Kacper
Leżała ubrana w piżamke (już mieliście na myśli nwm co nieładnie).
J- Co misiu?
K- Nic ale nie wieże w to co się dzieje.
J- Co? Że jestem ja czy o co chodzi?
K- Jasne że o ciebie.
J- Idę jutro do ginekologa idziesz że mną?
K- A moge?
J- No jasne że tak przecież to nasze dziecko.
Porozmawiałem chwile jeszcze z juleczka i poszłem spać.Julka
W nocy miałam jakiś koszmar ale mniejsza o nim ubrałam obcisłą suknienke i szpilki. Jak już się pomalowałam zaczełam budzić kacpra.
J- Wstawaj!!!!!
J- Kapi no dwaj.
J- Kurwa Kacper nooo!
Nic nie działało pocałowałam go też niezadziałało. Poszłam do łazienki po wodę i wyglałam na niego momentalnie wstał haha.
J- Bo się spóznimy!!!
K- Kurwa wizyta u ginekologa zapomniałem.
Podałam mu ciuchy z garderoby momentalnie się przebrał i pojechalismy. Pod domem stało mnustwo paparacji czyli jak zwykle.
U ginekologa
J- Dzien dobry przepraszam za spóźnienie ale mój narzyczony kocha spać.
G- Rozumiem, proszę się połorzyć a pan niech sobie usiądzie.
Połorzyłam się na kozetce.Kacper
Ten lekarz jezdził tą kulką po brzuchu Julki i się uśmiechnoł. Trzymałem ją za rękę a ona się piękne uśmiechała (oooo so cute).
G- Znam płec dziecka.
J- Naprawdę?
K- Zajebiscie.
Julka poparzyła się na mnie gniewnym wzrokiem.
G- A więc to będzie.......... Chłopiec
K- Wiedziałem.
J- Tak tak a rozwija się prawidłowo wszytko jest ok?
G- Tak będzie napewno silny po tacie.
Ha wiadomo
G- I śliczny po mamie.
Taaa pomarzyć se możesz gościu.
Po jakiś 20 min gadania głupot przepisał leki więc szybko ruszyliśmy do apteki.................Po wjechaniu do domu stwierdziłem że dziś chce wylecieć na wakacje.
K- Julka lecimy do Tajlandii.
J- Co pogieło cię?
K- Nie w żadnym wypadku leć się pakowac.
J- Kacper tak się kurwa nie robi mówi się wcześniej że lecimy a nie na ostatnią chwilę no król eugeniusz pierwszy się znalazł on teraz będzie o wszystkim decydować, nie i koniec musisz mi dać 40min.
Julka tak bardzo się zdenerwowała że musiała usiąść bo jej się w głowie zakreciło.
K- Kochanie usiąc, nie denerwuj się tak szkodzisz sobie i dziecku. Dam ci tyle czasu co trzeba ale proszę cię nie denerwuj się.
J- Ale mnie wkurwiasz.
K- Przepraszam jest już dobrze.
J- Tak, i nie rób tak więcej misiu.
K- Dobrze księżniczko. (Ooooo)
Pocałowała mnie w usta i poszła na góre się spakować.I teraz tydzień po wakacjach było tam super wszystko się udało, najlepsze wakacje iwgl. Ale musieli wracać na spotkanie z tym kupcem.
Julka
Wróciliśmy z wakacji rozpakowałam nas. Dziś miał przyjść ten ktoś więc ubrałam obcisłą sukienkę bo tylko takie nosze. I się ładnie wymalowałam zeszłam do Kacperka on poszedł otworzyć drzwi weszli do salonu . Nie nie nie to nie możliwe jak to może być nieee a jest to.......Reklama Polsatu
Jak myślicie kto to jest?
I teraz namieszam ale nie bijcie mnie
Jak zwykle kto nie da kom i serca w łeb.
Jak będzie spam to bedzie szybciej 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘SPAM!!! PROSZĘ ROBIĆ
CZYTASZ
Gangster JK
Fanfiction𝙶𝚊𝚗𝚐𝚜𝚝𝚎𝚛 Kacper Największy na świecie gangster odziedziczył biznes po zmarłym tacie cholernie przystojny, koks i przemyt to jego drugie imię ma serce z kamienia nigdy w życiu nie doznał prawdziwej miłości i uczucia kochania. Aż pewnego dni...