Çok geçmeden, 4. kata geldiğimizde çıkmamız için Adriel bizi bekledi. İtiraf etmeliyim ki, bu haraketi çok kibardı.
İlk Alya, Alya'nın arkasından ben çıktığımda son olarak da Adriel çıktı. Tekrar alnından bir selam çakıp yönünü aksi yöne çevirdiğinde, gülümsedim.
Alya koluma girip beni Bay Agreste'nin odasına sürürken ben bir yandan da Alya'ya söyleniyordum.
"Buraya gelmemeliydim."
Alya, "şşş" diye beni sustururken, uzun bir of bıraktım içimden."Ne ofluyorsun kızım, geldik işte." dedi cam odanın önünde dururken.
******
Bay Agreste ile görüşme umduğumdan daha iyi gitmişti. "Sana bir oda ayarladım. Gereken her şeyi sana Suzie söyleyecek." Dedi eliyle Suzie'yi gösterirken.
Başımı olumlu anlamda sallayıp, Suzie'ye baktım. Gülümsedi.
Kalktığı masadan yanına gelip, kapıyı gösterdi. Önden ben, arkamdan o çıkarken, Alya'nın gitmiş olduğunu fark ettim.
"Ben Suzie, Suzie Brown." dedi biz hala yürürken.
"Marinette, Marinette Dupaing-Cheng."
Yüzüne baktım, yan profilinden gülüşünü yakaladım."Memnun oldum Marinette hanım." dedi ve önüne geldiğimiz asansörü bu kata çağırdı.
Hiçbir şey söylemeden sessizce beklemeye başladık.
Zaten asansörün de gelmesi çok uzun sürmedi. Asansör boş gelince önde ben ardından Suzie ile asansöre bindik.
Suzie zemin kata inmek için basarken asansör 3. Katta durdu.
Kapı arkamdaydı ben ise aynaya bakıyordum. Aynadaki yansımadan kimin girdiğine bakıyorken, içeri giren kişi gerilmeme sebep oldu.
Aynada gözlerimiz kesişince, rahatsız olup, gözlerimi indirdim.
"Adrien." dedi hızlıca Suzie. "Çok yakışıklı görünüyorsunuz." Onlara bakmadığım için mimiklerini göremedim.
Asansör tekrar haraket etmeye başlayınca Suzie kolumu tuttu ve yüzüme baktı. Bu sanırım dön işareti gibi bir şeydi.
Ayaklarıma bakarak döndüm ve Suzie'nin eli hâlâ kolumdayken "Bu Marinette. " dedi. Kafam eğik değildi, bakışlarım ona bakmıyordu sadece.
Derin bir nefes aldım ve bu yaptığımın aciz olduğunu düşünüp ona baktım. Meydan okuyormuş gibi...
Ben bir şey yapmamıştım, tüm olanları o yapmış ve istemişti.
"Marinette Dupaing-Cheng." Ona kızgındım. Elimi uzattım. "Adrien." Dedi ve durdu. Bakışları gözlerimdeydi. "Adrien Agreste." Elimi sıkmasıyla birlikte asansör durdu ve kapısı açıldı.Eli elimde kalırken Suzie boğazını temizleme ihtiyacı hissetmiş olacak ki, anlamadığım bir ses çıkardı. Adrien kendine gelip, elini çektiğinde durmadan asansörden çıktı.
"O neydi?" dedi Suzie sorgularcasına.
"Ne,neydi?" dedim asansörden çıkarken.
"Bakışlarınız." dedi imalı imalı.
"Öyle bir şey yok, olmayacakta. Bunun olabileceğini düşünmen tamamen bir hata." dedim ve adımlarımı hızlandırdım.
"Şu oda çekim yeri..." diye Suzie bir yandan anlatıyor bir yandan gösteriyordu ama aklım asansörde kalmıştı.
Huhuuu çok ayrı kalmadık aslında .d zaten bölümü ne zaman yazarsam ve biterse o saniye atıyorum neyseeeee
Umarım beğenmişsinizdir💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Peri Masalı [Tamamlandı]
Fiksi PenggemarHer şey bitmiş, değişen zamanla birlikte Marinette ve Adrien'da değişmişti. Adrien'ın ikiz kardeşi, babasının holdinginde çalışmak için yurt dışından gelir. Adrien orda mankenlik yapmaktayken, Gabriel Agreste Marinette'yi işe tasarımcı olarak alır...