Jess'in yaşadığına kanaat getirdikten sonra kapanmak üzere olan gözlerimin de etkisiyle yatağıma uzandım. Tam uykuya dalacakken Jess'in alarmı çalmaya başladı. Derin bir nefes aldıktan sonra tekrar ayağa kalkıp alarmı kapattım ve duşa girmeye karar verdim. Üzerimdeki yorgunluğu atmam gerekiyordu. Bu sırada banyoda aynanın karşısına geçmiş boynuma bakıyordum. Elimle üzerine dokunduğumda canım yansa da dünkü kadar keskin bir acı değildi. Bunun yanı sıra morluklar daha da geniş bir bölgeye yayılmıştı. Jess ve Meri'nin vereceği tepkileri hesap etmesem boynumun görünüp görünmemesi umrumda olmazdı. Derin bir nefes alıp aklıma koyduğum aptalca fikri uygulamaya başladım. Duşa girdim ve sonuna kadar açtığım soğuk suyun altında titreyerek ıslanmaya başladım. Yazın başındaydık ve çok uzun hasta kalacağımı düşünmüyordum. Umarım hesaplarım beni yanıltmazdı.
Soğuk suyun altında neredeyse 40-45 dakika boyunca durduktan sonra aynaya baktığımda göz altlarımdaki mor halkalar dışında soğuktan dolayı ısırdığım dudağımın hafifçe morardığını gördüm.
Artık bir yerlerini morartmasan?
İç sesime göz devirip banyodan çıktım.
Bugün gerçekten de bitkin görünüyordum.Kızlar uyanmış ve sohbet etmeye başlamışlardı. Boynumu görmemeleri için bornozuma sıkıca sarıldım.
Dolabımın karşısına geçtiğimde sesli bir şekilde hapşırdım.
"Bu havada hasta mı oldun yoksa?"
"Sanırım öyle. Dün biraz üşüdüğümü hissettim." diyerek ufak bir yalan söyledim.
"Peki öyleyse, birkaç gün kalın giyinmelisin."
Meri'nin dediklerini onaylarcasına başını salladı Jess.
Dolabımı açıp ne giyineceğimi düşündüm.
Dolabın başında düşünmeye devam ederken gerçekten de üşümeye başladığımda hızla elime ilk gelenleri giyindim ve ardından kızların odadan çıkması ile fular tarzı ince bir kumaş ile boynumu kapadım. Renklerin uyumlu olması beni mutlu etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej
Teen FictionÜlkede çıkan salgın sebebiyle belirsiz bir zaman sürecinde okullarında mahsur kalan bir grup öğrencinin gizem, şehvet ve intikam dolu hikayesi. (Kitap devam ediyor) *Kitapta küfür ve cinsel sahneler bulunuyor*