kacper
No kurwa nie wierzę wsiur jebany cwel pierdolony. Szantażował moją julke smiał się ją tknąć. Rozjebie go, po prostu zajebie. Nie umiałem się uspokoić Julka zasneła a w moim domu spał ten śmieć gdyby nie to że Julka nie chce tego to bym go zajebał tutaj i wpierdolił do Morza. Nie przespałem całej nocy była 9 Julka się budziła.
J- Hej już nie śpisz?
K- Dzień dobry nie, słabo wyglądasz.
J- I tak też się....
Nie zdążyła odpowiedzieć pobiegła do toalety i chyba wymiotowała ja za nią poszłem.
K- Co jest misiek?
J- Może się czymś zatrułam
K- Lepiej się połóż w łóżku.
J- Ale.....
K- Żadne ale do łóżka.
J- Dobra i tak nie mam się co z tobą kućic.
K- Julka ja wychodzę wróce za 2h muszę się spotkać z kimś.
J- Dobrze.

Julka
Nie mam pojęcia może się zatrułam wczoraj jadłam mleko a jestem uczulona na nabiał pewnie dlatego mam zamiar dziś spędzić wieczór z kacprem muszę jakąś bieliznę ubrać. Szukałam w swojej walizce znalazłam takie ;

Ubrałam jakieś dresy i przeszłam się do majki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ubrałam jakieś dresy i przeszłam się do majki.
J- Hejeczka.
M- O hej wiesz może gdzie poszli Bartek i kacper?
J- Nie mam pojęcia kacper nic nie mówił dostanie w łeb jak przyjdzie.
M- No kurwa co to ma być chamy jedne.
J- Ładne?
Pokazałam jej bieliznę
M- Uuu ktoś tu chce mieć udaną noc, a nie boisz się że damian...
J- Nie wszytko powiedziałam Kacprowi i powiedziałam mu żeby dał se siana jesteśmy w końcu na wakacjach wogule za 3 dni ślub druchno.
M- Ty faktycznie wow.
Przegadałyśmy z majką cały dzień kacper mi napisał że zaraz będzie więc ja się przebrałam w bieliznę i czekałam......

Reklamy Polsatu
A to co się stanie już w następnym rodziale
Jestem ogólnie wkurwiona ileś rozdziałów mi się usuneło mi muszę pisać na nowo 😭😭😭😭😭😭. Aż się rozpłakałam.
Jak myślicie dlaczego Julka wymiotowała czy to przez nabiał?
Co się stanie?
Kto lubi książkę ?
I cieszycie się że kacper wpierdoli temu cwelowi?

70⭐
50 komentarzy sensownych nie napis.( Sensowny komenatrz)
Buziaki ja ide płakać 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
809 słów

Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz