28.Bölüm

559 203 28
                                    

Medya da Sayha kızımız var 😊

Bu bölümü çok severek yazdım. Umarım sizde beğenirsiniz. Yorumları ve beğenilerinizi eksik etmeyin😉 keyifli okumalar 💟

#Zilal'in Ağzından#

Arabamın anahtarını valeye atarken Sayha'nın buluşmak istediği kafeden içeri girmiştim. Sabah konuşmak istediğini söyleyip beni bu kafeteryaya çağırmıştı.

İçeri girdikten sonra şöyle bir göz attınca cam kenarında oturan Sayha'yı görmemle o tarafa doğru yöneldim. Yananağına bir öpücük kondurduktan sonra:" Günaydın güzeli" dedim ve karşısına oturdum.

Suratına baktıktan sonra:" Bozuk muyuz hala?" dedim.

Oturduğu sandalyede biraz dikleştikten sonra boğazını temizleyip konuşmaya başladı:"Zilal seni buraya konuşmak için çağırdım, zaten sabah da söylemiştim konuşmak istediğimi."diyince sandelyeme yaslanıp onu dinlemeye başladım. Ne diyeceğini bilemez bir hali vardı:"Dinliyorum."dedim. Konuşamaya devam etti:" Ben dün gece çok düşündüm yani yaşadığımız şeyleri, yaşayacağımız şeyleri... Bu böyle mi olacak hep Zilal. Her gittiğimiz yerde böyle sıkıntılar mı yaşayacağız? Yani bu böyle olmaz bu şekilde devam etmek istemiyorum."dediğinde masaya doğruyor eğilip sözünü kestim:" Dur bakalım gül güzeli. Ben şu anda tehdit mi ediliyorum. "dedim kaşlarımı çatarak.

Kocaman gözlerle bana bakmaya devam edince bir şey söylemesine fırsat vermeden devam ettim:
-Ne demek böyle şeyler mi yaşıcaz ne yaşadık ya.! Evet bunları yaşıcaz biri benim olana gözünü dikerse ben o gözleri oyucam. Çünkü ben böyle bir adamım.

-Zilal...

-✋Bak kızım elini tutmak için çırpındığın adam buydu, en başından beri buydu. Ben sana hiç kendimi olduğundan daha farklı bir şekilde göstermedim. Ki, beni ilk gördüğün yerde zaten etrafımda birçok adamlar vardı ve ben onların arasındayım. Bi kavganın ortasındaydım. O kavgaya dahil olan sendin. Sen buna rağmen elimi tutmak istedin. Ben yorgundum, böyle bir ilişki içine girmek istemiyordum. Olmaz dedim, suçladın, kızdın. Bende tuttum elini... Şimdi karşıma geçmiş iki olay yüzünden:"Ben bu şekilde devam edemem diyosun." üstelik sen sahiplenme olayını savunan bir insansın. Kendinle çelişiyosun Sayha Hanım. Ben buydum! Anladın mı? Sen beni böyle tanıdın. Bana ilk aldığın şey merhemdi. Bunları bile bile elimi tutmak için çırpınıp da sonrasında ben yapamıyorum diyemezsin ki... Bir insanı yolda değiştiririm diye yola çıkılmazsın! Yoldaşa haksızlık, ceza bu! Ne sanıyosun her huyuna bayılıyorum mu? Hayır! Birbirimizi yeni tanımamıza rağmen uyuşmadığımız huyların var eminim tanıdıkça daha çok olacaktır ama sen de kendini olduğundan farklı göstermedin ki bana, hep buydun öyle bir kızdın. Benim tam tersim bir kızdın. Bembeyazdın ve ben bunu bile bile senin elini tuttum. Bir kez bile şu huyunu değiştir demedim sana veya sen hep bu şekilde mi davranıcaksın demedim. Sende bir şekilde kendini bana tanıtın ve ben buna rağmen senin elini tuttum. Ben sevmediğim huylarını yolda değiştiririm diyerek yola çıkmadım. Böyle de yola çıkılmaz zaten güzeli. Bu böyle bir insan ama ben bununla tamam olurum dersen yola çıkarsın. Sen gözünü çok erkenden kapıya diktin."deyip ayağa kalktım.

2-3 adım atmıştım ki şaşkın şaşkın peşimden bakan Sayha'ya dönüp:"Her tarafı gece olan birini ışıkları kapatarak korkutamazsın Gül Güzeli" dedim ve çıkışa doğru ilerledim.

Tam arabaya binmiştim ki telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldım. Ali'dendi. Şöyle yazıyordu:"Neredesin ya herkes seni soruyor. Bu gece maç var, gelecek misin?"

Telefonu yan koltuğa fırlatıp arkama yaslayıp derin bir nefes aldım. Kafamı çevirip hala cam kenarında oturan Sayha'ya baktım.

#Yiğit'in Ağzından #
Elimdeki anahtarı portmantoya atarken hızlı salona geçtim. Anıl televizyon izlerken, Efe telefondan oyun oynuyordy. "Zilan evde mi?" diye sorduğumda ikisi de bana bakmadan :"Hayır yok." dedi. Anıl kanalları zap yapmaya devam ederken :"Sayha ile olabilir." dedi. "Değil." dedim Ellerimi belimde bağlarken Anıl:"Mekan." demişti ki:"Hayır orada da değil." dedim. Efe:"Takma ya gelir." dediğinde:"Aybüke ile konuştum bugün Sayha ile kavga etmişler sanırım ipler kopma derecesine gelmiş."dediğimde Efe elindeki telefonu kenara bırakırken Anıl da bana döndü. Efe:" Zilal haklıymış desene. Daha dün demişti çocuk."dedi." Ne demişti? "diye sorduğum da:" Dün aşağı indim spor solununa korkunç derecede spor yapıyordu. Bayılma noktasına gelmişti. Sinirini bir şekilde atması gerektiğini söyledi. Sayha'nın onu terk edeceğinden bahsetti. Kızın elbiselerini yakmış, adam dövmüş, olaylar olmuş falan." diyince:"Nee😨" dedik Anıl'la ikimiz aynı anda. :"Ve sen şimdi mi söylüyorsun bunu?"dediğimde:"Bu kadar büyüyeceğini düşünmemiştim." dedi.

Zilal - Gölgenin çığlığı (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin