🎬#5||Eğitim-İş

1.2K 71 16
                                    

Günün sonunda evde olmanın verdiği mutlulukla, televizyonumun önündeki kanepede elimde bir kahve fincanıyla keyifle yayıldım.

Bay Agreste ile anlaşmıştık. Hem okuyup hem çalışacağım için, hafta sonum ofiste, hafta içim evimde geçecekti. Şuanlık kendimi sadece çizimlerime vermemi istemiş, üniversite sonrası dikişe başlayabileceğimi söylemişti.

Elimdeki kahve kupamdan keyifle büyük bir yudum aldım ve bacaklarıma örttüğüm battaniyenin üzerinde iki elimle tuttum. Bakışlarım önümde açılı olan filmdeydi.

Yarın pazardı ve Agreste sadece bu haftaya mahsus olmak üzere, bu hafta evde kalabileceğimi söylemişti. Her hafta pazar günleri, ona çizimlerimi getirmem gerekiyormuş çünkü kendisi ofiste çok meşgul oluyormuş falan.

Ayda 2 defa, bana çizim için gerekli her şeyi karşılayacağını ve bunun maaşımda herhangi bir kesinti yapmayacağını  ve endişelenmemi söylemişti.

Olanak çok fazlaydı, üniversite sonrası  işim hazırdı mesela.

Elimdeki kupadaki kahvemden son damlayı da içtiğimde, kupayı orta sehpahaya koyup, olduğum yerde iyice kaydım ve başımı koltuğun koluna koydum ama bu boynumu rahatsız etti.

Yaptığım yerde doğrulup, yere düşmüş olan yastığa uzandığımda telefonum çaldı.

İlk önce yastığı aldım ve kanepeye koydum ardından ısrarla çalmakta olan telefonuma baktım.

Numara kayıtlı değildi. "Alo" diyip telefonu kulağıma dayamdığımda, itiraf etmeliyim ki biraz ürkmüştüm.

"Ben Adriel Marinette, bu numaram." Bu neydi şimdi?

"Aslında seni aramayacaktım. Mesaj yazma kutusu yerine aramaya bastım ve çaldırıp kapatmak istemedim."

Esnedim. "Anlıyorum." dedim ve tekrar kanapede yatma konumunu aldım. Ayaklarımı kanepe ucuna uzatıp, üzerine battaniye örttüm.

"Çok fazla meşgul etmeyeyim seni, zaten saat geç oldu." Onun görmeyeceğini bile bile başımı salladım. "Olur." demekle yetindim.

"İyi geceler." dediğinde sesindeki karizmalık buraya kadar geldi. Bi an kapatmadan sadece öylece durdum. Ses tonu beni etkilemeyi başarmıştı anlaşılan.

Birisi onu görmeden, sadece sesiyle bile yakışıklı olduğunu anlayabilirdi.

Bir süre sonra, kendime gelip telefonu orta sebpahaya koydum ve kanepede uzanıp, battaniyeyi üzerime çektim, gözlerimi kapattım.

Zaten yatınca hemen uyuyacağımı düşünmüyordum. Şuan zihnim ile başbaşaydım ve zihnimin içindekiler beni mağlup ediyordu.

Adrien Agreste.

Gözlerimin dolduğunu hissettim ve gözlerimi kapattım. Ayrılış sahnesi geldi birden gözümün önüne.






Muck muck canlarımmmm
Seviyorum hepiniziiii💕

Başka Bir Peri Masalı [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin