🥀19🥀

244 16 8
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και τον κοίταξα. Είχε το κεφάλι του πάνω μου και κοιμόταν γαλήνιος. Σηκώθηκα και άφησα το σώμα του να πέσει ήρεμο. Μου αρέσει όταν είναι ήρεμος. Έχει περάσει πολλά και του αξίζει μια φορά να ειναι ευτυχισμένος. Γαλήνιος.
Βγήκα από το δωμάτιο και πήγα στην κουζίνα. Έβγαλα κάποια υλικά από το ψυγείο και κάποια από το συρτάρι και τα έβαλα σε ένα μπολ. Ξεκίνησα να ανακατεύω μέχρι που ένιωσα τα χέρια του γύρω μου και πήρε τον αναδευτήρα στο δικό του.
"Καλημέρα" ψυθιρισε και χαμογέλασα

"Καλημέρα" είπα και τον φίλησα πεταχτά

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Καλημέρα" είπα και τον φίλησα πεταχτά. Έπιασε το χέρι μου με το ένα δικό του και με γύρισε προς το μέρος του.
"Πως κοιμήθηκες;"
"Καλά" είπα και τον κοίταξα
"Καλά σκέτο;" είπε και με πλησίασε.
"Υπέροχα " είπα και τον φίλησα πεταχτά και πήρα πάλι τον αναδευτήρα στα χέρια μου.
"Καφέ;"
"Ναι " είπα κι τον είδα να βάζει την καφετιέρα σε λειτουργία. Έβαλα ένα τηγάνι στη φωτιά και έβαλα λίγο βούτυρο μέσα και ξεκίνησα να κάνω τα pancakes.

2 εβδομάδες μετά

Σκούπισα το πρόσωπο μου και με κοίταξα στον καθρέφτη. Είδα την φιγούρα του πίσω μου και με πλησίασε.
"Πως είσαι;"
"Σχετικά καλά"
"Έλα πάμε μέσα" είπα και πήγαμε στο δωμάτιο του και ξάπλωσα. Πήρα το κινητό στα χέρια μου και μπήκα να δω το ημερολόγιο. 1 εβδομάδα μα πως; Αφού εμείς;.... Θεέ μου...
"Στέφανε μπορείς να μου φέρεις λίγο νερό;" Είπα και βγήκε από το δωμάτιο μπήκα στα μήνυμα και ξεκίνησα να πληκτρολογώ.

Εγώ:
Μελίνα είναι ανάγκη

Μελ:
Τι έγινε όλα καλά;

Εγώ:
μπορείς να έρθεις;

Μελ:
Φυσικά

Εγώ:
Ωραία φέρε και ένα τέστ εγκυμοσύνης τα υπόλοιπα απο κοντά.

Forgive me ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora