Song: Him
By " Sam Smith "
🌿🌿Third Pov.
[ گی بودن، نقص تو نیست ]
" بابا من حالم خوبه
لازم نیست اینکارارو بکنیم "" خواهش میکنم
من میترسم "" چیزی نیست زین
به زودی قراره خوب بشی
اینا فقط فکرای تو سرتن... "یاسر هلش میده داخل یه اتاق که از سفیدی چشمو میزنه
انگار افتاده تو یه تله
یه تله مرگ آور که بیرون اومدن ازش سخته..." خب زین، حالت چطوره؟ "
یه لبخند احمقانه رو لبشه
روپوش سفید داره و حال زینو میپرسه.
اون خوب نیست
میخواد برگرده خونه و خود واقعیشو بغل کنه.
مرد دستشو میگیره و زین با تمام نو جوانیش میفهمه
دیگه راه برگشتی نیست." میخوای یکم آهنگ گوش بدیم؟ "
.
.
.
" زین، زین چشماتو باز کن "" زین خواهش میکنم منو نترسون "
دستشو آروم رو گونه رفیقش میکشه و باز هم صداش میکنه.
به خاطر تلاش های نایل نیست که از خواب میپره، از ترس عمیقیه که تو همه خواب هاش وجود داره.نفس نفس میزنه و پیشونیش عرق کرده، چشماش پر از اشکه و فقط منتظر یه تلنگر دیگه ست تا رهاشون کنه.
تاری دیدش که از بین میره و بالاخره میتونه نایلو جلوش ببینه، بدون فکر زیر گریه میزنه.
" هی زین، فقط خواب بود
آروم باش "این چیزا برای نایل عادی شده، دیدن این وضع زین چیز تازه ای نیست.
روی تخت میشینه و سر زینو تو بغلش میگیره و موهای رنگ شدشو نوازش میکنه.
" چیزی نیست، من پیشتم رفیق
تموم شد دیگه "دلش نمیخواد احساساتی بشه، اون هرچه سریع تر باید این وضعیتو جمع کنه و زینو به مود خوبش برگردونه.
سرشو از بین دستای دوستش بیرون میکشه و همینطور که چشماش خیسن و بغض داره میکشتش، میگه:" چرا زودتر بیدارم نکردی؟
من داشتم تو خواب میمردم نای... "و دوباره هق هقو از سر میگیره، درواقع نایل تو این سالها هرکاری از دستش برمیومده کرده و الان دیگه فقط میتونه باهاش کنار بیاد چون به نظر نمیاد حال زین بهتر بشه.
" من سعیمو کردم صورتی
نمیتونستم بزنمت دارلینگ "با گفتن صورتی، موهاشو بهم میریزه و خم میشه تا کفشاشو بپوشه.
اما زین دستشو میگیره و سعی میکنه مستقیم به چشمای آبی پسر رو به روش نگاه کنه.
" داشتی میرفتی؟ "
" اوهوم "
سریع اشکاشو پاک میکنه و صاف روی تخت میشینه.
" اصلا کی اومدی؟ "