🐷#3|| Adriel Agreste?

1.3K 72 12
                                    

Derin bir nefes aldım ve başımı önüme çevirdim.

"Selam" demekle yetindi sadece. Ben ağzını açıp hiçbir şey söylemedim,söyleyemedim ve birinci basamağa bir adım attım. Gözlerim dolmuştu. Buraya gelmek, yanlış bir karardı.

Peşpeşe diğer merdivenleri de çıktım ve ofise girdim. Ofis kapısının orda bir danışma vardı, yanına gittim. Tam elimi kaldırmış bir şey söyleyecekken görevlinin gözü arkama kaydı ve "Bay Adriel, hoş geldiniz efendim." Olduğum yerde yana kayıp ona baktım. Ne yani, Adrian sandığım kişi aslında ikiz kardeşi miydi?

"Günaydın Alison." Bakışlarımız kesişti ama bundan rahatsız olmadım.
İşaret ve orta parmağını birleştirip sağ eliyle alnından bir selam verip gitti.

Ben de arkasından bakakaldım. "Siz, Marinette hanım olmalısınız, sizi Bay Agreste odasında bekliyor efendim, 4. kat." Başımı olumlu anlamda sallayıp Adriel'in gittiği yere doğru yürümeye başladım ki, beni birisi durdurana kadar.

"Marinette!" Sesi biraz fazla çıkmıştı ama bu kimsenin umrunda değildi. Arkamı dönüp hemen sus işareti yaptım, odalarda olan kişiler bile kısık bile olsa onu duyabilirdi.

"Hoşgeldin kızım." Yanıma gelip elini omzuma attı ve beni aksi yönde yürütmeye başladı.

"Orda deneme kabinleri var." Dedi kısık sesle kıkırdarken.

"Asansör burda" diyip ileriyi gösterdi.

"İlk iş günü, burayı hiç bilmiyorum." Biraz daha ilerleyip asansör önünde durduk. Alya asansörü bu kata çağırdı.

Bir yandan da ofisi anlatıyordu. 4.kat sadece Gabriel'inmiş, çok kalabalıkmış, herkes karınca gibi çalışırmış, ayda 2 kere defile olurmuş, çok ödül toplamış adı duyulmuş bir ofismiş, parası çok iyiymiş falan.

Asansör geldiğinde, kapı açıldı ve inecekler indi, biz boş asansöre binip 4'e bastığımda, kapı yavaşça kapanırken dışarıdan bir bağırış duydum.
"Asansörü tutabilir misiniz lütfen!"

Birden elimi son anda kapının arasında koydum ve kapanmasını önledim.

Kapı sonuna kadar açılırken Alya'ya baktım. Kapı sonuna kadar açıldığında, tanıdık bir yüz göründü, anlaşılan koşmuştu. Bu kimdi? Adrian mı yoksa Adriel mi?

Asansöre girerken, teşekkür etti ve rakamlara baktı.
"Demek yolculuk aynı yere" dedi Alya'ya bakarken. Ardından ise "Günaydın Alya" diye Alya'ya selam vermeyi ihmal etmedi.

Alya birden beni göstererek "Bu Marinette, burda yeni." Birden kaşları havalandı ve durdu. Bana baktı.

Birkaç saniye sonra elini uzattı. Eline baktığımda bir örgü bileklik gördüm ve uzattığı elini sıktım.

"Ben Adriel, Adriel Agreste." Gülümsedim bu içten bir gülümsemeydi. "Memnun oldum Adriel."

Adriel acaba beni önceden tanıyor muydu? Adrian ona benden bahsetmiş miydi? Yoksa ben kendimi mı kandırıyordum?





Herkese merhabalar efennnnddddiiiiiimmm🐖
Yenı bölümle karşınızdayımmmm💕
Umarım sevmişsinizdir💞
Kendinize çoook dikkat edin🖤

Sizi seviyorum💕'

Başka Bir Peri Masalı [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin