Song: Beautiful Boy
By " John Lennon "🌿🌿
Third Pov.
[ برای هری آبنبات بخرید ]
هری_" آ آره حتما، اتفاقا خیلی هم خوشمزه س"
پسر تازه وارد در ریلکس ترین حالت ممکن جلو میاد و یه دونه از اون بیسکوییتارو برمیداره.
یه تیشرت مشکی پوشیده و قسمتی از موهاش سبزه
این رنگ دیگه زیادی داره مورد پسند قرار میگیره.انگشتای کشیده و تتو خوردش موقع برداشتن بیسکوییت از توی ظرف
و اون جوری که موهاش تو صورتش ریخته، توی ذهن لیام ثبت میشه.اون از نقاشی های ونگوک روی بوم هم زیباتره، این دقیقا چیزیه که لیام میتونه از اولین دیدارشون بفهمه.
لبخندی میزنه و همونطور که طعم نارگیل بهش حس خوبی میده، عقبگرد میکنه.
ل_" چرا یکم کنار ما نمیشینی؟"
سرجاش می ایسته و به سمتشون برمیگرده، در همین حال هری بلند میشه و دستشو به سمتش دراز میکنه :" من هری ام. "
صدای شاد هری که با ذوق خودشو معرفی میکنه هیچ حسی رو تو قلبش به وجود نمیاره.
دوباره لبخند میزنه و میگه:" آها "
بعد از تکون دادن سرش پاتند میکنه و از پله ها بالا میره.
هری اما خشکش زده، با لب و لوچه آویزون سر جاش میشینه و دستشو زیر چونش میزنه.
ل_" عجب بچه بی تربیتی "
با خنده میگه و دست هری رو تو دستش میگیره.
هری_" اسمش چیه؟"
ل_" فکر کنم تریشا گفت اسمش زینه."
با چشمای ریز شده، بو میکشه میگه:" زین؟ یعنی بو زیره میده؟"
لیام پوکر نگاهش میکنه و میگه:" رفیق این اینجوری کار نمیکنه."
شونه هاشو بالا میندازه و خودشو عقب میکشه.
هری_" تا حالا به خوشگلی این دیده بودی؟"
لیام حتی خوشگلتر از زین رو هم دیده فقط، یه چیزی تو چهره اون پسر هست که متفاوته،
یه چیزی مثل سردرگمی که بینهایت به چشمای غمگینش میادل_" اره دیدم چطور؟"
با قیافه وات د فاکی نگاهش میکنه و میگه:" اگر دیده بودی الان وضع زندگیت این نبود."
خب، مثل اینکه واقعا اون پسر خوشگله...
*****# سه سال قبل #
عصبانی و حرصی دور خودش میچرخه و دست راستشو محکم به پیشونیش میکوبه.
اون پسر کوچولو فقط باید دعا کنه که کسی توی اون خونه بزرگ لعنتی، پیداش نکنه.