🦋#19|D/C?

764 56 26
                                    

"Bu gece buluşalım." Telefondaki Adriel'ın teklifi üzerine  Alya'ya baktım ve ses çıkarmadan Adriel'ın dediğini Alya'ya tekrarladım.

Alya başını olumlu anlamda sallarken, Adriel'ı "bize uyar" diye onayladım.

Sonra bir anda, "hayır, olmaz!" diye çıkıştım ve bir elimle alnıma vurdum.

"Suzie bana şey dedi, Bay Agreste çizim istiyormuş artık."

"Bu da ne demek şimdi!" Alya bana birkaç el işareti yaparak telefonu elimden aldı ve hopörleri açtı.

"Anlamadım, ne dedin?" dedim son dediğini tekrarlaması için.

"Bu da ne demek Marinnette, hadii ama!"

"Bu, sizin bize gelmeniz demek!" dedi Alya ve ona baktım. Arkayı gösterdim kızgınlıkla.

Ev çok dağınıktı!

"Bize uyarr" dedi Adriel. "O zaman saat 9'da nasıl olur?" Alya benden lafı almıştı. Kolumdaki saatten saate baktım.
Saat 5'ti ve bizim bu ahırı toplamak için sadece 4 saatimiz mı vardı cidden?

Alya telefonu kapattığında, "kızım delirdin mi sen!? Evin haline bak!" Alya ayağa kalkıp eliyle sakin olmamı ister gibi haraket yaptı.

"Deterjanlarımız yok mu? Hemen hallederiz."

"Mutfak, salon, banyo, 2 yatak odasını cidden 4 saatte nasıl bitirmeyi düşünüyorsun Alya!"

"Yatak odalarını boşver kızım. Şimdi sen temizlik yapacaksın ben ise yemek!"

Alya'nın el lezzeti cidden çok güzeldi ve bu teklifine hayır diyemedim.

"Başla Alya, başla!" Merdivenlerden çıkarken salona bağırıyordum.

Odama girip, üzerime askılı bir crop, altıma gecelik şortumu giyip saçlarımı en tepeden sıkı bir topuz yaptım ve temizlikte giydiğim tabiri caizse anne terliklerini giydim ve koşar adım salona indim.

"Alya yemeklerden sonra mutfağı temizle!"

Kocaman salondaki 2 kilimi yerde yuvarladım ve ilkini kucaklayıp, balkona götürdüm. Balkon kapısından çıkarken ayağım takıldı ve yalpaladım.

Elimdeki kilimi aşağı sarkıtıp, ikinci kilim için geri döndüm.

İkinci kilime de aynısını yaparken, sıra yerleri süpürmeye gelmişti. Süpürgeyi almak için yukarı çıktım ve kenara öylesine koyduğumuz süpürgeyi aldım ve aşağı indirdim.

Aşağı indiğimde evi son ses müzik kaplamıştı.

"Marinette!"
Mutfağın kapısına baktım ve Alya'nın çıkmasını bekledim.

"Damla çikolatalı kurabiye yapacağım, akşam yemeği için pizza söyleyelim."

"Hallederim." dedim ve elektrikli süpürgeyi fişe taktım ve çalıştırıp ortalığı süpürdüm.

Süpürmem ve yerleri viladalamam benim 2 saatimi almıştı.

Viladayı lavaboya götürüp döktüm ve salona geri döndüm. Ayağımdaki terlikler ses çıkartıyordu ama hoşuma giden buydu.

Koltuğun üzerindeki 2 battaniye ve 2 yastığı alıp, merdivenleri ikişer ikişer çıktım ve elimdeki battaniyeleri Alya'nın yatağının üzerine attım.
Tekrar salona inip, koltukları düzelttim, toz aldım. Sıra kilimleri yere sermeye geldiğinde, tekrar balkona gittim ve kilimleri ilk önce çırptım.

Daha duş alıp hazırlanacaktım!

Kilimleri yerlerine serdiğimde gelmelerine 1 saat vardı!
Hızlıca lavaboya koştum ve ordaki dağınıklığı topladım. Alya işini bitirmiş ve hazırlanmaya çıkmıştı.

Kirli sepetinin içine iyice bastırdım ve açık olan kapağını kapattım.

Musluğu açtım ve lavabo içini iyice yıkadım. Başlığı ovmak için su alayım derken, su bana sıçradı ve cropum nemlendi.

Her şeyi tamamiyle bitirdiğimde daha zamanım vardı. Lavabodan çıktım ve odama koşarken, ilk merdivenden inen Alya'yı gördüm.

Uzun bir ıslık çaldım ve "taş gibisin" dedim.
Alya bu lafına güldüğü sırada kapı çaldı.
"Sanırım pizzacı" dedi Alya.

Merdivenlerden inerken, kapıyı açtım ve gelene baktım.

"Selam!" dedi Adriel kapıda. O sırada, Adrien'ın beni süzdüğünü gördüm.

Alya, onları içeri davet ederken elimle boynumu kaşıdım.

"Ben aslında hazırlanacaktım."

"Hayır, hayır çok doğal görünüyorsun." dedi Adrien ve gülümsedi.

"Siz içeri geçin ben hemen hazırlanayım." dedim ve odama çıktım.

10 dakikalık bir duşun ardından üzerime Alya'nın aksine çok kısa olmayan bir şey ve askılı bir crop giydim.

Saç kurutma ile zaman kaybetmemek için saçımı tarar taramaz aşağı indim.

"Hazırım!" dikkati kendime çekmek için söyledim bunu.

Agreste kardeşler ve Alya koyu bir diyaloğa girmişlerdi. Onların yanına gittim ve tekli koltuğa oturdum.

"Bu gece ne yapıyoruz?" diye sordum ve gülümsedim.

"Bence korku filmi izleyelim!" Alya'nın teklifini Agreste kardeşler de onayladı.

"Ama ben açım."

"Pizzaları da film izlerken yeriz."

Filmi ve iki kişilik iki koltuğu ayarladığımızda, Adriel Alya'nın yanına benden önce oturdu. Adrien gülümsedi. Ben de Adrien'ın yanına oturdum ve pizza kutusunu elime aldım.

"Rahatsız değilsin değil mi?" Başımı olumsuz anlamda sağa sola salladım.

"Çok iyiyim." dedim ve yüzüne baktım. Yüzlerimiz yakındı.

"İzlerken korkma, ben burdayım."

Kıkırdadım. "Korkmam." dedim ve bir dilim pizzamdan film başlarken ısırdım.

*

"Geçti mi geçti mi!" Adrien güçlü bir kahkaha atarken, göğsüne sakladığım yüzümü ellerim arasına aldım ve bir parmağımın arasından filme baktım.

"Film bitti Marinette." dedi Adrien.

"Bi an hiç bitmeyecek sandım." dedim ve nefes verdim.

Normal halime döndüm.

"Şimdi şişe çevirmece oynuyoruz!"

Çok geçmeden yerde bir halka oluşturduk ve Alya şişeyi çevirdi.

Şişe ben ve Adriel'da dururken, Adriel bana soruyordu.

"Doğruluk mu cesaret mi?"

Net bir şekilde, "Doğruluk" dedim.

"Hayatında biri var mı şuan?"

Başımı olumsuz anlamda salladım ve "yok" dedim.

Tepkisini beklemeden şişeyi çevirdim ve şişeyi izledim.
Şişe Adrien ile Adriel arasında durdu.

Adrien sorusunu sormadan Adriel "doğruluk" diye cevap verdi.

"İlk öptüğün kız?"

Adriel ile bi an uçakta olanlar yüzünden gözümüz kesişti.

Adriel alt dudağını ısırırken, "sıkıldım." dedi ve Adrien'e baktı.

"Mızmızlık yapma, daha bu ikinci el." Alya'nın cevabı ile birlikte telâşlanmaya başladım.

"En kötü kim olabilir?" diye Adrien Adriel'ın üzerine geldi.

"Marinette, ilk Marinette'i öptüm."


Hoooaoaaayyyyydaaaaa

Bebeglerim diğer bölîmü final olarak yazıcaaam ha sonra haber vermedin demeyinnn

Hepinizi çok öpüyorummmmmm
Muck muck muck

Başka Bir Peri Masalı [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin