15

4.5K 110 62
                                    

Kacper
Zaniosłem julke do sypialni było tam wielkie łózko jak dla króla. Zaczełem ją rozbierać została w samych majtkach ale jak to bywa do pokoju postanowił wpaść Alex. Szybkim ruchem okryłem Julke kocem.
A- Proszę pana musi pan zejść na dół bardzo ważna rzecz.
K- Japierdole czy ty kurwa nie umiesz pukać? I co się takiego kurwa stało że postanowiłeś tu wpaść?
A- Pana kontrachenci mają jakieś ale co do umowy którą zawarliscie i powiedzieli że jak najszybciej ma pan do nich zadzwonić.
K- POWIEC IM GRZECZNIE ŻE JESTEM NA WAKACJACH I MNIE KURWA NIE MA I WYJDŹ.
A- Dobrze.
Japierdole no kurwa z jakimi pierodlonymi debilami ja żyje. Julka się tylko zasmiała.
Zdjełem koszulke, dresy potem bokserki. (Muszę) Julka na mnie usiadła tego mi było trzeba po całym tym zjebanym dniu, Julka jest jedyną osobą która zachęca mnie do życia. Sex robił się coraz bardziej namiętny Julka coraz głośniej jęczała (ja nie umiem mam taki cring jak to pisze ze sie nie pytajcie). A do mnie zadzwonił telefon myślałem że to jakiś pierodlony żart.
K- Kurwa czego?
A- Oni chcą już panem rozmawiać.
K- Powiedz im że od dzwonię do nich za godzine.
A- Ale oni tu stoją.
K- W CHUJU TO MAM TAK SZCZERZĘ MÓWIĄC. ZA GODZINIE BĘDĘ WOLNY JAK IM SIĘ MI PODOBA TO NIECH OCHRONIARZE ICH WYNIOSĄ.
A- Nie wiem czy to się uda ale prosze bardzo.
Po......... , to był najlepszy ... tego roku. Julka się zmeczyła i poszła się umyć ja sobie leżałem w łóżku. Przypomniało mi się że muszę zejść na dół na ogrodzie stało dwóch Włochów i Alex.
K- Jestem czego kurwa.
W- ciao, ma abbiamo troppa merce e siamo professionali, dovremmo riaverla ?(witaj ale przyszło nam za dużo towaru, a my jesteśmy żetelni mamy ci oddać?)
Czy oni są tacy temi na jakich wygladają?
K-Japierdole ed è per questo che avevo fretta di alzarmi dal letto ho lasciato mia moglie perché ti ho mandato troppo, niente cazzo che scherzo (Japierdole i dlatego się spieszyłam, musiałem w łóżku zostawić swoją żonę, dlatego ze za dużo wam przysłałem no nie kurwa to jaki żart)
W-perché volevamo sapere se non ci ucciderai se non ti paghiamo e abbiamo sentito 😏( bo chcieliśmy wiedziec czy nas nie zabijesz jak ci nie zapłacimy a słyszeliśmy.😏)
K-non dà sempre clienti più regolari( Nie zawsze daje więcej stałym klientom)
W-Forse alcuni di noi lo desiderano(Może jakiś czworokacik my chętni)
K-Fanculo(Wypierdalać)
Włosi wyszli a ja postanowiłem pogadać z Alexem.
K- Proszę ci nie wchodz nam do sypialni nie chce żebyś paczy na gołą julke albo co gorsze jak uprawiamy sex. Pukaj
A- A mogę se sprowadzić tu moją żone?
K- Jasne dam ci nawet pieniądze na hotel albo tu możesz jak chcesz.
A- Wole tu.
K- No to dzwon do niej a mi zamów jakis pierścionek z wielkim brylantem, jakiś ogromny bukiet kwiatów i koniecznie garnitur jakiś zajebisty.
A- Po co ci to?
K- Bo chce się oświadczyć julce. Ma być to na za 2 dni . I skołuj mi sushi sobie też i Julce ja Jagny co jestem w gabinecie.

Alex
Zadzwoniłem po moją żone i zamówiłem sushi. Musiałem prywatny samolot kacpra wysłac spowrotem do polski a w sumie mniejsza. Po chiwli przyszła panienka Julka.
J- Gdzie kapi?
A- Jest w gabinecie załatwia coś ważnego ale może pani iść tobie nic nie zrobi.
J- Okej idę.
......

Co się działo w gabinecie?
Kto jest żoną Alexa?
I ma być więcej takich scen

Spam kom i gwiazdek wtedy next i komentarz buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Proszę mi na te pytania odpowiadać i spamy robić udostępniać książkę

Gangster JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz