🌏#11||Film Gecesi

974 59 8
                                    

Marinette,

Haftalar birbirini kovalamış ve zor da olsa İtalya defilesi için Bay Agteste'den aldığım gezi izninin günü gelip çatmıştı.

Yarın sabah nihayet yola çıkacaktık ve ben çok heyecanlıydım.

"Alya! Alya!" diye tepindim olduğum yerde. Alya elinde iki kahve kupası ile birlikte, oturduğum kanepeye yanıma otururken iki kupayı da orta sehpahaya bıraktı.

"Heyecanını anlıyorum kızım." dedi gülerek.

"Sabah saat beşte kampüste buluşuyoruz! Ve-" sözümü kesti.

"Ve sonra İtalya." diyip kahvesinden bir yudum aldı.

Kahve kupamı ben de avuçlarımın içine aldığımda, kahvemden bir yudum almadan önce biraz üfledim.

"Çiftli bir defile!" dedim kahvemden yudumumu alır almaz.

"Ah..." dedi Alya içten bir şekilde.

"Ne oldu?" O kadar içten gelmişti ki bu ahı.

"Sanırım biraz dilim yandı." diyip dilini dışarı çıkarıp, sağ eliyle dilinin ucunu gösterdi.

O anda gülmeye başladık. Kapı çalmaya başladı. Sanırım bu, kahve yapmadan önce sipariş ettiğimiz pizzalarımızdı.

"Ben bakarım!" diyip kupamı masaya koyup hızla ayağa kalktım.

Ev içi peluş terliklerimi giyip üzerimdeki sıfır kol tişörtü düzelttim ve ayaklarımı sürüyerek kapıya gittim. Şortum çok mu kısaydı?

Kapıyı yavaşça açarken kapıdaki kişiyi beklemiyordum.

Elindeki 3 pizza poşetlerini havaya kaldırmış gülümsüyordu. Kapıyı tamamen açınca poşetleri salladı.

"Birileri pizza mı istedi?" Güldüm. İçeride oturup bize bakan Alya'yı gösterdim.

"Onlar biziz." dedim ve kenara çekildim.

"Gel istersen." dedim ve içeri girmesine izin verdim.

"Sanırım kız gecenizi mahvettim." dedi poşetleri orta sehpahaya bırakırken.

"Yok ya, olur mu öyle şey!" Dedi Alya. O sırada ayağa kalkıp, televizyona yürüdü.

"Filme ne dersiniz gençler?"

"O zaman üçlü koltuk çekelim!" dedim birden ayağa kalkarak.

"İyi fikir!" diyip Adriel hem beni hem de Alya'yı destekledi.

Oturduğumuz çiftli koltuğu geri çekip,  yanında olan üçlü koltuğu televizyon karşısına çektik, yani çekti. Adriel.

Her şey hazırdı. Adriel Alya ile benim ortamda oturuyordu ve pizza kutularımız, orta sehpahaya uzattığımız bacaklarımızın üzerindeydi.

"Başlayalım bakalım." dedim ve pizzamdan bir dilim aldım.

***

Film ile pizzalarımız bitmiş, biz bir yana, boş pizza kutularımız bir yana savrulmuştu.

"Bu ne be?" dedi Alya çemkirir gibi.

"Bu ne biçim son?"

"İyi güzel de yani, sonu da iyi olabilirdi." dedim uzatmış olduğum uyuşuk bacaklarımı indirirken.

"Olay örgüsünü sevdim, oyuncular bok etmiş filmi aslında." dedi Adriel, kendine yakışan yorumuyla.

"Üüff bok işte." dedim.

"Saat kaç oldu?" Sorumun üzerine Alya kolundaki saate baktı. "On buçuk."

Adriel'e baktım. Gayet rahat görünüyordu. "Seni çok mu alıkoyduk?" dedim sırtımı dikleştirip ona bakarken.

"Yok öyle bir şey." diyip gülümsedi.

"Zaten ben de evde tek izleyecektim film, böylesi daha iyi oldu."

Nazikti.

Gülümsedim. Aramızdaki kısa bakışmanın ardından ayağa kalktım ve esnedim.

Adriel da önüme kalkarken, "benden istediğiniz bir şey var mı?" diyip her ikimize de baktı.

"Teşekkürler" dedik Alya ile aynı anda.

"Ben sizi daha fazla meşgul etmeyeyim. Yatın siz." diyip kapıya yürüdü. Peşinden gittim. Kapıyı açarken, tekrar teşekkür ettim ve o çıkınca ardından kapıyı kapadım.

Bugün karar vermiştim. Ona duyduğum aşk değildi. Ona duyduğum şey hayranlıktı.


Selamlar selamlar selamlar

Yaaaa umarım uyumamışsınızdırrrr🖤

Saat gece yarısını geçtiiiii

Neyse atim

Öptümmm🖤

Başka Bir Peri Masalı [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin